Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn dieet is sinds maandag aangescherpt.
Best een streng dieet heb ik gekregen maar ik weet niet of het vergelijkbaar is met een wedstrijd dieet.
Het bestaat uit maar liefst 7 verschillende soorten voeding en uiteraard zijn er wat carbs uitgehaald.
Ach het gaat al 4 dagen goed nog 3 dagen te gaan want ik junk pas 2e paasdag .
---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Hoop dat 't lukt met de foto dan, want ik ben ook nieuwsgierig natuurlijk![]()
Hoop dat 't lukt met de foto dan, want ik ben ook nieuwsgierig natuurlijk![]()
Ik ga me best doen.
Ik krijg nooit de verhoudingen te horen en dat is misschien maar beter ook om niet te weten.nog meer aangescherpt
hoeveel kcals zit je nu e/k/v verhouding?
ps; ben ook benieuwd naar de foto![]()

Ik weet niet eens precies aan hoeveel cals ik kom als ik me aan de 40 minuten houd.
Jaaaaa ik ga wel aan energie besparing doen.
Vandaag had ik wel een betere dag zonder stress.
De eerste werkdag van de maand heb ik altijd wel met stress te maken maar dit keer was het nog erger.
Meestal train ik nog wel op zaterdag als ik ga stappen…
Dankje wel.![]()
Vanmorgen woog ik 63.5 dus in gewicht sta ik er niet veel beter bij dan me laatste foto.
Mijn fysiek is wel veranderd maar heb eigenlijk geen idee of daar vanuit de spiegel wel iets van te zien is op dit moment.
Ik probeer morgen wel een foto te maken voor in een prive map maar ik heb geen zin om er veel tijd in te steken dus ik hoop dat ik wat meer geluk heb dan de vorige mislukte pogingen.
Via de zelfontspanner lukt het me met me mobiel niet.
Ik doe dit dan puur omdat het nu al meerdere keren door verschillende loglezers is gevraagd.
Dan kunnen jullie zelf ook zien dat er nog genoeg vetjes af moeten.
Hoe gaat het met jou?
Fijn weekend!
. Je bent harstikke goed bezig, goed gedisciplineerd en weet zeker dat jij goede progressie boekt. Jij ziet jezelf natuurlijk dagelijks, dus dan valt het minder op
.
. 
en trainze morgen!Ik krijg nooit de verhoudingen te horen en dat is misschien maar beter ook om niet te weten.
Daarom heb ik nog nooit de moeite genomen om het via Excel te berekenen want dan maak ik mezelf alleen maar gek waarschijnlijk.
I know.![]()

, die zorgen er iig volgens mij wel voor dat je progressie blijft boeken 
Ik moet wel toegeven dat ik vanmorgen ineens redelijk tevreden was en wel droger lijk.Dat je gewicht niet veel gestegen/gezakt is hoeft niet te zeggen dat je er niet anders uit ziet qua fysiek. Je bent harstikke goed bezig, goed gedisciplineerd en weet zeker dat jij goede progressie boekt. Jij ziet jezelf natuurlijk dagelijks, dus dan valt het minder op
.
Doe maar waar je je prettig bij voelt, voel je niet verplicht om een foto te plaatsen omdat ik (+ andere) nieuwsgierig ben(zijn) naar hoe je fysiek nu is. Geloof wel dat het goed zit, als je zelf nu ook maar tevreden&happy bent.
Met mij gaat het prima hoor, geniet altijd van het leven
Veel plezier dit weekenden trainze morgen!
Ik moet wel toegeven dat ik vanmorgen ineens redelijk tevreden was en wel droger lijk.
Zowiezo zie ik wel een beetje spieren maar het is natuurlijk ook de bedoeling dat me vet% gaat zakken.
Opzicht voel ik me er wel redelijk prettig bij en deze week kreeg ik in me gym te horen dat ik een mooi lichaam heb.
Dat is leuk om te horen maar ik zie het pas zelf in als er meer vet vanaf is.![]()
Soms een verdwaalde ader zien is ook wel leuk maar dat komt denk ik eerder door de creatine.![]()
Mooi zo dat je lekker geniet.![]()
Dankje wel!
anders ga je niet meer definitie zien 
.
, VEEL PLEZIER hahaIk ga me best doen.
![]()
Fijn weekend!
---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------
Ik krijg nooit de verhoudingen te horen en dat is misschien maar beter ook om niet te weten.
Daarom heb ik nog nooit de moeite genomen om het via Excel te berekenen want dan maak ik mezelf alleen maar gek waarschijnlijk.
I know.![]()

Opzicht voel ik me er wel redelijk prettig bij en deze week kreeg ik in me gym te horen dat ik een mooi lichaam heb.

De foto's zijn gemaakt en zal na het trainen uploaden.

Nee trainen gaat voor alles.

Goedzo.
over ongeveer een uur is me pc wel opgestart.

Ik weet wat je bedoeld maar dat bedoel ik niet.Dat is heel vervelend.bedoel je...slapende ledematen?
Ik heb de laatste tijd namelijk meer last van slapende benen/armen en handen tijdens het slapen. HÉÉL vervelend, vooral als je naar de wc moet ....(en beide benen slapen)
OF bedoel je dat niet?

Ik weet wat je bedoeld maar dat bedoel ik niet.Dat is heel vervelend.
Maar wat ik bedoel is kramp in je teen of kuiten en als je het niet snel genoeg door hebt dan doet het echt vreselijk pijn.
Half slapend rek je je dan uit en dan schiet het in je kuit bv en weet je ff niet wat je moet doen of je bent net op tijd en dan valt het redelijk mee.
---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------
Mijn foto's worden momenteel gekeurd op welke het duidelijkste is.
Ik ga er 2 posten omdat op de ene me arm (let dan vooral niet op de kat) erbij staat en de andere foto duidelijker is.![]()