AndroidHealthClinic

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hm vind het zelf helemaal niet fijn als je armen in zo'n positie komt imo. Crossgrip is superieur als je de stang vrij ver in de richting van je keel legt (kan als niet fijn ervaren worden, maar ik vind hem subliem). Tenminste als je nu zegt dat je merkt dat die toch nog wegglijdt, is dat iets om te overwegen.
 
Hm vind het zelf helemaal niet fijn als je armen in zo'n positie komt imo. Crossgrip is superieur als je de stang vrij ver in de richting van je keel legt (kan als niet fijn ervaren worden, maar ik vind hem subliem). Tenminste als je nu zegt dat je merkt dat die toch nog wegglijdt, is dat iets om te overwegen.

Cross gripped is ook wel fijn, alleen valt vervelend op mijn biceps bij zwaardere reps. Ik heb dan vervelende kneuzingen de volgende dag. Tis echt persoonlijk, ga wel af en toe afwisselen denk ik. Maar straps blijkt beter te zijn voor je bovenrug.
 
Ga in front squat station ding dan, lekker zachte kussentjes :heart:
 
Ga in front squat station ding dan, lekker zachte kussentjes :heart:

Ik ben echt een mongol met dat ding, kijk wel keer hoe jij doet. Ik ben sowieso meer van de barbell, maar back squat ga ik voorlopig niet doen ben aan het experimenteren hoe ik groei zonder back squat beter voor me lies en knie.
 
Cross gripped is ook wel fijn, alleen valt vervelend op mijn biceps bij zwaardere reps. Ik heb dan vervelende kneuzingen de volgende dag. Tis echt persoonlijk, ga wel af en toe afwisselen denk ik. Maar straps blijkt beter te zijn voor je bovenrug.

Ik heb laatst beetje lopen k*tten (straps erom etc) maar kwam toch weer bij de oude vertrouwde kruislingse grip. Douw mn ellebogen hard omhoog, beurse plekken krijg ik meer op mn voorste schouderkoppen.
 
lekkere deload dude!
 
UB1

incline db press
12x10
12x14
12x18
12x20

chin ups
6xBW+15kg+3x2-1

cgbp
12x40
2x12x50

db row
2x12x34
12x30

upright row (ex. ez-bar)
9x14kg+4x3

ez-bar curl (..)
9x24+3x3

ez-bar skullcrushers (..)
2x15x10

Note
Rustig begonnen met opbouwen van db press. Veel last van biceppees met cgbp, misschien die laten vallen. Wel klote dat ik niet met elke oefening op volle krachttoer kan gaan, wordt steeds belemmerd door o.a. biceppees.
 
Rustig aanblijven doen bro. Anders duurt die blessure alleen maar langer :(
 
Je bent weer bezig en daar gaat het om bro, idd het is ff niet anders qua gewicht maar dat haal je straks allemaal wel weer in.
Misschien is dit wel een eye-opener voor je qua trainingstijl, door niet meer ver over failure te gaan met een slechte uitvoering (gewicht is niet het belangrijkste)
 
Rustig aanblijven doen bro. Anders duurt die blessure alleen maar langer :(

It sucks bro!

Je bent weer bezig en daar gaat het om bro, idd het is ff niet anders qua gewicht maar dat haal je straks allemaal wel weer in.
Misschien is dit wel een eye-opener voor je qua trainingstijl, door niet meer ver over failure te gaan met een slechte uitvoering (gewicht is niet het belangrijkste)

Klopt helemaal, blijf ook wel van failure vandaan. Enkele maanden geleden pakte ik de cgbp veel zwaarder wel woog ik toen 5-6kg meer. Ik merk gewoon dat ik onbewust niet alles eruit kan halen, omdat ik een andere bewegingsbaan creëer waar ik dan minder last van heb. (sowieso fullrom)
 
LB

deadlift
4x128
8x138 (straps)
6x100

leg press (PL)
12x250
12x260
12x260

lying leg curl
9x45+3x3

db split squat
3x12x10

standing calf press
3x5x120

Note
Doel (6x128) niet gehaald door zweethanden. Lekker weer om te chillen, maar niet om te trainen.
 
goeie training in deze hitte kerel
 
UB2

incline db press
12x10
12x14
12x18
12x22
15x14

chin ups
7xbw+12kg+2x3-1

cgbp
12x40
8x50
8x54

db row
10x34
8x38
6x40

db side raises
12x10
2x12x12

ez curl (ex.bar)
9x24+3x3

ez-skullcrushers (ex.bar)
2x15x14

Note
Binnen de grenzen elke week proberen 2kg bij te doen bij incline press. Rustig gegaan op side raises en cgbp weer. Chins vielen tegen dit keer, volgende keer wat lichter gewicht en 10-8-6 principe met myo-reps geimplementeerd.
 
Benieuwd naar je bevindingen van 10-8-6 principe.
Ben je nu nog steeds recomp met IF, of gewoon bulk/cut?
 
Benieuwd naar je bevindingen van 10-8-6 principe.
Ben je nu nog steeds recomp met IF, of gewoon bulk/cut?

Sinds ik de blessure heb ben ik gestopt met cutten doe nu inderdaad een recomp bulk met IF. Alhoewel ik niet altijd aan mijn window hou. Voeding is nu ook ''minder'' in de zin van niet clean, maar op trainingsdagen veel simpele carbs. Probeer aan voldoende kcals te komen op trainingsdagen, maar beetje laks wat dat betreft. Op rustdagen eet ik iets minder carbs, heb geen flauw idee hoeveel tekort ik heb eet op gevoel op rustdagen. Hoop mijn blessure snel voorbij is zodat ik kan focussen op echt groeien en betere voeding tis nu beetje aansukkelen en gains proberen te behouden van afgelopen jaar.
 
Sinds ik de blessure heb ben ik gestopt met cutten doe nu inderdaad een recomp bulk met IF. Alhoewel ik niet altijd aan mijn window hou. Voeding is nu ook ''minder'' in de zin van niet clean, maar op trainingsdagen veel simpele carbs. Probeer aan voldoende kcals te komen op trainingsdagen, maar beetje laks wat dat betreft. Op rustdagen eet ik iets minder carbs, heb geen flauw idee hoeveel tekort ik heb eet op gevoel op rustdagen. Hoop mijn blessure snel voorbij is zodat ik kan focussen op echt groeien en betere voeding tis nu beetje aansukkelen en gains proberen te behouden van afgelopen jaar.

Blessures zijn een bish brah. Hoop dat je er snel bovenop bent.
 
Wat ga je doen qua voeding als je blessurevrij bent? Op trainingsdagen paarhonderd boven onderhoud en op rustdagen op onderhoud?
 
Wat ga je doen qua voeding als je blessurevrij bent? Op trainingsdagen paarhonderd boven onderhoud en op rustdagen op onderhoud?

Ja precies een recomp dus. Wil gewoon niet onnodig mijn vp laten stijgen. probeer dan paar dagen per week te fasten alleen andere IF-dingetjes zoals grote post-workout, 60-80% kcal na training eten, grotere maaltijden en pulse feeding pas ik wel toe wel of geen window doet er niet toe. Tevens pas ik meer IIFYM toe op trainingsdagen eet ik wel sorbetijs, appelmoes, fruit en dergelijke wel zorg ik er voor dat complex carbs wel de overhand hebben.

@ MassiveBe, thanks.
 
LB1

deadlift
6x130
8x140 (speedreps, straps)

leg press (PL)
12x260
12x280
12x290 VPR

lying leg curls
9x50+3x3-1 VPR

db split squats
12x24
12x28

seated calf press
3x12x250

Note
Prima. Grip dl kon gemakkelijker aanvoelen als ik niet een stuk vel van mijn ringvinger had afgescheurd tijdens het loaden van bb en maar bloeden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven