AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
moet wel met plezier gaan hardlopen ;) Ga ik ook zo met een klant doen.. Ben d'r aan het trainen voor de 5km.. Ze wil nog een wedstrijd in Nederland doen, voor ze haar eerste wedstrijd in Brazilie gaat doen begin november..

Ook gezellig voor mij, kunnen we gelijk onderweg bijkletsen, want haar ademhaling moet zo zijn dat ze nog moet kunnen praten, dus dat doen we dan ook maar.. hihi

• Topic Starter Topic Starter
Ach hartstikke gezellig dat je weer een keer bij je fam. bent :). Zij zullen vast goed reageren en je steunen in dat je veel bent afgevallen, je ziet er al zoooooo veel beter op! Mag je echt trots op zijn wat je tot nu toe hebt bereikt :D:thumbs:

Hoe was je dag gister? Ook lekker wat ontspannings dingen gedaan?

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Die zag ik net niet :p, suc6 ;)
:loopband:

Erg gezellig.
Buiten het wandelen hebben we gewoon lekker gekletst en een beetje tv gekeken, verder niks bijzonders.
Hoe was jou weekend?

Doe maar net alsof je niks hebt gelezen,puntje bij paaltje heb ik besloten om na me KT te gaan intervallen.:o
Moest vanmorgen nog koken en was echt niet vooruit te branden…:o

moet wel met plezier gaan hardlopen ;) Ga ik ook zo met een klant doen.. Ben d'r aan het trainen voor de 5km.. Ze wil nog een wedstrijd in Nederland doen, voor ze haar eerste wedstrijd in Brazilie gaat doen begin november..

Ook gezellig voor mij, kunnen we gelijk onderweg bijkletsen, want haar ademhaling moet zo zijn dat ze nog moet kunnen praten, dus dat doen we dan ook maar.. hihi

Ik loop wel met plezier, had er vanmorgen uiteindelijk geen tijd voor gemaakt.:o
Bedacht me dat het zwemmen vanavond niet door gaat dus ik het makkelijk kon uitstellen tot in de avond, zodat ik rustig kon koken en afwassen enz…
Vanavond ga ik op de loopband intervallen of alsnog buiten lopen.:)

Gezellig dat je kunt bijkletsen en meteen aan cardio doet.;)
Volgens mij doe jij ook wel regelmatig aan hardlopen toch?

Ben ondertussen nog steeds niet vooruit te branden op me werk.;)
Wel heb ik erg zin in me training van vanavond: rug, schouders, buik en interval cardio.
Morgen heb ik weer sportmassage dus dat is ook wel een goed vooruitzicht. :)

Ben ondertussen nog steeds niet vooruit te branden op me werk.;)
Wel heb ik erg zin in me training van vanavond: rug, schouders, buik en interval cardio.
Morgen heb ik weer sportmassage dus dat is ook wel een goed vooruitzicht. :)

Trainen is toch ook veel en veel leuker dan werken :D
Ik ben wel een beetje jaloers op die massage van je, lijkt me hartstikke lekker!!!

Trainen is toch ook veel en veel leuker dan werken :D
Ik ben wel een beetje jaloers op die massage van je, lijkt me hartstikke lekker!!!

Jaaaa veel leuker, daarom kijk ik nu al uit naar vanavond :D
Het is inderdaad erg lekker en wil vanavond express rug/schouder spierpijn veroorzaken, want dat is het lekkerste om los te laten masseren vind ik zelf.;)
Vorige keer had ik alleen borst/triceps spierpijn, dus heb me schema deze week speciaal voor de massage omgegooid.hihi

Jaaaa veel leuker, daarom kijk ik nu al uit naar vanavond :D
Het is inderdaad erg lekker en wil vanavond express rug/schouder spierpijn veroorzaken, want dat is het lekkerste om los te laten masseren vind ik zelf.;)
Vorige keer had ik alleen borst/triceps spierpijn, dus heb me schema deze week speciaal voor de massage omgegooid.hihi

:roflol: Dan ben je pas echt slim!

:wave: Hoe gaat ie? (ga snel weer bijlezen hoor, en je ff contacten over de 22e, dat we er ook daadwerkelijk komen :P)

rug/schouders en buik 17 augustus

back lat pulldown
8x35
10x35
8x40 (pijnlijke volume PR)
6x40

dummbell row
8x14 (PR)
8x14
10x14 (volume PR meteen maar er achteraan :) )

lat pulldown machine smalle grip
12x40
10x50
8x55 (PR)

T-bar row liggend
8x15
8x15
8x15

dummbell press
12x5
8x6
8x6

side raises
8x4
8x4
8x4

front raises
8x4
8x4
8x5

buik
Op het matje steeds setjes van 3x25 voor rechte, schuine en onderbuikspieren.

Ben blij dat ik al me kracht vooral mentaal had verzameld om opnieuw me PR dummbell row te verbreken en de volume PR lat pulldown.
Begin ook steeds beter te begrijpen en in te zien dat mentale kracht positieve invloed heeft op je fysieke kracht.:)

Uiteindelijk ben ik alsnog gaan interval hardlopen 1 minuut lopen en 1 minuten wandelen voor 20 minuten.
Kon direct na de KT de mood niet verzamelen, maar toen ik thuis kwam heb ik toch mijn hardloop schoenen aangedaan.:)

Nu weer verder met het huishouden :(, aangezien ik bijna heel het weekend niet thuis was...

Laatst bewerkt:
Mooie PR op de lat pull en knap dat je toch nog je renschoenen aan hebt getrokken!
Je doet er wel alles aan om het huishouden zoveel mogelijk uit te stellen :D heel herkenbaar :roflol:

Mooie PR op de lat pull en knap dat je toch nog je renschoenen aan hebt getrokken!
Je doet er wel alles aan om het huishouden zoveel mogelijk uit te stellen :D heel herkenbaar :roflol:
Dankje, koste me wel enige moeite, wou echt bijna cardio overslaan.
Klopt, terwijl ik probeer om het vaker te doen hihi.

Slaap lekker allemaal.

Zo, jij hebt er wederom weer een mooie training op zitten, met cardio en al! En bonus-PR-punten!!!!
Slaap lekker jij ook! Zag je mail pas heel laat btw, ga je morgen ff trug antwoorden :)

kijk eens, d'r is tenminste nog iemand die stevig doortraint :D

Goed gedaan meissie! ;)

Zo, jij hebt er wederom weer een mooie training op zitten, met cardio en al! En bonus-PR-punten!!!!
Slaap lekker jij ook! Zag je mail pas heel laat btw, ga je morgen ff trug antwoorden :)
tnx!Met bonus PR punten hoef ik deze week zeker geen nieuwe PR's te halen?:p
Ik hoop dat je beter dan mij hebt geslapen...
Jeeeej ik ben benieuwd naar je mail.;)
kijk eens, d'r is tenminste nog iemand die stevig doortraint :D

Goed gedaan meissie! ;)
Dankje wel!
Ik ga vandaag weer verder met stevig door trainen.;)

Ben vandaag voor de 2e nacht wakker geworden van de wekker radio van me buren om 6.00 :mad:
Heb hier al eerder last van gehad en soms ging het dan bijna een uur door.
Precies de buren waar ik niet echt contact mee heb en het niet zo zie zitten om aan te bellen.
Aangezien ik er toch uit moet voor ochtend cardio vind ik het niet erg, maar normaal slaap ik liever net een uurtje langer....

Gezien ik vanavond benen/kuiten en body pump doe, ga ik nu sinds tijden weer op mijn mini step apparaat nuchter cardio-en.
Deze heb ik dit weekend eindelijk meegenomen, stond nog bij me nicht waar ik vorig jaar tijdelijk woonde toen ik het oude huis uit moest en nog aan het wachten was op de sleutel van me eigen huissie.
Elke keer dacht ik er niet aan, gelukkig zondag wel.:)
Heb ik toch iets van een cardio apparaat hier in huis staan + de wii (fit) ;)
Heb ook niet echt een groot huis dus een hometrainer of crosstrainer neemt eigenlijk te veel plek in en vind het een beetje zonde, kan net zo goed om 6.00 naar me gym hiervoor...:p

Laatst bewerkt:
Ben vandaag voor de 2e nacht wakker geworden van de wekker radio van me buren om 6.00 :mad:
Heb hier al eerder last van gehad en soms ging het dan bijna een uur door.
Precies de buren waar ik niet echt contact mee heb en het niet zo zie zitten om aan te bellen.
Aangezien ik er toch uit moet voor ochtend cardio vind ik het niet erg, maar normaal slaap ik liever net een uurtje langer....

Gezien ik vanavond benen/kuiten en body pump doe, ga ik nu sinds tijden weer op mijn mini step apparaat nuchter cardio-en.
Deze heb ik dit weekend eindelijk meegenomen, stond nog bij me nicht waar ik vorig jaar tijdelijk woonde toen ik het oude huis uit moest en nog aan het wachten was op de sleutel van me eigen huissie.
Elke keer dacht ik er niet aan, gelukkig zondag wel.:)
Heb ik toch iets van een cardio apparaat hier in huis staan + de wii (fit) ;)
Heb ook niet echt een groot huis dus een hometrainer of crosstrainer neemt eigenlijk te veel plek in en vind het een beetje zonde, kan net zo goed om 6.00 naar me gym hiervoor...:p

Dat is wel vroeg wakker ja als je er nog niet uit zou hoeven :(
Ik lees dat jouw gym ook al zo vroeg open is. Die van Cyn zelfs de hele nacht:eek:

Dat is wel vroeg wakker ja als je er nog niet uit zou hoeven :(
Ik lees dat jouw gym ook al zo vroeg open is. Die van Cyn zelfs de hele nacht:eek:
Inderdaad, het is dat ik bijna elke dag nuchter wil cardio-en maar leuk is anders..
Officieel gaat die 9.00 open, maar vanaf 6.00 ongeveer doordweeks gaan ze schoonmaken en dan kan je al gaan trainen.
Je kan alleen nog niks kopen en er lopen nog geen instructeurs.
Ja Cyn heeft het helemaal luxe.:eek:

Jeetje dat step apparaat was nog zwaar ook.:o
Heb er iets van 12 minuten opgestaan en toen kreeg ik zware behoefte aan me ontbijt.;)
Ik ga met dit weer wel lekker op de fiets naar me werk en daarna naar me gym.
Hierdoor zal vandaag wel de zwaarste trainingsdag van de week worden....:eek:

Momenteel heb ik meer biceps dan rug/schouder pijn, maar begin het in me achterkant schouders en bovenrug wel te voelen.:roflol:

Ben benieuwd naar jullie mening.
Als ik morgen alleen borst ga trainen hoeveel oefeningen van 3 of 4 sets van 8/10 herhalingen raden jullie dan maximaal aan?
Donderdag of vrijdag wil ik dan een keer mijn armen samen trainen om te kijken hoe die combi is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven