XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Om een idee te geven hoe het nu en vorige week met me gesteld was.
Vorige week bijvoorbeeld had ik met schuin dummbell drukken veel moeite en ben ik na 10x8 kg en 4x12 kg verder gegaan met 3 of 4 setjes van 15x6 kg. (mede doordat iemand met de 7 kg bezig was)

Gister ging het zo makkelijk:
15x8
15x10
8x12
12x10

Dit is maar een voorbeeld waaruit blijkt dat vorige week echt niet lekker ging.:eek:

Vorige week bijvoorbeeld had ik met schuin dummbell drukken veel moeite en ben ik na 10x8 kg en 4x12 kg verder gegaan met 3 of 4 setjes van 15x6 kg. (mede doordat iemand met de 7 kg bezig was)

15x8
15x10
8x12
12x10

Dit is maar een voorbeeld waaruit blijkt dat vorige week echt niet lekker ging.:eek:

Wauw is idd een verschil meid.
Fijn dat het gisteren weer lekker ging :)
Fijne dag vandaag ;)

15x8
15x10
8x12
12x10

komt wel weer goed ! gewoon goed blijven eten en slapen ;) + het feit dat je in incline dumbbell drukke wel snel omhoog gaat toch ?

Goed bezig weer mevrouw!:thumb:

Gewoon ff rustig doen
Ik heb gisteren ook gewoon eens wat anders gedaan
Alleen mijn Biceps getraind en daarna wat schouder en toen hup hup heel snel naar huis
Dat was een hele korte training maar ook wel eens lekker.
Kan echt geen kwaad hoor

• #2.607
komt wel weer goed ! gewoon goed blijven eten en slapen ;) + het feit dat je in incline dumbbell drukke wel snel omhoog gaat toch ?
Klopt.
Het ging juist snel omlaag vorige week.
Wat ik gister heb gedaan doe ik wel vaker maar gister was me volume wel beter dan normaal.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Komt door al die sups die ik voor je neus heb ingepikt.;) :devil:

Laatst bewerkt:
  • #2.608
Gewoon ff rustig doen
Ik heb gisteren ook gewoon eens wat anders gedaan
Alleen mijn Biceps getraind en daarna wat schouder en toen hup hup heel snel naar huis
Dat was een hele korte training maar ook wel eens lekker.
Kan echt geen kwaad hoor
Een andere training is wel eens lekker en maak ik zowiezo 2x per week met me trainster mee.
Ik snap wat je bedoeld maar toch is het echt weer over met de rust voor mij dan....

• #2.609
Vandaag armen getraind en een uur op de crosstrainer.
20 min te lang maar beschouwde het ff als een soort alternatief voor de hardloop training.

Morgen benen en kuiten.:D

Nu lekker slapen.:)

• #2.610
:fuu:

AHH kon je niet slapen?
What's up? :eek:

Hoop dat je je wel fit voelt? Soms is het niet erg je training korter te doen of een keer geen cardio om wat energie te besparen om je daarna weer veel beter / fitter te voelen :). Maar goed, jij weet zelf wat het beste aanvoelt ;).

De opdracht om zo goed mogelijk te trainen is altijd een goede opdracht en zou je eigenlijk moeten blijven doen als je gaat trainen;).

• #2.614
AHH kon je niet slapen?
What's up? :eek:

Hoop dat je je wel fit voelt? Soms is het niet erg je training korter te doen of een keer geen cardio om wat energie te besparen om je daarna weer veel beter / fitter te voelen :). Maar goed, jij weet zelf wat het beste aanvoelt ;).

De opdracht om zo goed mogelijk te trainen is altijd een goede opdracht en zou je eigenlijk moeten blijven doen als je gaat trainen;).
Nee totdat ik op de ps3 op DBB ging heb ik niet kunnen slapen.

Ik werd pas net voor de training fit.
Als cardio echt niet meer gaat stop ik wel eens eerder en voor biceps heb ik bv gister 1 oefening overgeslagen.
Afgelopen 2 weken van rustig aan doen hebben wel geholpen. :)

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

:rolleyes:

Beetje erg vroeg op voor iemand die een beentraining op de planning heeft staan :eek:
Tja voor 10 min ofzo eruit geweest daarna eindelijk wel kunnen slapen.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Tja, je voelde je natuurlijk schuldig dat je de laatste VitMin Light plus had besteld, daardoor kon je niet slapen;)
:D
Ik moest wel aan jou en Cynt denken toen ik om dat tijdstip hier ff zat.;)

• #2.615
Gelukkig heb ik niet echt last gehad van mijn slechte nachtrust tijdens het trainen.
Het was weer een prima training.:)
Ik was wel een beetje mentaal zwak als ik weer zag welke gewichten ik moest gebruiken.
Achja het is wel gelukt daar gaat het uiteindelijk om.:p

Daarna een uur aan slakken fietsen gedaan aangezien ik amper vooruit kwam met een lichte weerstand.
Daardoor ook maar 500 cals verbrand.;)

Morgen schouders, buik en cardio.

'maar' 500kcal ;) is nog een hoop hoor!

En de ene keer heb je gewoon veel meer energie dan de andere keer, zo kan ik bijv ook de ene dag makkelijk 10kg DB pakken en de andere dag trek ik het gewoon niet.
Maar goed, het is niet erg als het even een dagje wat lichter gaat toch ;)

Hoe is het nu met je voeding, heb je nog een wedstrijd dieet?

• #2.617
'maar' 500kcal ;) is nog een hoop hoor!

En de ene keer heb je gewoon veel meer energie dan de andere keer, zo kan ik bijv ook de ene dag makkelijk 10kg DB pakken en de andere dag trek ik het gewoon niet.
Maar goed, het is niet erg als het even een dagje wat lichter gaat toch ;)

Hoe is het nu met je voeding, heb je nog een wedstrijd dieet?
Ik weet het maar als je op de crosstrainer tegen de 800 loopt dan is 500 een stuk minder voor je gevoel.

Klopt gelukkig is dat niet erg beter licht trainen dan 2 weken niet trainen.

Mijn dieet is sinds maandag aangescherpt.
Best een streng dieet heb ik gekregen maar ik weet niet of het vergelijkbaar is met een wedstrijd dieet.
Het bestaat uit maar liefst 7 verschillende soorten voeding en uiteraard zijn er wat carbs uitgehaald.
Ach het gaat al 4 dagen goed nog 3 dagen te gaan want ik junk pas 2e paasdag .:p

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Ik heb een stress dag achter de rug waardoor ik net pas van me werk/boodschappen doen kom en niet heb getraind.
Het voordeel is dat ik nu eens echt een volledige rustdag heb gehouden en het nadeel dat ik de dag van Trance Energy schouders of rug moet trainen.;)

500 kcal is niet niks ;) en ook wel een keer lekker dan ipv zo hard je best te doen en weer tegen die 800kcal te zitten. Bespaar je zo wat energie wat jou lichaam volgens mij wel kan gebruiken ;).

Wat een drukte gisteren voor je :(..hopelijk wel los gelaten en niet lopen balen (zonde...stress = energievretend en dat kan je beter besparen;)). Ach toch best lekker voor zo'n feest ff nog trainen die dag? :o

Suc6 met je nieuwe dieet, ik en zoooo benieuwd hoe jij er NU AL bij staat ^^

Ja, ik ook. Foto's? :D

• #2.620
500 kcal is niet niks ;) en ook wel een keer lekker dan ipv zo hard je best te doen en weer tegen die 800kcal te zitten. Bespaar je zo wat energie wat jou lichaam volgens mij wel kan gebruiken ;).

Wat een drukte gisteren voor je :(..hopelijk wel los gelaten en niet lopen balen (zonde...stress = energievretend en dat kan je beter besparen;)). Ach toch best lekker voor zo'n feest ff nog trainen die dag? :o

Suc6 met je nieuwe dieet, ik en zoooo benieuwd hoe jij er NU AL bij staat ^^
Ik weet niet eens precies aan hoeveel cals ik kom als ik me aan de 40 minuten houd.
Jaaaaa ik ga wel aan energie besparing doen.;)

Vandaag had ik wel een betere dag zonder stress.
De eerste werkdag van de maand heb ik altijd wel met stress te maken maar dit keer was het nog erger.
Meestal train ik nog wel op zaterdag als ik ga stappen…

Dankje wel.:)
Vanmorgen woog ik 63.5 dus in gewicht sta ik er niet veel beter bij dan me laatste foto.
Mijn fysiek is wel veranderd maar heb eigenlijk geen idee of daar vanuit de spiegel wel iets van te zien is op dit moment.
Ik probeer morgen wel een foto te maken voor in een prive map maar ik heb geen zin om er veel tijd in te steken dus ik hoop dat ik wat meer geluk heb dan de vorige mislukte pogingen.
Via de zelfontspanner lukt het me met me mobiel niet.
Ik doe dit dan puur omdat het nu al meerdere keren door verschillende loglezers is gevraagd.
Dan kunnen jullie zelf ook zien dat er nog genoeg vetjes af moeten.:D

Hoe gaat het met jou?
Fijn weekend!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven