XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
saturday_reflecting_smile.gif

Ik ga ff ontbijten en nadenken welke spiergroepen als eerste pijn mogen doen.
Ik denk borst en biceps.
Begin de vakantie kon ik mezelf eindelijk paar x opdrukken :) Einde van de vakantie met moeite 1x :o
Ben helaas minder actief geweest dan me vorige vakantie waardoor ik al snel lui werd.
Dat was tijdens 1x meedoen met waterpolo direct duidelijk,pff te vermoeiend.:o

Later vandaag zal ik op alle 'welkom terug' berichten reageren en weer een training posten..:D

Hehe, alvast succes met de creperende spierpijn die je morgen & overmorgen gaat krijgen na zolang niet getraind te hebben :D

Wat zijn we ook een bitches he, dat we genieten van de (spier)pijn van een ander :roflol: :o

wel weer een goed excuus voor een fijne massage :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
training 19 september 2009

bankdrukken:
3x8x30

incline dumbbell press:
15x6
12x7
10x8
12x8

incline fly's:
12x5
10x6
8x7
10x7

barbell curl
15x10
12x14
7x14 AUW!!!!!!

concentrate dummbell curl + wrist curl
15x4
8x7 (PR denk ik en vraag me nog steeds af waar ik de kracht vandaan heb gehaald, de 6 kilo's was iemand anders mee bezig)
6x7
+
3x12x4

Prima begin na 12 dagen niks gedaan te hebben.
Me handen deden na 1 oefening al pijn dus kwa grip moet ik duidelijk ook weer opbouwen.;)
Pff begin vergeetachtig te worden(me herhalingen wijken maybe een beetje af)
Ook weet ik af en toe niet helemaal zeker of ik een PR heb gehaald dus die ga ik even een tijdje opschrijven in de hoop dat ik ze daarna wel zelf blijf onthouden.

Wat was ik blij om weer te trainen.:D
Blijkbaar was ik weer iets te enthousiast geworden en ben ik langs een personal trainer gegaan omdat ik iets wou weten hierover.
Wel fijn om alvast heel langzaam aan het idee te wennen wie er ergens in 2010 mij gaat begeleiden waarschijnlijk.
Ik heb dan (nog) geen wedstrijdplannen maar wil ergens volgend jaar wel heel graag onder begeleiding van een topper trainen.
Eerst maar keihard zelf me best doen om de 15% te halen.;)

Mooie training meid.. fijne avond ;)
Ga je stappen om het af te leren? :D

Zo vakantie ganger, ga maar vast lekker ontspannen en op de spierpijn wachten.
Heb je het wel naar je zin gehad daar in het verre buitenland?

Idd dat heb ik zeker :D maar ook wel weer gemist hoor ;)
Zal zondag aan je denken haha:)
Pijn is fijn ;) haha Dankje!
welkom terug meissie! Leuk om te lezen dat je het naar je zin had! Nu weer lekker aan de bak eh? En....wat is de schade als je op de weegschaal staat?? ~:D
Dankje! Helaas maandag inderdaad weer aan de bak.:(
De schade is ongeveer 4 kilo en nee het is niet alleen vocht.;)
Ach ja ik wist dat het ging gebeuren en voor me gevoel had het nog erger kunnen zijn.:o
Weer extra reden om verder te knallen en voorlopig niet te mogen junken hier.
Dankje YY. Het viel me wel tegen dat je niet even langs bent gekomen om me 3x voor de onweer te beschermen. ;) :p
Was wel gaaf om te zien trouwens. :D
Welkom back!

Je hebt niet zoveel te vertellen want je hebt weinig meegemaakt :eek:?
Niet zo'n avonturier dus :P;). Ach ja... als je maar de vakantie hebt gehad die jij leuk vind :)

Nu weer hard aan het werken :p

Fijn weekend!
Ik ben juist wel een avonturier maar degene met wie ik op vakantie ga houdt alleen van zon vakanties.
Vind ik niet erg want ik hou er zelf ook van.:cool:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk een wandel vakantie met familie houden want dan krijg ik 5 extra vakantie dagen.:D

Home sweet home :)

Jammer dat die vakantie's altijd zo snel gaan hè....
Veel trainingsplezier en sterkte met die eerst spierpijn, autsjjjjjj ;)
Helaas wel ja.:(
Dankje wel! AUUUUWWWWWWW!!!!! :p

Wat was ik blij om weer te trainen.:D
Blijkbaar was ik weer iets te enthousiast geworden en ben ik langs een personal trainer gegaan omdat ik iets wou weten hierover.
Wel fijn om alvast heel langzaam aan het idee te wennen wie er ergens in 2010 mij gaat begeleiden waarschijnlijk.
Ik heb dan (nog) geen wedstrijdplannen maar wil ergens volgend jaar wel heel graag onder begeleiding van een topper trainen.

Eerst maar keihard zelf me best doen om de 15% te halen.;)

Spannend!

Lekkere 1e training weer hoor, dat wordt spierrrrrprijn! :D

hard gewerkt meid, goed zo :thumbs:

Fijn weekend!

lekker toch daar is vakantie voor, niks moet alles mag :)

Ik zou ook wel n vakantie'tje kunnen gebruiken maar dat zit er voor mij dit jaar niet in!
welcome back!
Inderdaad, vooral alles mocht wat in Nederland niet mag. :D
Ik hoop dat het er volgend jaar wel voor je in zit!
Dankje.
Fijne zondag! :)
Hehe, alvast succes met de creperende spierpijn die je morgen & overmorgen gaat krijgen na zolang niet getraind te hebben :D

Wat zijn we ook een bitches he, dat we genieten van de (spier)pijn van een ander :roflol: :o

Ik ben net terug en nu gaan jullie met ze alle zo tegen me doen :( :roflol:
Tot nu toe valt de spierpijn heel erg mee vergeleken met vorige vakantie :devil:
Tot nu toe geen biceps pijn en een beetje borst, wat niet is kan nog komen.;)
wel weer een goed excuus voor een fijne massage :eyebrow:
haha goed idee.:D
Heel toevallig zie ik vandaag me sportmasseur.:p

Mooie training meid.. fijne avond ;)
Ga je stappen om het af te leren? :D
Dankje.:)
Nee ik ben niet gaan stappen, in Nederland doe ik dat niet zo heel vaak.
Over 2 weken ga ik wel weer stappen.:p
Zo vakantie ganger, ga maar vast lekker ontspannen en op de spierpijn wachten.
Heb je het wel naar je zin gehad daar in het verre buitenland?
Ik wacht en wacht maar het komt maar niet, het is maar heel lichtelijk gekomen tot nu toe.;)
Spannend!

Lekkere 1e training weer hoor, dat wordt spierrrrrprijn! :D
Eerst maar even geduld hebben.;)
Gezien ik dan misschien een abo bij een andere sportschool zou moeten nemen weet ik nog niet helemaal zeker of ik wel voor PT ga, het moet financieel ook weer niet te gek worden...
Als ik met het hardloopvirus besmet blijf bv kan het zelfs nog langer duren voor ik ga clean bulken bedenk ik me ineens.;)
Vind het de laatste tijd gelukkig ook wat minder belangrijk, mijn bulk tijd komt nog wel.:)

Jij wil te graag dat ik spierpijn krijg ;) :p

hard gewerkt meid, goed zo :thumbs:

Fijn weekend!
Dankje kwarkie. :)

Laatst bewerkt:
Vanmorgen ben ik nuchter gaan hardlopen.
Gezien ik begin november 5.6 km moet kunnen hardlopen ben ik maar meteen met een duurloop begonnen.:eek:
Ik ben super blij want mijn rondje was 3 km :D
Jeetje dat was een aanslag op me lichaam en was heel blij dat ik hierna mocht eten.:D
Fijn om te weten dat me lichaam nog niet is vergeten wat hardlopen is na 12 luie dagen.:p

Dadelijk ga ik benen en kuiten trainen.
Ook ga ik hopelijk een zwempak scoren want morgen wil ik voor het eerst gaan trimzwemmen.
Hopelijk is dit een minder groot dilema dan een bikini scoren.;)

suc7 meid, valt idd mee dan eh? wel netjes 3 km hoor! Normaal deed ik ook zoiets, als w/uppie voor mijn training, maar nu ik aan het bulken ben, fiets ik enkel nog maar ff snel 10 min.

Trainse strakkies!

Dankje!
Hoezo deed je dat niet na je training?
Bulkers doen niet zoveel cardio he. ;)

Voor mij is 3 km alleen lopen al best veel moet ik toegeven, gezien ik een hardloopgroep gewend was in 2008.
In een groep loop ik veel beter en kon toendertijd bijna meedoen met een 10 km wedstrijd.
Nu wil ik het ook zelf kunnen bereiken en niet afhankelijk zijn van een groep.

Ga nu echt weg, pff de tijd gaat snel ineens en er moet wel getraind worden uiteraard :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven