Mar19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 19%
Hoi
.
Na overleg met Peppie hier ook ergens op het forum toch ook maar besloten om een logje te openen om m'n progressie etc een beetje bij te kunnen houden!
Heb een tijd geleden een topic geopend omdat ik wou afvallen, dat was goed gelukt toen. Ging van 73kg naar 57kg en ondergewicht. Compleet doorgeslagen als ik was werd afvallen een obsessie en werd ik alleen maar lichter. Was echt een scharminkeltje geworden en dat ziet er op 1.76m echt niet uit
.
Heel verhaal over m'n lichamelijk conditie staat hieronder een spoiler voor de mensen die het boeiend vinden.
Op dit moment eet ik 3200 kcal per dag, bouw er spieren mee op terwijl m'n vetpercentage daalt (19% op dit moment, gemeten met een 7puntsmeting in het ziekenhuis). Dit komt omdat ik een beetje een hyperkid ben de hele dag aan het rennen en vliegen ben en graag hardloop en fiets en andere dingen doe.
Doel is dus spiermassa opbouwen.
Zal m'n voeding hier nog wel eens posten, ben op dit moment niet thuis en heb dus niet het bestandje. Komt dus nog!
Stats op dit moment op de grote drie.
Squat : 85 kg 3*5
Deadlift : 100 kg 1*6
Bench: 50 kg 2 reps
.
Stats op andere apparaten
Train 3 dagen in de week benen, die kont gaat er namelijk niet vanzelf komen. 2x zwaar, 1x licht en high rep. Kuiten zitten bij benen.
Verder is het rug + biceps en borst + triceps.
Ben in principe aan het trainen voor de Flexcup bikini klasse, maar ik ga op dit moment zo hard omhoog in kracht dat ik twijfel of ik niet volgend jaar een andere wedstrijd wil gaan doen en nu eerst helemaal focussen op kracht.
Feel free om dingen te vragen!
That's it!
.Na overleg met Peppie hier ook ergens op het forum toch ook maar besloten om een logje te openen om m'n progressie etc een beetje bij te kunnen houden!
Heb een tijd geleden een topic geopend omdat ik wou afvallen, dat was goed gelukt toen. Ging van 73kg naar 57kg en ondergewicht. Compleet doorgeslagen als ik was werd afvallen een obsessie en werd ik alleen maar lichter. Was echt een scharminkeltje geworden en dat ziet er op 1.76m echt niet uit
.Heel verhaal over m'n lichamelijk conditie staat hieronder een spoiler voor de mensen die het boeiend vinden.
Heb eigenlijk al jaren last van m'n onderrug, afgelopen jaar is dat zo erg geworden dat ik van December tot Juli eigenlijk niet naar school ben geweest omdat ik niet veel meer kon dan liggen omdat alles pijn deed. Fysio, manueel therapeut, art, chiropractor .. je kent het gelazer wel. Niks hielp meer en naja om toch een beetje te functioneren ga je meer en meer pijnstillers slikken. Ook al weer niet slim.
Inmiddels is helemaal onderzocht wat er aan de hand was en zijn er 2 * 18 naalden in m'n zenuwen geprikt en verwarmd om ze uit te schakelen zodat ik geen pijn meer heb. Ik ben dus helemaal pijnvrij en kan weer trainen!
Inmiddels is helemaal onderzocht wat er aan de hand was en zijn er 2 * 18 naalden in m'n zenuwen geprikt en verwarmd om ze uit te schakelen zodat ik geen pijn meer heb. Ik ben dus helemaal pijnvrij en kan weer trainen!
Op dit moment eet ik 3200 kcal per dag, bouw er spieren mee op terwijl m'n vetpercentage daalt (19% op dit moment, gemeten met een 7puntsmeting in het ziekenhuis). Dit komt omdat ik een beetje een hyperkid ben de hele dag aan het rennen en vliegen ben en graag hardloop en fiets en andere dingen doe.
Doel is dus spiermassa opbouwen.
Zal m'n voeding hier nog wel eens posten, ben op dit moment niet thuis en heb dus niet het bestandje. Komt dus nog!
Stats op dit moment op de grote drie.
Squat : 85 kg 3*5
Deadlift : 100 kg 1*6
Bench: 50 kg 2 reps
. Stats op andere apparaten
Leg press: 173 kg 1 rep
Leg curl: 93 kg 1 rep
Seated calf raises: 73 kg 3 * 8 (Maximale gewicht apparaat)
Standing calf : 80 kg 3 * 12 (Maximale gewicht apparaat)
MP : 24 kg ( 3 * 8)
Shrugs: 60 kg
De rest zou ik bij god even niet weten, was legday vandaag vandaar dat ik het weet
Leg curl: 93 kg 1 rep
Seated calf raises: 73 kg 3 * 8 (Maximale gewicht apparaat)
Standing calf : 80 kg 3 * 12 (Maximale gewicht apparaat)
MP : 24 kg ( 3 * 8)
Shrugs: 60 kg
De rest zou ik bij god even niet weten, was legday vandaag vandaar dat ik het weet

Train 3 dagen in de week benen, die kont gaat er namelijk niet vanzelf komen. 2x zwaar, 1x licht en high rep. Kuiten zitten bij benen.
Verder is het rug + biceps en borst + triceps.
Ben in principe aan het trainen voor de Flexcup bikini klasse, maar ik ga op dit moment zo hard omhoog in kracht dat ik twijfel of ik niet volgend jaar een andere wedstrijd wil gaan doen en nu eerst helemaal focussen op kracht.
Feel free om dingen te vragen!
That's it!

Foto's gaan er vanzelf komen, als ik daar zin in heb.