AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
18,4% wow... dat is wel 'ripped' om maar in BB termen te spreken :D
Heel netjes hoor, voor veel dames is dat een streefpercentage.
Volgens mij ben je een kanshebber tussen alle deelnemers, ben erg benieuwt.. iig veel succes gewenst :thumbs:
Nee dat valt bij mij nog mee.
Ik heb wel pas een ader ondekt op me rechter zijkant buik maar daarvoor moet ik me buik aanspannen en naar links hangen.:p
Ik vond het wel grappig want links heb ik het nog niet en zo ondek je langzaam steeds weer ergens wat progressie.:D
Ik moet denk ik meer richting 15% om 'ripped' te zijn en op sommige plekken moet me huid denk ik wat steviger worden maar dat komt wel goed met trainen.:)
:o Dankje voor beide, zelf denk ik namelijk geen kanshebber te zijn.

Stevigere huid?? Ga Q10`en :p hahahaha. Ik heb zo`n fles body lotion gekregen, smeer het op m`n huid, maar of het echt resultaat heeft zoals die zegt wat het heeft, ik betwijfel het hoor ;)

Qua leeftijd is er indd een verschil ja. Moet toegeven dat ik niet op water over ben gestapt, maar tussen de flugel en rose door ook echt wel de normale red bull heb gepakt. Vanaaf naar een cocktailbar, dus wat er daar allemaal in gaat, das de verrassing toch?:p

18,4% is niceee!!

• #2.744
Stevigere huid?? Ga Q10`en :p hahahaha. Ik heb zo`n fles body lotion gekregen, smeer het op m`n huid, maar of het echt resultaat heeft zoals die zegt wat het heeft, ik betwijfel het hoor ;)

Qua leeftijd is er indd een verschil ja. Moet toegeven dat ik niet op water over ben gestapt, maar tussen de flugel en rose door ook echt wel de normale red bull heb gepakt. Vanaaf naar een cocktailbar, dus wat er daar allemaal in gaat, das de verrassing toch?:p
Ik geloof niet zo in die body lotions die vanalles beloven.:p
Me huid zal 'vanzelf' wel gaan wennen dat er nu een stuk minder vetjes om me huid heen zit.:)

Je hebt gister zeker vanalles door elkaar gedronken? ;)

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

:o thanks.

Ik wou wat zeggen maar laat maar :hahaha:

Nee dat valt bij mij nog mee.
Ik heb wel pas een ader ondekt op me rechter zijkant buik maar daarvoor moet ik me buik aanspannen en naar links hangen.:p
Ik vond het wel grappig want links heb ik het nog niet en zo ondek je langzaam steeds weer ergens wat progressie.:D
Ik moet denk ik meer richting 15% om 'ripped' te zijn en op sommige plekken moet me huid denk ik wat steviger worden maar dat komt wel goed met trainen.:)
:o Dankje voor beide, zelf denk ik namelijk geen kanshebber te zijn.

Waaaat!! Jij bent gek! Kijk naar waar je vandaan kwam :eek:
Je bent zeker wel een DIKKE kanshebber! Koekwousss :p :hahaha:

Ik wou wat zeggen maar laat maar :hahaha:

:roflol:

hahaha

Hehe :o betrapt...

• #2.752
Vandaag heb ik rug en hamstrings getraind.
Dat ging best goed al zeg ik het zelf.
Het bevalt ook wel om deze spiergroepen samen te pakken ipv 1 hamstrings isolatie oefening tijdens benen training.

Nog gelachen om 2 jonge ecto's die ff duidelijk moesten maken dat ze keihard aan het trainen waren.:roflol:
Normaal let ik niet zo op andere maar ze trokken gewoon teveel onnodige aandacht.

• #2.753
Waaaat!! Jij bent gek! Kijk naar waar je vandaan kwam :eek:
Je bent zeker wel een DIKKE kanshebber! Koekwousss :p :hahaha:

:roflol:

hahaha
haha dikke nog wel.:p :o

Ik heb altijd al een foto hier willen plaatsen die beoordeeld gaat worden dus deze contest is wel een manier om dit ook eens echt te gaan doen.
Uiteraard wil ik er dan wel met een nog lager vet% bij staan.:o

Ik geloof niet zo in die body lotions die vanalles beloven.:p
Me huid zal 'vanzelf' wel gaan wennen dat er nu een stuk minder vetjes om me huid heen zit.:)

Je hebt gister zeker vanalles door elkaar gedronken? ;)

Ik geloof ook niet in die body lotions, maar kreeg die fles gratis dus dan smeer ik het maar op. Kwaad kan het zeker niet ;)

Ik heb gister netjes 2 cocktails gedronken in de cocktail-bar en erna nog wat mixjes met het stappen iets verderop in de stad. Maar de schade valt mee. Niet dronken, geen hoofdpijn, niet misselijk, helaas... ik begin eraan te wennen *ook geen goed teken he?* :D

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Ik heb altijd al een foto hier willen plaatsen die beoordeeld gaat worden dus deze contest is wel een manier om dit ook eens echt te gaan doen.

En mij nog meer jaloers maken?? :eek:

Het bevalt ook wel om deze spiergroepen samen te pakken ipv 1 hamstrings isolatie oefening tijdens benen training.

Nog gelachen om 2 jonge ecto's die ff duidelijk moesten maken dat ze keihard aan het trainen waren.:roflol:
Normaal let ik niet zo op andere maar ze trokken gewoon teveel onnodige aandacht.

Dus lekker gedeadlift :cool:
Probeer ook eens een keer op een verhoging te staan met je hakken ;), die werkt heeeeeel goed voor een aantal dagen dikke :fire:

Dat is zeker zo ja en je zal welverdiende commentaar gaan krijgen! Ik ben ook héél benieuwd hoe je fysiek nu is! Ik sta nu al versteld van je stats :D

18%??? dat is toch al behoorlijk laag!

• #2.757
Dus lekker gedeadlift :cool:
Probeer ook eens een keer op een verhoging te staan met je hakken ;), die werkt heeeeeel goed voor een aantal dagen dikke :fire:

Dat is zeker zo ja en je zal welverdiende commentaar gaan krijgen! Ik ben ook héél benieuwd hoe je fysiek nu is! Ik sta nu al versteld van je stats :D
Inderdaad dat ook.
Helaas met dummbells moeten doen en dan krijg ik meer het idee dat ik bezig ben om de gewichten vast te blijven houden ipv op me hamstrings te concentreren.:roflol:
PR met 10x20 dat dan weer wel maar 40 kg met barbell kan ik wel 15 reps volhouden.;)
Dat moet ik ook weer eens doen met verhoging, zonder verhoging werkt het al goed.:D

:o Ik ben benieuwd.:D

k*t ecto's altijd !

Rond de 18,5% is zeker echt netjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven