Fitness Seller

log OSMOLYTE van Black Star labs

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
OSMOLYTE
Van black star labs

Hey ik heb weer een nieuw supplement en ga die even testen en ga daar ook even een een log bij houden om te kunnen zien wat mijn vooruitgang er mee is en welke effecten het op mij heeft. OSMOTLYTE is een product wat een zelfde soort uitwerking heeft als creatine en no producten, maar dan wel op een complete andere manier werkt. Het verbeterd ook de werking van andere supplementen zoals creatine no enz… maar omdat ik voor me zelf ook precies wil weten wat voor effect dit supplement heeft zal ik hem alleen gebruiken met geen andere supplementen erbij. This een vrij goedkoop supplement dat scheelt this 45 euro en daar kan je zon 2 3 maand meedoen duz dat valt best mee. Je hoeft het trouwens alleen voor de training te nemen.

is er trouwens verder nog iemand die het al geprobeert heeft?

08-09-04

vandaag voor het eerst Osmolyte geprobeerd heb het zon 15 a 20min genomen voordat ik ben gaan trainen. Het smaakt gelukkig ook lekker. Voelde wel apart had niet verwacht dat het zo snel een effect zou hebben. Kon het toch goed merken had veel meer energie beetje het zelfde id als stackers alleen dan niet opge****t en er zitten andere producten in. Verder merkte ik ook dat ik veel helderder was bleef veel geconcentreerder en had minder last van duizeligheid wat ik normaal duz wel heel erg heb sta normaal gesproken te wankelen op mijn benen :D. Zal als ik klaar ben met Osmolyte ook ff nieuwe foto’s posten.

in mijn trainingslog kun je over mijn trainings lezen de link staat onder in mijn signature.

Laatst bewerkt:
Nou succes...

Maar moet je hiervoor een log aanmaken ??? En lekker zo'n placebo effect he :p

• Topic Starter Topic Starter
Mugje zei:
Nou succes...

Maar moet je hiervoor een log aanmaken ??? En lekker zo'n placebo effect he :p

er zijn ook mensen die een ph logje bijhouden. lijkt me toch interesant om te lezen als er een nieuw produckt is of het nou werkt of niet toch?

Veel succes !!

er zit per dosering in

L taurine 4200mg is een aminozuur wat ook in redbul zit
Tri-methyl glycine 4200mg wat deze stoffen zijn??? geen id
Glycrononlactone 1000mg
Niacinamide 100mg
Postasium 50mg is voor vochthuishouden in je lichaam
Sodium 50mg

En sodium is dacht ik een dduur woord voor zout....

En verder moet je bezuinigen op je eten maar supps kopen kan wel!? Je begin je steeds minder serieus te nemen... sorry hoor. Ik wil je niet dissen maar je vraagt het je wel af.

frietbakker zei:
En sodium is dacht ik een dduur woord voor zout....

En verder moet je bezuinigen op je eten maar supps kopen kan wel!? Je begin je steeds minder serieus te nemen... sorry hoor. Ik wil je niet dissen maar je vraagt het je wel af.

daarom heb ik ook een goedkoop suplement genomen. en mijn geldproblemen beginnen zich al weer optelossen, heb eindelijk weer een nieuwe baan duz komt wel weer goed. duz ik train weer normaal en geef weer 60 euro per week uit aan eten :eek: kloten kipfile en tonijn is duur. heb in die tijd dat ik wat krapper zat gecut tot 7,3% vet duz heb mijn tijd wel goed besteed :)

klinkt goed.. voordat wel gaan zitten zeiken kunnen we beter gewoon ff afwachten! de simpelste ingredienten zijn vaak de meest noodzakelijke en dus best resultaat!

kijk naar een simpele combi van zink, magnesium en calcium zijn alle driee noodzakelijk in je voeding en geeft een goed resultaat! Men moet het zien als hulpmiddelen niet als AAS vervangers!

Succes ermee we wachten af, toevallig dat ik het laatst ook op internet tegen kwam.

Het zijn metalen, een verbinding tussen een metaal en een niet metaal is een zout.
Natrium op zich is een metaal, NaCl is keukenzout.

eey barman,, hoe zit dat met de verzend kosten van blackstar labs ?? en verkopen hun daar ook nog andere producten behalve blackstar ?

hoe zit dat trouwens met die amerikaanse maten,, wat is 5 lbs. ?

1 Lbs is 454 gram

Blackstarlabs maakt redelijk goede producten (iets wat je over vele in de industrie niet kan zeggen), alleen vragen ze er veel te veel voor.

Het belangrijkste bestandsdeel hier is: Taurine en Betaine (tri-methyl glycine)

Beide zijn appart goedkoop verkrijgbaar.

Tevens wil ik even vermelden dat Taurine geen aminozuur is, maar tot voor kort door wetenschappers ermee werd vergist omdat het uit een gelijkaardige structuur.
Het kenmerk voor aminozuur, links gedraait of rechts, deelt Taurine echter niet.

L-taurine hoort dus gewoon taurine te heten. (lees: ik ben een lulletje)

The Hoste zei:
Blackstarlabs maakt redelijk goede producten (iets wat je over vele in de industrie niet kan zeggen), alleen vragen ze er veel te veel voor.

Het belangrijkste bestandsdeel hier is: Taurine en Betaine (tri-methyl glycine)

Beide zijn appart goedkoop verkrijgbaar.

Tevens wil ik even vermelden dat Taurine geen aminozuur is, maar tot voor kort door wetenschappers ermee werd vergist omdat het uit een gelijkaardige structuur.
Het kenmerk voor aminozuur, links gedraait of rechts, deelt Taurine echter niet.

L-taurine hoort dus gewoon taurine te heten. (lees: ik ben een lulletje)

nou kan veel zeggen maar een produckt wat 45 euro kost en je zon 2 3 maand mee kan doen vind ik niet duur. bij de meeste sups ben je al meer per maand kwijt.

Xtreme_BODY zei:
nou kan veel zeggen maar een produckt wat 45 euro kost en je zon 2 3 maand mee kan doen vind ik niet duur. bij de meeste sups ben je al meer per maand kwijt.

35 servings per container, als je het alleen voor de training gebruikt.
Taurine/betaine werkt echter veel beter als je het dagelijks gebruikt.

EDIT: **** betaine, een hoge taurine is beter dan een combinatie van taurine/betaine.

whahah ik gebruik het nu een kleine week. maar vandaag potverdomme wat een supertraining. zit zo ****ing vol en ben echt ****ing sterk. weer heel wat gewichten gepakt die ik nog nooit eerder heb gehad. Denk dat ik een jaarvooraad ophaal haha. Voor dat ik het nu nog maar een week gebruik overtrefd het mijn verwachting wel heel erg veel. lees mijn trainingslog voor de getallen :)

Terug
Naar boven