JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suat zei:Deel je bloedwaarden in je lever moet ons mee. Dan heeft iedereen meer info over de zogenaamde leverkiller. Want naar mijn mening overdrijft iedereen wel een beetje.
roykaandorp zei:Jullie zeggen vaak "Hopen dat je lever het volhoudt". Maar waaraan zou je het moeten merken als dit niet het geval is? Want het lijkt me ook sterk dat je lever meteen helemaal kapot is van zoiets.
heb in die andere para-topic een post neergezet met een studie waaruit blijkt dat para meest toxische shizzle is...in die studie kwam naar voren dat 1mg de leverwaardes doet schommele....studies van dbol of oxy komt zeer waarschijnlijk naar voren dat leverwaardes hoog zijn bij 50/100mg...dus ja je kan para meest schadelijk roid noemen omdat er maar 1 mg voor nodig is en voor die andere shizzle pas 50 of 100mg...misschien valt het relatief allemaal wel mee...flex170578 zei:Ben ik het mee eens. Als er iets nieuws uitkomt blaast men vaak te snel van de toren hoe schadelijk het wel is. Ik herinner me nog hoe gevaarlijk HGH in het begin wel niet zou zijn![]()
Zelfde met Oxy, leek achteraf ook niet de leversloper te zijn waarvoor men het wou laten overkomen
klaas zei:heb in die andere para-topic een post neergezet met een studie waaruit blijkt dat para meest toxische shizzle is...in die studie kwam naar voren dat 1mg de leverwaardes doet schommele....studies van dianabol of oxy komt zeer waarschijnlijk naar voren dat leverwaardes hoog zijn bij 50/100mg...dus ja je kan para meest schadelijk roid noemen omdat er maar 1 mg voor nodig is en voor die andere shizzle pas 50 of 100mg...misschien valt het relatief allemaal wel mee...
Owja las gister ook nog dat er niet verder naar onderzocht werd omdat para geen nuttige functie heeft in de medische wereld....
btw: oxy schijnt trouwens op een heel andere manier de lever aan te pakken dan al die andere 17aa-ers....las er gister maf stukkie over..

JuggerNaut zei:

Suat zei:HGH was gevaarlijk toen het nog uit lijke getrokken werd. Op die manier kon je een bepaalde ziekte oplopen. Maar, mensen praten elkaar gewoon na. En de eerste onderzoeken geloof ik ook al niet direct. Tijd en ervaring leert het. We zullen gewoon zien hoe levertoxisch oral para is.
kristof69 zei:Beste,
Na 1 week para op 40mg ED:
Gewicht : 86.4kg
Vet % : 10.9%
Krachttoename is met een 15-20% gestegen.....
Het resultaat na 1 week is uitermate goed, men lichaam begint echt een mooie vorm aan te nemen ,vooral rug ,traps,schouders en borst springen eruit.
In gewicht ben ik nog niet veel vooruit gegaan ( toch al 1.5kg) maar de spieren komen er mooi op te liggen,wat toch wel het belangrijkste is.
Het gevoel dat je hebt na een zware training maakt het helemaal af...Je voelt je spieren echt groeien.....
Ik kijk uit naar de volgende 3weken!!!!!!!!!!!!!!!
dit gaat niet over trenbolone maar over metyltrienolone..Kukkeledeh zei:Even een vraag met hoeveel is(4mgx7dagen=)28mg trenbolone tabs nou te vergelijken met trenbolone injects.
Want ik zit te rekenen maar kom er ff niet uit.

kevinlorenzin zei:dit gaat niet over trenbolone maar over metyltrienolone..![]()