MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Idd grote gewichten gepakt bij de Pump.. Vind zelf niet echt een strakke actie om benen voor de Pump te willen trainen, zou eerder die dag voor armen gaan.. Maar dat is mijn mening ;)
Het heeft even geduurd maar vandaag ben ik zelf ook tot de conclusie gekomen dat deze combinatie niet al te slim is.:o
De dag voor en na de pump benen trainen was ook geen strakke actie.
Ik ga wel weer zaterdagmorgen benen trainen of als ik dan andere plannen heb op donderdag of vrijdag.
Tnx voor de armen tip. ;)

Het gaat alles behalve goed vandaag.:(
Ik heb te veel gegeten (gelukkig wel alleen maar dingen die wel op mijn schema staan)
met buikpijn en misselijkheid als gevolg.:o
Volgens mij komt het ook door de warmte, heb er vandaag erg last van.
Momenteel gaat het wel weer.:)
Gezien ik me steeds brakker begon te voelen hou ik een dagje rust en ga ik me borst zaterdag op het strand trainen met paar DBB dames:D...
Ik zal vanaf nu wat beter op mezelf letten, want het voelt alsof de man met de hamer is langs geweest of heel dicht in de buurt is.:eek: (sst ik speel verstoppertje met hem)

Is er een vrijwilliger die mij voortaan op tijd me bed in wil schoppen? :D
Het zal ook geen overbodige luxe zijn als ik een keertje binnen een half uur in slaap kan vallen en niet voor de wekker wakker wordt.:mad:;)

Vanavond ga ik echt op tijd slapen en morgen weer lekker trainen.
Hopelijk gaat het met de spierpijn dan beter want ik wil wel weer hardlopen.:)
Momenteel lijk ik een beetje op een slak. :roflol:

Laatst bewerkt:
Sterkte!
Zorg dat je op krachten bent zaterdag!

Ps: hoe laat wil je die schop hebben richting je bed? :D

Het is misschien ook niet zo gek dat die man is langsgekomen! En misschien ook wel goed (nie lullig bedoelt he!!!). Je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, elke dag cardio en (zo lijkt het) bijna elke dag in de gym en ook gewoon werken. Logisch, want die nieuwe "way of life" begint je enorm te bevallen, krijg energie, ziet resultaat etc, dus je wil ook door. Maar je moet je lijf rust geven!!! En als jij het je lijf niet geeft, dan pakt je lijf het. Dus die man met de eigen hamer, is eigenlijk je eigen lijf.
En als ik er naast zit, dan mag jij mij zaterdag schoppen :p

Oh en warmte zal ook zeker een rol spelen.

Sterkte!
Zorg dat je op krachten bent zaterdag!

Ps: hoe laat wil je die schop hebben richting je bed? :D
Dankje!
Daar ga ik zeker voor zorgen!

Eigenlijk nu al.;)

Het is misschien ook niet zo gek dat die man is langsgekomen! En misschien ook wel goed (nie lullig bedoelt he!!!). Je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, elke dag cardio en (zo lijkt het) bijna elke dag in de gym en ook gewoon werken. Logisch, want die nieuwe "way of life" begint je enorm te bevallen, krijg energie, ziet resultaat etc, dus je wil ook door. Maar je moet je lijf rust geven!!! En als jij het je lijf niet geeft, dan pakt je lijf het. Dus die man met de eigen hamer, is eigenlijk je eigen lijf.
En als ik er naast zit, dan mag jij mij zaterdag schoppen :p

Oh en warmte zal ook zeker een rol spelen.
Het is inderdaad goed, nu leer ik er hopelijk van.:)
Om eerlijk te zijn weet ik al weken dat het zo niet langer kan, maar telkens had ik toch genoeg (nieuwe)energie om op deze verkeerde manier door te blijven gaan.:o
Altijd leuk om zo'n reactie van jou te lezen want alles wat je zegt is echt zo.
Jij verdiend eerder een schouderklopje dan schoppen zaterdag.;)

Oftewel ik ga aan de volgende dingen werken:
- meer slapen
- minimaal 2 dagen per week geen KT
- elke spiergroep 1x per week trainen (buik en onderrug eventueel wel vaker)
- 2/3x per week bewust bezig zijn met de voorbereiding van me eerste 10 km hardloop wedstrijd (voorlopig komt dit neer op interval training dat steeds meer hardloop minuten zullen gaan worden.;)

Voor de rest blijf ik wel op me oude manier verder gaan want dat bevalt me prima.:)
Cardio zal wel wat gaan veranderen doordat ik me deels op vetverbranding en deels op conditie training ga richten.

Ok - tijd om naar bed te gaan!
(en ik ook...)

*schop!*

Ok - tijd om naar bed te gaan!
(en ik ook...)

*schop!*

slaap lekker allemaal!

dankje. :D
*AUW* Ben er vergeten bij te zeggen dat een schop tegen me billen niet gewaardeerd zou worden. ;)

Eigenlijk ben ik wel grappig.
Normaal klaag ik omdat ik te weinig spierpijn in me billen voel en nu klaag ik stiekem omdat het nu te pijn doet. :roflol:
Het is ook nooit goed. :p

hahaha, slaap lekker!
Even uit mijn hoofd...glutamine tegen spierpijn... (als ik het fout heb, gaat er vast iemand zeggen dat het wat anders was...)

Zow de sportmassage had vandaag veel meer zin dan de vorige keer.
Vooral me volledige achterkant zat vast.:eek:

Vervolgens zo suf als ik was geworden ging ik verder met me benentraining, had er nog maar 3 setjes opzitten op dat moment.
Echt het begin van me training ging voor geen meter.:mad:
Had geen spierpijn ofzo, maar toch leek ik een groot deel van me kracht kwijt te zijn.
Kon er niet tegen dus had de knop maar omgedraaid en een PR liggende leg press van 8x135 neergezet.
Daarna gingen de lunges en kuiten gelukkig wel goed.
Gezien ik vanaf nu nog maar 1x per week benen wil trainen, heb ik het uiteindelijk "goed gemaakt" door met de pump voor de squat 20 kg te gebruiken en voor de lunges 10.
Oftewel me terug tocht op de fiets voelde niet zo fijn voor me billen en daar doen we het uiteindelijk voor SPIERPIJN.;)

Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor :roflol:

hahaha, slaap lekker!
Even uit mijn hoofd...glutamine tegen spierpijn... (als ik het fout heb, gaat er vast iemand zeggen dat het wat anders was...)

Klopt, ik neem ook glutamine.
VIES man!
Ik heb dit ook wel eens gebruikt en is idd niet echt lekker maar opzicht wel te doen.

Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor :roflol:

haha inderdaad en is goed gelukt;)

Ik heb vannacht best goed geslapen dus voel me weer een stuk beter.
Vanavond armen en buik trainen en ga weer op de fiets.:)
Uiteraard ga ik me ook weer aan me voeding houden.

Ik ben toch niet op de fiets gegaan en volgens mij is dat maar goed ook vanwege het weer alarm.;)
Het begon vanmorgen ineens te regenen.
Heb nog te veel spierpijn om te gaan hardlopen dus ga vanavond weer op de crosstrainer en als dat ook niet gaat op de hometrainer.
Morgen hopelijk wel weer nuchter hardlopen.

Spierpijn is lekkkurrrr :D Ben best wel een beetje masochistisch ;)

Lekker rossen vanaaf Pee !

Spierpijn is lekkkurrrr :D Ben best wel een beetje masochistisch ;)

Lekker rossen vanaaf Pee !

Klopt inderdaad.haha
Ik weet uit ervaring dat hamstring/billen spierpijn niet samen gaan met hardlopen, dus ik ben een keer verstandig en ga pas weer hardlopen als het over is.;)

Dat ga ik zeker doen.
Ga proberen om me biceps op kracht te trainen ondanks ik aan het cutten ben.
Even testen of dit werkt, zo niet dan volgende keer weer gewoon 8/10 herhalingen doen.

Weet je wat jij zou moeten doen? BCAA capsules halen bij de betere reform zaak.
Die zorgen voor beter herstel na je training, en bestrijden spierafbraak. Master spul!

Weet je wat jij zou moeten doen? BCAA capsules halen bij de betere reform zaak.
Die zorgen voor beter herstel na je training, en bestrijden spierafbraak. Master spul!

Die heb ik wel, moet alleen toegeven dat ik er momenteel wat zuiniger mee doe en ze alleen met nuchtere cardio gebruik, doordat ze op dreigen te raken.;)
Voordat ik op vakantie ga moet ik nog een bestelling doen voor supplementen en dan bestel ik meteen een grotere voorraad.:p
Als ik op een dag zowel nuchter cardio doe en s´avonds KT dan moet ik ze toch voor en na beide trainingen gebruiken of is alleen s´ochtends dan voldoende?

Die heb ik wel, moet alleen toegeven dat ik er momenteel wat zuiniger mee doe en ze alleen met nuchtere cardio gebruik, doordat ze op dreigen te raken.;)
Voordat ik op vakantie ga moet ik nog een bestelling doen voor supplementen en dan bestel ik meteen een grotere voorraad.:p
Als ik op een dag zowel nuchter cardio doe en s´avonds KT dan moet ik ze toch voor en na beide trainingen gebruiken of is alleen s´ochtends dan voldoende?

Alleen post-workout is voldoende ;) Neem wel iets van 10000 - 15000 mg, anders schiet het niet op heh ? ;)
Dus na de KT in dat geval.... En niet de snelle carbs vergeten heh, na de training (en ook de cardio :D)

Hey bikkeltjePEET! Hoest met je energie?
Slimme aktie die fiets-niet, straks was je nog weggewaait :p

Waar bestel jij eigenlijk je sups?

Hey bikkeltjePEET! Hoest met je energie?
Slimme aktie die fiets-niet, straks was je nog weggewaait :p

Waar bestel jij eigenlijk je sups?

Hey SterkeSUE.
Veel beter dan gister.:)
Probeer in ieder geval om er voortaan rond 23.00 in te liggen als ik moet werken en het maar af en toe later te maken.;)

Xxl Nutrition normaal gezien, maar mijn Whey bestel ik tegenwoordig bij Body en fitshop en jij?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven