MuscleMeat

Log Parabolan tabs

Ga eens met Adrbeest praten...

Deel je bloedwaarden in je lever moet ons mee. Dan heeft iedereen meer info over de zogenaamde leverkiller. Want naar mijn mening overdrijft iedereen wel een beetje.

• Topic Starter Topic Starter
Lever

Binne twee weken heb ik de resultaten....

Suat zei:
Deel je bloedwaarden in je lever moet ons mee. Dan heeft iedereen meer info over de zogenaamde leverkiller. Want naar mijn mening overdrijft iedereen wel een beetje.

Ben ik het mee eens. Als er iets nieuws uitkomt blaast men vaak te snel van de toren hoe schadelijk het wel is. Ik herinner me nog hoe gevaarlijk HGH in het begin wel niet zou zijn :rolleyes:

Zelfde met Oxy, leek achteraf ook niet de leversloper te zijn waarvoor men het wou laten overkomen

HGH was gevaarlijk toen het nog uit lijke getrokken werd. Op die manier kon je een bepaalde ziekte oplopen. Maar, mensen praten elkaar gewoon na. En de eerste onderzoeken geloof ik ook al niet direct. Tijd en ervaring leert het. We zullen gewoon zien hoe levertoxisch oral para is.

roykaandorp zei:
Jullie zeggen vaak "Hopen dat je lever het volhoudt". Maar waaraan zou je het moeten merken als dit niet het geval is? Want het lijkt me ook sterk dat je lever meteen helemaal kapot is van zoiets.

Pijn (steken in de zij), jeuk over lichaam, oogwit kleurt geel ( met name in de ooghoeken), geel gelaat, moe/depressief. enzovoorts
ALs je een van deze symptonen krijgt---> damn... go see the doctor!

flex170578 zei:
Ben ik het mee eens. Als er iets nieuws uitkomt blaast men vaak te snel van de toren hoe schadelijk het wel is. Ik herinner me nog hoe gevaarlijk HGH in het begin wel niet zou zijn :rolleyes:

Zelfde met Oxy, leek achteraf ook niet de leversloper te zijn waarvoor men het wou laten overkomen
heb in die andere para-topic een post neergezet met een studie waaruit blijkt dat para meest toxische shizzle is...in die studie kwam naar voren dat 1mg de leverwaardes doet schommele....studies van dbol of oxy komt zeer waarschijnlijk naar voren dat leverwaardes hoog zijn bij 50/100mg...dus ja je kan para meest schadelijk roid noemen omdat er maar 1 mg voor nodig is en voor die andere shizzle pas 50 of 100mg...misschien valt het relatief allemaal wel mee...

Owja las gister ook nog dat er niet verder naar onderzocht werd omdat para geen nuttige functie heeft in de medische wereld....

btw: oxy schijnt trouwens op een heel andere manier de lever aan te pakken dan al die andere 17aa-ers....las er gister maf stukkie over..

klaas zei:
heb in die andere para-topic een post neergezet met een studie waaruit blijkt dat para meest toxische shizzle is...in die studie kwam naar voren dat 1mg de leverwaardes doet schommele....studies van dianabol of oxy komt zeer waarschijnlijk naar voren dat leverwaardes hoog zijn bij 50/100mg...dus ja je kan para meest schadelijk roid noemen omdat er maar 1 mg voor nodig is en voor die andere shizzle pas 50 of 100mg...misschien valt het relatief allemaal wel mee...

Owja las gister ook nog dat er niet verder naar onderzocht werd omdat para geen nuttige functie heeft in de medische wereld....

btw: oxy schijnt trouwens op een heel andere manier de lever aan te pakken dan al die andere 17aa-ers....las er gister maf stukkie over..

want to read that " maf stukkie " :D

Zou het niet interessant zijn als de topicstarter halverwege zijn kuur zijn leverwaardes eens liet checken?

Heb het zelf ook eens laten doen na 2 weken dboll (40mg)..resultaat mijn leverwaardes waren lichtelijk verhoogd. Geen reden tot onrust dus.

Just my two cents...

enne, zoals al gezegd lever zelf kan geen pijn doen. heeft geen zenuwen. wat wel pijn kan doen is een lever die vergroot is en andere organen verdrukt.
pijn aan je lever bestaat dus nie!

Ach Dennis... je gaat vanzelf bloed opkotsen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Loge na 1week para

Beste,

Na 1 week para op 4mg ED:

Gewicht : 86.4kg
Vet % : 10.9%
Krachttoename is met een 15-20% gestegen.....

Het resultaat na 1 week is uitermate goed, men lichaam begint echt een mooie vorm aan te nemen ,vooral rug ,traps,schouders en borst springen eruit.
In gewicht ben ik nog niet veel vooruit gegaan ( toch al 1.5kg) maar de spieren komen er mooi op te liggen,wat toch wel het belangrijkste is.
Het gevoel dat je hebt na een zware training maakt het helemaal af...Je voelt je spieren echt groeien.....

Ik kijk uit naar de volgende 3weken!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Suat zei:
HGH was gevaarlijk toen het nog uit lijke getrokken werd. Op die manier kon je een bepaalde ziekte oplopen. Maar, mensen praten elkaar gewoon na. En de eerste onderzoeken geloof ik ook al niet direct. Tijd en ervaring leert het. We zullen gewoon zien hoe levertoxisch oral para is.

Ik heb het niet over humaan HGH maar het latere synthetisch. Acromegalie was wel de meest overroepte nevenwerking van synthetisch HGH. Nu een paar jaar later ziet men dat het allemaal wel meevalt, wat niet wegneemt dat voorzichtigheid dient geboden worden met ELK nieuw middel. Zeker als er waarschuwingen zijn in een richting

kristof69 zei:
Beste,

Na 1 week para op 40mg ED:

Gewicht : 86.4kg
Vet % : 10.9%
Krachttoename is met een 15-20% gestegen.....

Het resultaat na 1 week is uitermate goed, men lichaam begint echt een mooie vorm aan te nemen ,vooral rug ,traps,schouders en borst springen eruit.
In gewicht ben ik nog niet veel vooruit gegaan ( toch al 1.5kg) maar de spieren komen er mooi op te liggen,wat toch wel het belangrijkste is.
Het gevoel dat je hebt na een zware training maakt het helemaal af...Je voelt je spieren echt groeien.....

Ik kijk uit naar de volgende 3weken!!!!!!!!!!!!!!!

Gaat goed. Als je BF zakt en je nog bijkomt in gewicht... en dat zo snel...

vind dat een beetje TE.......

je neemt toch geen 40 mg ED :eek: k denk dat het een typfout

Even een vraag met hoeveel is(4mgx7dagen=)28mg tren tabs nou te vergelijken met tren injects.
Want ik zit te rekenen maar kom er ff niet uit.

Kukkeledeh zei:
Even een vraag met hoeveel is(4mgx7dagen=)28mg trenbolone tabs nou te vergelijken met trenbolone injects.
Want ik zit te rekenen maar kom er ff niet uit.
dit gaat niet over trenbolone maar over metyltrienolone..;)

kevinlorenzin zei:
dit gaat niet over trenbolone maar over metyltrienolone..;)

klopt maar ik las toch eens ergens een vergelijking over beide .

kwam erop neer dat enkele ( weet niet hoeveel ) grammetjes van deze tabs even sterk waren als 1250 mg tren-e per week .

Terug
Naar boven