XXL Nutrition

Log Parabolan tabs

kennisje van me is er nu 2,5-3 weken mee bezig. +3 kilo in gewicht en geen stijging in vetpercentage, eerder een lichte afname. neemt 6 mg per dag (1e week 4 mg), merkt verder niks/niet veel van krachttoename.

En in de spiegel ook niet beter geworden? Wel apart dat hij geen of bijna geen krachttoename heeft.

kennisje van me is er nu 2,5-3 weken mee bezig. +3 kilo in gewicht en geen stijging in vetpercentage, eerder een lichte afname. neemt 6 mg per dag (1e week 4 mg), merkt verder niks/niet veel van krachttoename.

Het is nog maar zijn eerste week. Wat wil je dat het doet in zo'n korte tijd. Ik snap sommige mensen echt niet. Je komt met aas al ontzettend snel aan in gewicht en kracht, maar het lijkt erop dat het niet snel genoeg gaat volgens sommigen.

Het is nog maar zijn eerste week. Wat wil je dat het doet in zo'n korte tijd. Ik snap sommige mensen echt niet. Je komt met aas al ontzettend snel aan in gewicht en kracht, maar het lijkt erop dat het niet snel genoeg gaat volgens sommigen.

Ik denk dat je een leesfoutje heb gemaakt. Er staat dat hij er 2,5 a 3 weken mee bezig is en dat hij de eerste week 4 mg heeft genomen en daarna 6mg.;)

En in de spiegel ook niet beter geworden? Wel apart dat hij geen of bijna geen krachttoename heeft.

nope geen echte krachttoename. in de spiegel ziet het er wel beter uit volgens hem. mij viel vooral op dat zijn schouders toch wel iets gegroeid waren. en zijn vet% lijkt ook lager.

lees de post nog een keer, maat ;)

Idd, ik zie dat ik een leesfout heb gemaakt. Maar dan nog vind ik het erg vreemd. Mensen hebben totaal geen geduld. Je zit er een wk of 3 aan, vind het niet hard genoeg aan, verhoogt de dosis dan maar. En dan nog klagen mensen met het eindresultaat.

Terug
Naar boven