MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga even tijdje niet loggen, tot dusver bedankt voor alle tips en motivatie posts. Ik blijf wel meelezen bij andere logs en af en toe posten. Aan einde van de cut zullen er nog pics komen.
 
je veranderd wel steeds van aanpak he, gaat het langzaam?

Nee, ik heb van begin af aan carb cycle gedaan. Alleen het is soms gewoon te ingewikkeld concept, zoals wel of niet toepassen van cardio en op welke dagen? Hoe vaak refeeds en hoe hoog op high days en hoeveel kcal op medium dagen? Dit is allemaal te ingewikkeld. IF geeft antwoord op mijn vragen. Over 1-3 weken fasted cardio en 1x refeed voorlopig en op overige trainingsdagen op/onder onderhoud. Op trainingsdagen high carb, high protein en low fat. En op trainingsdagen carbs laag en vetten hoger. Tevens heeft fasted cardio bij IF een efficientere werking qua verbranding van stubborn fat en spiermassa wordt ook gespaard als je het goed doet. En zoals ik hierboven al zei gaat het langzaam, zijn betere dieeten waarbij je sneller resultaat boekt. Waarschijnlijk bewaar ik het carb cyclen voor het bulken.
 
heej mooi dat je log weer open is, IF vond ik ook al een tijdje interessant maar niet gedaan omdat het me te zwaar leek met buitenstage's die ik dan zonder eten moest doen. Ook snap lijkt het me lastig met bijvoorbeeld je ontbijt mee te nemen naar school/werk, standaard is dat bijvoorbeeld 500ml melk, schep whey, brinta etc etc. Hoe doe je dat dan als je eet window bijvoorbeeld van 15:00 tot 23:00 is? Neem je al die spullen dan mee naar school? Foto's zien er best goed uit hoor, bij de derde foto is de V duidelijk te zien en je hebt ook al een mooie bicep.
 
"In 6 weken pas van 16/15% naar 12/13%"
Vind ik persoonlijk nog zo slecht niet. :D

& would hit trouwens! nomomomom

Succes bro :)
 
heej mooi dat je log weer open is, IF vond ik ook al een tijdje interessant maar niet gedaan omdat het me te zwaar leek met buitenstage's die ik dan zonder eten moest doen. Ook snap lijkt het me lastig met bijvoorbeeld je ontbijt mee te nemen naar school/werk, standaard is dat bijvoorbeeld 500ml melk, schep whey, brinta etc etc. Hoe doe je dat dan als je eet window bijvoorbeeld van 15:00 tot 23:00 is? Neem je al die spullen dan mee naar school? Foto's zien er best goed uit hoor, bij de derde foto is de V duidelijk te zien en je hebt ook al een mooie bicep.

Ja, in plaats van alles van op papier te schrijven kan ik het beter loggen zo heb ik toch een beter overzicht. Jij past het eat-stop-eat principe toe, dat is ook weer afgeleid van het IF eigenlijk. Het is best lastig inderdaad om naar school mee te nemen, gelukkig kan ik vele colleges digitaal bekijken. Je widow maakt niet uit zolang je maar 14-16u vast. Als jij van 15u tot 23u eet, dan eet je van 15u tot 18u gewoon kwark en eieren bijv. dat is wel goed te doen toch op school? Daarna als je thuis bent neem je je pre-workout en ga je trainen na afloop van training eet je een hele grote maaltijd en daarna nog een bak kwark (met noten bijv.) en dan is het al bijna 23u. Mijn widow is van 11u tot 19u, wel goed te overbruggen qua voeding. Bedankt Jaap, moet nog veel gebeuren ofcourse maar ik deel het in mijn log zodat ik over enkele weken kan vergelijken.

"In 6 weken pas van 16/15% naar 12/13%"
Vind ik persoonlijk nog zo slecht niet. :D

& would hit trouwens! nomomomom

Succes bro :)

Hmm als het dan al 12% is :roflol: Naar mijn gevoel ging het echt traag, het kan veel sneller en heb geen zin om 3 maanden te dieeten voor 4-5%. Haha en bedankt! :o
 
Aha je houdt dan gewoon geen rekening meer met snelle eiwitten en dergelijke om zo snel mogelijk je spieren weer te voeden naar zon window dat je niet gegeten hebt? Dan is het inderdaad wel te doen ja, ik zal me er is in verdiepen als ik volgend jaar HBO doe dan heb ik wat minder stages.
 
Aha je houdt dan gewoon geen rekening meer met snelle eiwitten en dergelijke om zo snel mogelijk je spieren weer te voeden naar zon window dat je niet gegeten hebt? Dan is het inderdaad wel te doen ja, ik zal me er is in verdiepen als ik volgend jaar HBO doe dan heb ik wat minder stages.

Nee, Martin Berkhan adviseert om als eerste maaltijd op rustdag 40% van je totale kcal te nuttigen, 100gr proteïne is dan geen uitzondering. Dit kan dus ook bestaan (zoals vandaag) uit 4 eieren eerst en dan 50gr havermout + 40gr whey.
 
Goed dat je weer terug bent met je log.:)
 
Zit ik je net in een karmabericht uit te schelden dat je niet meer logt terwijl ik dit over t hoofd zie :roflol: Goed verhaal, welcome back (voor zover je weg bent geweest). Ik vind je resultaat met carbcyclen niet eens heel verkeerd hoor. Ik heb zelf iets van hoe langzamer ik cut hoe meer spier ik win tijdens de cut :p Jammer van de kleine pics, maar ik zie al abs geloof ik? Zal niet meer dan 12% zijn lijk me tenzij je veel vet op je benen hebt ofzo? Dikke arm.

Nee, ik heb van begin af aan carb cycle gedaan. Alleen het is soms gewoon te ingewikkeld concept, zoals wel of niet toepassen van cardio en op welke dagen? Hoe vaak refeeds en hoe hoog op high days en hoeveel kcal op medium dagen? Dit is allemaal te ingewikkeld.

*knip*

En zoals ik hierboven al zei gaat het langzaam, zijn betere dieeten waarbij je sneller resultaat boekt. Waarschijnlijk bewaar ik het carb cyclen voor het bulken.

Ik weet niet in hoeverre je er nog aan hebt maar ik doe het nu zo: High-carb een beetje situatiegericht indelen. Vandaag bijvoorbeeld ging ik trainen met een vriend van me dus wou ik ff knallen; high-carb dus en misschien maak ik er wel high cal van ook om daarna weer extra laag te gaan. Na een high-carb/cal dag is mn lijf in "verbrand-modus" dus de dag daarna zit ik extra laag om vet te verbranden. Het idee is dat mn metabolisme net een trap onder zn hol heeft gehad en ik dus redelijk laag kan gaan. Idealiter up ik mn carbs en cals over de dagen daarna (idealiter 3 vind ik zelf) richting mn high-carb/cals dag zodat mn lijf langzaam went aan meer carbs en cals zodat mn lijf niet alle carbs tot bellyfat verwerkt zodra ik weer carbs eet. Vind het zelf heel goed te doen zo. Alleen de opbouw van laag naar hoog in de dagen na mn laagste dag schommelen iets te veel. Als je high-carb een beetje situationeel indeeld is het heel goed te combineren met social-life of workouts waarin je zwakke punen aanpakt. Ik heb zelf de afgelopen twee dagen (low) elke ochtend iets zwaarder dan daarvoor ingewogen sochtends en dat is nieuw dus na vandaag doe ik nog 1x een "cycle" van 3 stricte dagen en dan een refeed. Even kijken of daar nog progressie in zit want ik ga soms erg extreem op lage dagen. Opzich is mn taille wel afgenomen ondanks dat mn gewicht licht verhoogde. Op low-carb dagen leer je trouwens heel goed wat voor effect bepaald voedsel op je lichaam heeft qua kracht, energie en looks.

Oke wall of text crits you for over 9000. 8000 overkill, you die!
 
Net als Krafta aangaf is de daling die je gemaakt hebt in BF een zeer net resultaat in 6 weken.
Ben benieuwd wat je ondervindingen zijn met het IF gebeuren.
Heb er zelf ook wel eens naar gekeken, maar ga nu eerst eens experimenteren met de carbcycles tijdens het cutten.
Foto's zijn trouwens goed gelukt man, net als T. zegt buffe armen en zichtbare definitie op borst en buik. :thumb:
 
Borst en Biceps

incline dumbbell press
8x26
8x28
8x30

flat dumbbell press
8x28
7x30
7x30

- db flyes

chin ups (palmen wijzen naar je toe)
8xBW+5
8xBW+10
6xBW+10 PR

db curls
12x20
8x22
7x22

Note:
Aardige training. Qua repranges zit ik nog steeds constant. Voor het eerst weighted chins gedaan, wel tevreden over. Verder heb ik volume verlaagd op advies van Fierce. Tijdens het curlen viel me op dat er een ader popte bij mijn schouder, nice.

--------------------------------------------

@McMetronome:
Haha, ik dacht al waar heeft die het over wou die gaan trollen? Ja, ben iets meer dan een week weggeweest heb nu veel dingen op orde gezet. Ik log wel maar niet zo actief als eerst zet gewoon de belangrijkste dingen neer voor mij. Als iemand vragen heeft over voeding of iets anders beantwoord ik deze graag.

Bedankt man. Pics heb ik verkleind aangezien ik vaak te horen kreeg dat deze te groot waren :roflol: Is iets meer dan 12% denk ik, heb wel een gunstig lichtinval natuurlijk vandaar dat het niet echt heel hard ging qua vp. Dikke arm valt mee hoor hehe, meet maar net 37cm ben ook maar 1.75 :o

Erg bedankt voor je toelichting over carb cycle bro. Zijn punten waar ik wel wat aan heb, misschien zelfs voor al in de bulk. Maar eerst kijken of IF mij bevalt voor in de cut, het is flink proppen maar blijkbaar zijn simpele carbs niet erg dus dan gaat het proppen makkelijker natuurlijk. Ik moet trouwens toevoegen dat dieet wel heel goed bij je past, je resultaten zijn erg netjes vooral vergelijken met mij.

@Vortexx029:
Nu jullie het allemaal best wel netjes vinden mijn resultaten, begin ik te twijfelen..maar ja ik wou IF altijd al proberen dus kan ik goed vergelijken of ik gaandeweg sneller drop in vp vergeleken met afgelopen 6-7 weken. Haha, ik had gisternacht hele IF topic doorgenomen zag jouw ook geloof ik eind 2010 posten dat je ook wel geïnteresseerd bent in IF.
 
Sterke presses en mooie chins, misschien volgende keer nog een paar setjes fly's erbij voor de borst? Of zat hij al vol genoeg zo?
 
Aww-Yeah-meme.png


He's back!!

Lekkere training bro!
 
Niet twijfelen man.
Gewoon proberen, misschien dat IF net zo goed werkt als carb cyclen. (er zijn meerdere wegen naar rome)
 
aah mooi je post weer trainingen :D Netjes die weighted chin-ups bro
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven