AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Je bent toch merkbaar droger aan het worden :D anders ga je niet meer definitie zien ;)

Wat leuk zeg die complimenten!!...een "mooi lichaam", K-I-C-K-E-N! om dat te horen meid! Dat heb je ook wel verdiend na al het harde werk! en volgens mij een paar jaar terug nog nooit gedacht ;).

Goed voor de laatste keer voor dit weekend :P, VEEL PLEZIER haha
Ik moet dan wel me spieren aanspannen om ze te zien en dat is gewoon steeds leuker om ff te doen. :o

Klopt een paar jaar terug woog ik bijna 80 kg dus eigenlijk ben ik hoe dan ook trots.
Ik vind dat compliment over een "mooi lichaam" weer iets overdreven want er is nog genoeg waar ik aan moet werken.:rolleyes:
Nu weer lekker knallen en nog meer progressie boeken en dan genieten in Turkije.:cool:

Dankje wel.:D

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Potverdorie lopen ze met je te sjansen;);)
Lekker toch dat ze dat zeggen
incaseren en het trotse gevoel opslaan in de feel good batterij:p
Nope ik denk dat een vrouw met 2 kinderen niet met me loopt te sjansen.:roflol:
Met de feel good batterij gaat het wel goed. (dat kon ik afgelopen 2 dagen niet zeggen toen was ik ff sago)

Laatst bewerkt:
Eindelijk foto's! Ziet er goed uit hoor, je lovehandles zijn bijna helemaal weg! Ben benieuwd hoe het eruitziet als je foto's door iemand anders laat maken, ook van de achterkant dan een keer!

Laatst bewerkt:
  • #2.643
Jaa precies ...ik snap wat je bedoeld!
Suc6 met de supplementen, hoop dat het helpt.. zou best kunnen komen door te kort aan deze mineralen.
Ik hoop het ook want het verbaast me niks dat ik hier een tekort aan heb.;)

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Eindelijk foto's! Ziet er goed uit hoor, je lovehandles zijn bijna helemaal weg! Ben benieuwd hoe het eruitziet als je foto's door iemand anders laat maken, ook van de achterkant dan een keer!
:o Dankje. Dat vraag ik me ook wel af hoe het dan overkomt.

Ziet er goed uit hoor, klasse!! :thumbs:

• #2.646
Gister voelde ik me best zielig tijdens schouders.
Ik had bijna continue hulp nodig en ik had zo'n bui van:zie je nou wel dat ze achterlopen op de rest.

Vandaag ging rug wel goed en ben ook triceps en buik gaan doen.
De oefening die je normaal als eerste doet eens als laatste doen na een superset triceps is niet goed voor je ego.:roflol:
Verder besloten dat een hele nacht dansen mijn cardio training is voor vandaag.:D

Fijne pasen allemaal!

Ik hoop het ook want het verbaast me niks dat ik hier een tekort aan heb.;)
.

Idd ;)

Gister voelde ik me best zielig tijdens schouders.
Ik had bijna continue hulp nodig en ik had zo'n bui van:zie je nou wel dat ze achterlopen op de rest.

Vandaag ging rug wel goed en ben ook triceps en buik gaan doen.
De oefening die je normaal als eerste doet eens als laatste doen na een superset triceps is niet goed voor je ego.:roflol:
Verder besloten dat een hele nacht dansen mijn cardio training is voor vandaag.:D

Fijne pasen allemaal!

:roflol: nee hahaha dat zeker niet, probeer dat dan ook altijd te vermijden :p

Fijne avond ;)

P.S. Je ziet er damn goed uit! :thumbs:

• #2.648
Idd ;)

:roflol: nee hahaha dat zeker niet, probeer dat dan ook altijd te vermijden :p

Fijne avond ;)

P.S. Je ziet er damn goed uit! :thumbs:
haha verstandig. ;)

Mijn avond en nacht was top.:D
Eigenlijk wou ik helemaal niet gaan maar door omstandigheden heb ik het kaartje van een vriend overgenomen en het wel naar me zin gehad.
Toen jij al een tijdje wakker was moest ik nog gaan slapen.:o :p

Dankje.:o

Laatst bewerkt:
goede progressie peetjuh!

He Peet, goed gedaan zeg! Das echt een hele goede vooruitgang hoor, vooral je vetpercentage is echt een heel stuk lager. Zie overal een dunner vetlaagje, vooral buik, heupen, middel is slanker/strakker.
Dus vanaf nu gewoon trots zijn op wat je al voor elkaar hebt gekregen :whip:
Want ik weet dat jij stiekem altijd denkt dat het nog niet zo goed is, of dat het nog veel beter had gekund of zo.

He Peet, goed gedaan zeg! Das echt een hele goede vooruitgang hoor, vooral je vetpercentage is echt een heel stuk lager. Zie overal een dunner vetlaagje, vooral buik, heupen, middel is slanker/strakker.
Want ik weet dat jij stiekem altijd denkt dat het nog niet zo goed is, of dat het nog veel beter had gekund of zo.

Ja idd. ;), legt de lat ook altijd te hoog volgens mij :o

haha verstandig. ;)

Mijn avond en nacht was top.:D
Eigenlijk wou ik helemaal niet gaan maar door omstandigheden heb ik het kaartje van een vriend overgenomen en het wel naar me zin gehad.
Toen jij al een tijdje wakker was moest ik nog gaan slapen.:o :p

Dankje.:o

Fijn dat je toch nog zo hebt genoten ;), was het toch een goede beslissing ;).

Haha ja hé :roflol:, nee niks voor mij... kan er niks aan doen..die ritme zit er zo in :o ben echt een ochtendmens. Vanmorgen ook weer half 7 eruit, voor het werken nog even lekker vroeg 20 km in het bos gefietst :cool:..heerlijk rustig...prachtige oase...fluitende vogeltjes :o...heerlijk

ben misschien blond, maar kan de foto's nergens vinden..

Staan in haar album Naomi
Maar dan moet je wel haar vriendin zijn (Jij traint toch wel eens met Peetje dus dat zou goed moeten zitten)

Zo... wat ik me van vorige foto's kan herinneren... Ben je echt vooruitgegaan zeg! Maar dat kan ook niet anders met al je harde werken. Je bent overal wel vet kwijt, buik is een stuk strakker! Netjes!!!
Ben benieuwd als iemand anders foto's van je maakt... ook naar je rug!

• #2.655
tnx!

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Dankje voor je positieve reactie. :)

Tja het is niet altijd even goed gegaan in de winter maanden vandaar dat ik niet altijd even positief ben over mijn progressie.:o
Na deze foto gemaakt te hebben zie ik ondanks zwakke momenten toch echt wel dat het goed gaat.;)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Zo... wat ik me van vorige foto's kan herinneren... Ben je echt vooruitgegaan zeg! Maar dat kan ook niet anders met al je harde werken. Je bent overal wel vet kwijt, buik is een stuk strakker! Netjes!!!
Ben benieuwd als iemand anders foto's van je maakt... ook naar je rug!
Tnx Sue.
Het grappige is dat ik nu ineens vind dat me benen achterlopen kwa progressie, zo heb ik telkens wat anders om over te miepen.:roflol:
buik blijft ook om te miepen ook al zijn er wel vetjes af.:p

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Ja idd. ;), legt de lat ook altijd te hoog volgens mij :o

Fijn dat je toch nog zo hebt genoten ;), was het toch een goede beslissing ;).

Haha ja hé :roflol:, nee niks voor mij... kan er niks aan doen..die ritme zit er zo in :o ben echt een ochtendmens. Vanmorgen ook weer half 7 eruit, voor het werken nog even lekker vroeg 20 km in het bos gefietst :cool:..heerlijk rustig...prachtige oase...fluitende vogeltjes :o...heerlijk
Zo jij bent inderdaad een ochtend mens zo te lezen.
Lekker door het bos.:D
Heb je lekker getraind afgelopen week?

• #2.656
...

Laatst bewerkt:
  • #2.657
Volgens mij kan ik na een junkdag beter niet trainen of alleen cardio doen.:eek:
Ik had gehoopt dat het dan juist beter moet gaan door wat extra energie maar waarschijnlijk is je lichaam dan te druk bezig met al die troep verwerken.;)
Normaal heb ik meestal een rustdag op zondag dus het valt me door 2e paasdag en gister ineens op dat de trainingen de volgende dag dan niet lekker gaan....

dont worrie ik heb precies hetzelfde, geen fut, geen zin, geen kracht! en dat terwijl je juist tijdens je junk denkt oh morgen ff extra hard of ietsje langer trainen om het weer te compenseren, maar het komt er bij mij nooit van!

Hmm gister gewoon gejunkd en vandaag mijn benen getraind en zelfs op de fiets naar de Gym gegaan..t ging bij mij gelukkig best lekker..
Maar bij jou dus typisch iets minder, ach morgen weer een dag hoor!!

• #2.660
dont worrie ik heb precies hetzelfde, geen fut, geen zin, geen kracht! en dat terwijl je juist tijdens je junk denkt oh morgen ff extra hard of ietsje langer trainen om het weer te compenseren, maar het komt er bij mij nooit van!
De middag begon al slecht doordat ik me bed niet wou uitkomen en amper vooruit kwam door de spierpijn in me kuiten.
Het ligt dus niet aan mij.;)
De cardio van vandaag heb ik naar morgenochtend verschoven omdat ik pas 16.00 in de gym was die een uur later sluit...

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Hmm gister gewoon gejunkd en vandaag mijn benen getraind en zelfs op de fiets naar de Gym gegaan..t ging bij mij gelukkig best lekker..
Maar bij jou dus typisch iets minder, ach morgen weer een dag hoor!!
Fijn dat het bij jou wel ging.:)
Maybe komt het bij mij ook doordat ik gister heel de dag in de sauna ben geweest waar je ook sloom van wordt.;)
Morgen weer lekker borst, buik en 2x cardio trainen en de week weer goed beginnen.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven