Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Momenteel heb ik meer biceps dan rug/schouder pijn, maar begin het in me achterkant schouders en bovenrug wel te voelen.:roflol:

Ben benieuwd naar jullie mening.
Als ik morgen alleen borst ga trainen hoeveel oefeningen van 3 of 4 sets van 8/10 herhalingen raden jullie dan maximaal aan?
Donderdag of vrijdag wil ik dan een keer mijn armen samen trainen om te kijken hoe die combi is.

Zou er zelf max. 5 pakken: bench press - lying dumbbell presses - cable flyes - peckdeck - opdrukken ofzo :D

Waardeloos is dat trouwens als je van de wekker van de buren wakker moet worden, grrrrrrr :mad:

zou er inderdaad ook 4, hooguit 5 doen. Pak zelf altijd 4 en dan 4 sets van 10 a 12.
bench press, incl DB press, incl db flies, peck deck... Oh, Jerney, mooie suggestie... Opdrukken, ja doe die maar! :p
Fijn een cardio app in huis. Moet zelf zeggen, dat dat hetgeen was waarvoor ik mezelf het meest moet motiveren... stom he! Buiten hardlopen, naar sportschool, gaat een stuk makkelijker :p Maar voor nuchter cardio is het helemaal wel handig denk ik!

zou er inderdaad ook 4, hooguit 5 doen. Pak zelf altijd 4 en dan 4 sets van 10 a 12.
bench press, incl DB press, incl db flies, peck deck... Oh, Jerney, mooie suggestie... Opdrukken, ja doe die maar! :p
Fijn een cardio app in huis. Moet zelf zeggen, dat dat hetgeen was waarvoor ik mezelf het meest moet motiveren... stom he! Buiten hardlopen, naar sportschool, gaat een stuk makkelijker :p Maar voor nuchter cardio is het helemaal wel handig denk ik!

Ik vond opdrukken altijd hartstikke leuk, deed vroeger altijd schuin 3x 25:p
Snap je nu ook hoe ik aan die schouder kom? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zou er zelf max. 5 pakken: bench press - lying dumbbell presses - cable flyes - peckdeck - opdrukken ofzo :D

Waardeloos is dat trouwens als je van de wekker van de buren wakker moet worden, grrrrrrr :mad:
Inderdaad gaat nergens over, vraag me af hoe hard die wel niet staat.
Ik weet wel dat het gehorig is bij mij, maar dit is wel heel erg, lijkt net of me eigen radio aan staat. :mad:

Tnx voor jullie reactie.
Opdrukken :mad: Hoe durven jullie mij dit aan te smeren met zijn tweeën ;)
Ik ga wel voor bench press, DB press incl DB press, incl db flies, peck deck, ben nog geen cable flyes held…

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Ik vond opdrukken altijd hartstikke leuk, deed vroeger altijd schuin 3x 25:p
Snap je nu ook hoe ik aan die schouder kom? :roflol:
Wat knap van je :)
Ja ik begin het nu te begrijpen en begrijp meteen dat ik morgen helemaal niet hoef op te drukken :roflol:
Ik moest met karate altijd op me knokkels opdrukken, terwijl ik het normaal al niet kende.:o
Toch moest ik op de knokkels en dan maar wat minder diep.
Wil het wel weer een keer voor de grap oppakken thuis of tijdens body pump. :p
Uiteraard wil ik me zelf wel kunnen opdrukken, ben alleen te lui om het werkelijk te doen.

Laatst bewerkt:
Ah, dan is het dus eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik die vrijwel nooit doe, das namelijk gewoon blessure-preventie.
voor mij ook.
Ik ben oa gestopt met karate doordat ik schouder klachten kreeg,met KT gaat het wel goed ermee en heb ik alleen nog maar last van normale spierpijn.

Wil het woord blessure hier nie horen he! :p
:wave:

Wil het woord blessure hier nie horen he! :p
Auw, mag ik het woord spierpijn wel gebruiken? :p

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Bedoel je dat je ook een cardio app. in huis hebt of heb je behalve het nuchter cardio-en weinig motervatie ervoor?
Inderdaad erg handig als ik een smoes heb waardoor ik niet kan nuchter hardlopen.:roflol:
Bij deze heb ik nu al het idee dat ik morgen ochtend tot helemaal geen cardio in staat ben, behalve het fietsen naar me werk.:eek:

Auw, mag ik het woord spierpijn wel gebruiken? :p

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Bedoel je dat je ook een cardio app. in huis hebt of heb je behalve het nuchter cardio-en weinig motervatie ervoor?
Inderdaad erg handig als ik een smoes heb waardoor ik niet kan nuchter hardlopen.:roflol:
Bij deze heb ik nu al het idee dat ik morgen ochtend tot helemaal geen cardio in staat ben, behalve het fietsen naar me werk.:eek:

Ja, ja, spierpijn zeker! Graag zelfs!
Had zo'n app in huis, maar daar heb ik gewoon geen motivatie voor, omdat in huis te doen, stom he :p

Sla morgen maar lekker over! (rust blijven pakken he, fanatiekje!)

Ja, ja, spierpijn zeker! Graag zelfs!
Had zo'n app in huis, maar daar heb ik gewoon geen motivatie voor, omdat in huis te doen, stom he :p

Sla morgen maar lekker over! (rust blijven pakken he, fanatiekje!)

Ik heb spierpijn!
Ik moet toegeven dat ik nu al weet dat ik eerder ga hardlopen, wielrennen of naar de sportschool dan steppen.
Toch wou ik me apparaat wel terug voor de zekerheid. :p

Ik ga wel borst doen, maar geen nuchtere cardio, na borst wel zwemmen om alles los te maken. ;)

Zow de sportmassage had vandaag veel meer zin dan de vorige keer.
Vooral me volledige achterkant zat vast.:eek:

Vervolgens zo suf als ik was geworden ging ik verder met me benentraining, had er nog maar 3 setjes opzitten op dat moment.
Echt het begin van me training ging voor geen meter.:mad:
Had geen spierpijn ofzo, maar toch leek ik een groot deel van me kracht kwijt te zijn.
Kon er niet tegen dus had de knop maar omgedraaid en een PR liggende leg press van 8x135 neergezet.
Daarna gingen de lunges en kuiten gelukkig wel goed.
Gezien ik vanaf nu nog maar 1x per week benen wil trainen, heb ik het uiteindelijk "goed gemaakt" door met de pump voor de squat 20 kg te gebruiken en voor de lunges 10.
Oftewel me terug tocht op de fiets voelde niet zo fijn voor me billen en daar doen we het uiteindelijk voor SPIERPIJN.;)

Erg gezellig.
Buiten het wandelen hebben we gewoon lekker gekletst en een beetje tv gekeken, verder niks bijzonders.
Hoe was jou weekend?

Doe maar net alsof je niks hebt gelezen,puntje bij paaltje heb ik besloten om na me KT te gaan intervallen.:o
Moest vanmorgen nog koken en was echt niet vooruit te branden…:o

Haha muts ;), nou in iedere geval is het je wel gelukt toch? (paar posts..verder...;))

MIjn weekend was verder ook gezellig :), wat moe laatste dagen...wel gewoon trainingen afgerond.

Trainen is toch ook veel en veel leuker dan werken :D
Ik ben wel een beetje jaloers op die massage van je, lijkt me hartstikke lekker!!!

Hmmm die wil ik ook wel ;)

Jaaaa veel leuker, daarom kijk ik nu al uit naar vanavond :D
Het is inderdaad erg lekker en wil vanavond express rug/schouder spierpijn veroorzaken, want dat is het lekkerste om los te laten masseren vind ik zelf.;)
Vorige keer had ik alleen borst/triceps spierpijn, dus heb me schema deze week speciaal voor de massage omgegooid.hihi

Ja verstandig..niet zo gemakkelijk als hij je borst aan het masseren is...of het moet een heeeeelllleee leuke jongen zijn ;).

Zow de sportmassage had vandaag veel meer zin dan de vorige keer.
Vooral me volledige achterkant zat vast.:eek:

Vervolgens zo suf als ik was geworden ging ik verder met me benentraining, had er nog maar 3 setjes opzitten op dat moment.
Echt het begin van me training ging voor geen meter.:mad:
Had geen spierpijn ofzo, maar toch leek ik een groot deel van me kracht kwijt te zijn.
Kon er niet tegen dus had de knop maar omgedraaid en een PR liggende leg press van 8x135 neergezet.
Daarna gingen de lunges en kuiten gelukkig wel goed.
Gezien ik vanaf nu nog maar 1x per week benen wil trainen, heb ik het uiteindelijk "goed gemaakt" door met de pump voor de squat 20 kg te gebruiken en voor de lunges 10.
Oftewel me terug tocht op de fiets voelde niet zo fijn voor me billen en daar doen we het uiteindelijk voor SPIERPIJN.;)

Goed van je dat je door hebt gezet...uiteindelijk toch afgerond en je voelt het al :fire: branden in de billen ;). Heb ik nu ook last van.. hmm heerlijk ;).

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

He wanneer ben je nou jarig?

Haha muts ;), nou in iedere geval is het je wel gelukt toch? (paar posts..verder...;))
MIjn weekend was verder ook gezellig :), wat moe laatste dagen...wel gewoon trainingen afgerond.

Hmmm die wil ik ook wel ;)

Ja verstandig..niet zo gemakkelijk als hij je borst aan het masseren is...of het moet een heeeeelllleee leuke jongen zijn ;).

Goed van je dat je door hebt gezet...uiteindelijk toch afgerond en je voelt het al :fire: branden in de billen ;). Heb ik nu ook last van.. hmm heerlijk ;).

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

He wanneer ben je nou jarig?
Fijn dat jouw weekend ook lekker was.
Hoop dat je je snel minder moe voelt.super dat je wel blijft trainen.
Een sportmassage is echt een aanrader. Hij masseert vooral rug,schouders en benen dus dat komt wel mooi uit ivm met me borst;)
Echt beter dat ik heb door gezet want achteraf bleek dat ik echt nog wel kracht had om ze lekker te laten branden:p
31 augustus.

Fijn dat jouw weekend ook lekker was.
Hoop dat je je snel minder moe voelt.super dat je wel blijft trainen.
Een sportmassage is echt een aanrader. Hij masseert vooral rug,schouders en benen dus dat komt wel mooi uit ivm met me borst;)
Echt beter dat ik heb door gezet want achteraf bleek dat ik echt nog wel kracht had om ze lekker te laten branden:p
31 augustus.

Ik neem aan dat het ook je eigen keuze is om naar die sportmasseur te gaan? Wat kost zoiets..iets van €30 euro voor 40 min. ofzo?

Mooi zo, en het voelt beter dat je het hebt doorgezet dan dat je op zou geven en naar huis zou gaan :) :thumbs:

Gelukkig pfieuw..;) ben ik niet te laat ;). Grote plannen?

Ik neem aan dat het ook je eigen keuze is om naar die sportmasseur te gaan? Wat kost zoiets..iets van €30 euro voor 40 min. ofzo?

Mooi zo, en het voelt beter dat je het hebt doorgezet dan dat je op zou geven en naar huis zou gaan :) :thumbs:

Gelukkig pfieuw..;) ben ik niet te laat ;). Grote plannen?

Zeker eigen keuze en ik blijf het ook laten doen.:)
Vooral deze keer bleek dat het wel goed is om te laten doen.
Hij merkte ook wel dat ik zwaarder train omdat het echt een verschil was met de eerste keer.
Voelt inderdaad beter, helemaal doordat benen training 1 van me favo spiergroepen is om te trainen.
Voelt het nu wel en waarschijnlijk zal het alleen maar nog erger worden.;)
Niet echt grote plannen.

Ha doorzetter! Goed hey van gisteravond! Die legpress :eek: Sterke benen!
En ik lees spierpijn! JEeeeeeh!!!

Volgens mij was ik een abo op jouw log vergeten :o
Bij deze!

...en wat een sterke benen: 135kg!

Vanavond weer beentraining voor mij, dus waarschijnlijk morgen weer nauwelijks kunnen lopen :D

Ha doorzetter! Goed hey van gisteravond! Die legpress :eek: Sterke benen!
En ik lees spierpijn! JEeeeeeh!!!

Soms moet ik gewoon even doorzetten en dan blijkt het allemaal wel te gaan.;)
Jaa spierpijn :D
Met opstaan was ik ook een beetje van slag.Tot 3x toe kwam ik niet over eind en plofte weer op me bed, terwijl ik op dat moment nog geen eens spierpijn had. :o :roflol:
Igg een teken dat ik echt even een dagje rust moet nemen met hardlopen…

Idd grote gewichten gepakt bij de Pump.. Vind zelf niet echt een strakke actie om benen voor de Pump te willen trainen, zou eerder die dag voor armen gaan.. Maar dat is mijn mening ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven