Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga ff ontbijten en nadenken welke spiergroepen als eerste pijn mogen doen.
Ik denk borst en biceps.
Begin de vakantie kon ik mezelf eindelijk paar x opdrukkenEinde van de vakantie met moeite 1x
![]()
Ben helaas minder actief geweest dan me vorige vakantie waardoor ik al snel lui werd.
Dat was tijdens 1x meedoen met waterpolo direct duidelijk,pff te vermoeiend.![]()
Later vandaag zal ik op alle 'welkom terug' berichten reageren en weer een training posten..![]()

Hehe, alvast succes met de creperende spierpijn die je morgen & overmorgen gaat krijgen na zolang niet getraind te hebben![]()

Pijn is fijnIdd dat heb ik zekermaar ook wel weer gemist hoor
Zal zondag aan je denken haha![]()
haha Dankje!Dankje! Helaas maandag inderdaad weer aan de bak.welkom terug meissie! Leuk om te lezen dat je het naar je zin had! Nu weer lekker aan de bak eh? En....wat is de schade als je op de weegschaal staat?? ~![]()

Dankje YY. Het viel me wel tegen dat je niet even langs bent gekomen om me 3x voor de onweer te beschermen.

Ik ben juist wel een avonturier maar degene met wie ik op vakantie ga houdt alleen van zon vakanties.Welkom back!
Je hebt niet zoveel te vertellen want je hebt weinig meegemaakt?
Niet zo'n avonturier dus. Ach ja... als je maar de vakantie hebt gehad die jij leuk vind
Nu weer hard aan het werken
Fijn weekend!

Helaas wel ja.Home sweet home
Jammer dat die vakantie's altijd zo snel gaan hè....
Veel trainingsplezier en sterkte met die eerst spierpijn, autsjjjjjj![]()

Wat was ik blij om weer te trainen.
Blijkbaar was ik weer iets te enthousiast geworden en ben ik langs een personal trainer gegaan omdat ik iets wou weten hierover.
Wel fijn om alvast heel langzaam aan het idee te wennen wie er ergens in 2010 mij gaat begeleiden waarschijnlijk.
Ik heb dan (nog) geen wedstrijdplannen maar wil ergens volgend jaar wel heel graag onder begeleiding van een topper trainen.
Eerst maar keihard zelf me best doen om de 15% te halen.![]()

Inderdaad, vooral alles mocht wat in Nederland niet mag.lekker toch daar is vakantie voor, niks moet alles mag
Ik zou ook wel n vakantie'tje kunnen gebruiken maar dat zit er voor mij dit jaar niet in!
welcome back!
Fijne zondag!

Hehe, alvast succes met de creperende spierpijn die je morgen & overmorgen gaat krijgen na zolang niet getraind te hebben![]()
Wat zijn we ook een bitches he, dat we genieten van de (spier)pijn van een ander![]()
![]()
Ik ben net terug en nu gaan jullie met ze alle zo tegen me doen

haha goed idee.

Dankje.Mooie training meid.. fijne avond
Ga je stappen om het af te leren?![]()

Ik wacht en wacht maar het komt maar niet, het is maar heel lichtelijk gekomen tot nu toe.Zo vakantie ganger, ga maar vast lekker ontspannen en op de spierpijn wachten.
Heb je het wel naar je zin gehad daar in het verre buitenland?

Eerst maar even geduld hebben.Spannend!
Lekkere 1e training weer hoor, dat wordt spierrrrrprijn!![]()

Dankje kwarkie.

Tot nu toe valt de spierpijn heel erg mee vergeleken met vorige vakantie![]()
Tot nu toe geen biceps pijn en een beetje borst, wat niet is kan nog komen.![]()

Had ik maar meer spierpijn dat wil ik namelijk zelf ook.