peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Het klinkt mooier dan hoe ik eruit zie maar daar wordt zo hard mogelijk aan gewerkt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het klinkt mooier dan hoe ik eruit zie maar daar wordt zo hard mogelijk aan gewerkt.
![]()

18,5 %
...
Het klinkt mooier dan dat het eruit ziet, zeg je? Nou, in mijn hoofd ziet dat er Heul Errug Mooi uit, dus ik ben benieuwd
Succes in ieder geval!

Iedereen ziet er anders uit bij een bepaald vet%.18,5 %
...
Het klinkt mooier dan dat het eruit ziet, zeg je? Nou, in mijn hoofd ziet dat er Heul Errug Mooi uit, dus ik ben benieuwd
Succes in ieder geval!
heb je wel eens goed naar mijn foto gekeken ouwe tante? Zelfs een blinde ziet dat er nog genoeg vetjes te verbranden zijn.

Ik ga vandaag aan mijn contest logje beginnen en hier (voorlopig) stoppen met posten.
heb je wel eens goed naar mijn foto gekeken ouwe tante? Zelfs een blinde ziet dat er nog genoeg vetjes te verbranden zijn.![]()

gehehe Nee nog steeds niet.Nu kun je vertellen over het besluit dat je had genomen!![]()

Je hebt niks gemist.Welk besluit...? Heb ik iets gemist...?
Hmmm... mogen we raden?![]()