Fitness Seller

Log Parabolan tabs

Bezoekers in dit topic

Heb net de uitslag eens bekeken :

lever helemaal in orde : 173mg/dl.

Volkomen normaal volgens de dokter.


Greettzzzzzzzz

Welke leverwaarden zijn dit dan?
En weet iemand binnen welk bereik normaal is?
 
Als parabolan gewoon orale tenbolone is, kan je er dan niet beter test naast zetten ivm libido?
 
Als parabolan gewoon orale tenbolone is, kan je er dan niet beter test naast zetten ivm libido?
Ik heb begrepen dat je het niet als oral tren moet zien aangezien het tren met een methyl groep eraan vast is waardoor het een hele andere twerking kan hebben. Hetzelfde als dat dboll oral eq zou zijn. Dit neemt niet weg dat je er idd beter test naast kan zetten.
@TS: Weet je ook nog wat die waarde was voordat je met je kuur begon?
 
Laatst bewerkt:
interessant logje..ben benieuwd hoeveel van die kracht je over zult hebben over een maand of 2..
 
Ik ben ook benieuwd of je nog veel last heb gehad van bijwerkingen:
haaruitval, acné, diepere stem.......
 
Merk tabs?

Hey man,

wat is het merk parabolan tabs dat je neemt? Wist niet dat die te krijgen waren. Heb alleen wel is de Trenbolone gehad van BD :D lekker lekker
 
re

acne zal je er zeker niet van krijgen , het hoort ook al niet tot de dht groep.

Dokter vertelde me dat er geen kans is op acne na gebruik ervan....
 
Om jullie even uit 2 dromen te helpen:

-DBC kuurt niet als een pro; mijn huidige kuur is niks zwaarder dan de vorige, alleen wat langer en aangevuld met een minimale 'vrouwendosis'-HGH.
Het is de naam die jullie in vervoering doet brengen, dat snap ik wl, maar hou alsjeblieft de feiten in de gaten, anderen hebben er al zo'n moeite mee de realiteit te zien maar DBC kuurt dus niet als een pro en wenst ook geen leidraad te zijn.

Punt 2:

-Mijn eerste ervaringen met Primo waren dat ik een zwaardere stem kreeg.
Dit was echter tijdelijk. Toen ik een jaar na mijn Primokuurtje mijn oude voicemail-tekst afluisterde schrok ik van de lage stem die ik toen had. Dat was dus effies tijdelijk en is een persoonlijke ervaring. Geen leidraad.
 
Om jullie even uit 2 dromen te helpen:

-DBC kuurt niet als een pro; mijn huidige kuur is niks zwaarder dan de vorige, alleen wat langer en aangevuld met een minimale 'vrouwendosis'-HGH.
Het is de naam die jullie in vervoering doet brengen, dat snap ik wl, maar hou alsjeblieft de feiten in de gaten, anderen hebben er al zo'n moeite mee de realiteit te zien maar DBC kuurt dus niet als een pro en wenst ook geen leidraad te zijn.

Punt 2:

-Mijn eerste ervaringen met Primo waren dat ik een zwaardere stem kreeg.
Dit was echter tijdelijk. Toen ik een jaar na mijn Primokuurtje mijn oude voicemail-tekst afluisterde schrok ik van de lage stem die ik toen had. Dat was dus effies tijdelijk en is een persoonlijke ervaring. Geen leidraad.

rustug rustig dbc... ik weet wel dat je niet kuurt als een prof. er staat niet voor niks een ;) achter...
 
maar ot verder geen last van bijwerkingen gehad dus? en nog steeds de gewichts en krachttoename weten te behouden?
 
rustug rustig dbc... ik weet wel dat je niet kuurt als een prof. er staat niet voor niks een ;) achter...

Dan ben je, zonder dat het wat met het onderwerp te maken heeft, lukraak mijn naam aan het bezoedelen. Ik zal m'n portemonnee weer moeten trekken om iemand wat strafpunten toebedeeld te krijgen.:rolleyes:
 
maar ot verder geen last van bijwerkingen gehad dus? en nog steeds de gewichts en krachttoename weten te behouden?

Bijwerkingen zijn zo persoonlijk. Ik kan je een hele rits bijwerkingen noemen die ik heb gehad maar anderen nog nooit hebben gezien. Wat dat betreft is niemand een 100% voorbeeld voor je eigen keuzes om al dan niet met gore zwaar giftige troep aan de slag te gaan. ;)
 
Dan ben je, zonder dat het wat met het onderwerp te maken heeft, lukraak mijn naam aan het bezoedelen. Ik zal m'n portemonnee weer moeten trekken om iemand wat strafpunten toebedeeld te krijgen.:rolleyes:

je naam werd eerder al genoemd ivm stemverlaging, dus heeft het wel met het onderwerp te namken naam bedoezelen? lijkt me duidelijk dat het een geintje was, als je dat al niet ziet....???

maar laten we het ontopic houden.
 
Back
Naar boven