MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heej peetje, nette training hoor ;)
Ik train natuurlijk maar drie x in de week maar doe zelf split
Als jij ook nog veel aan het hardlopen bent zou ik ze ook weer niet teveel gaan belasten.
hoevaak loop je per week?
Mijn benentraining zoals ik hem al een tijdje in grote lijnen uitvoer

Squat
Leg curl
Adductor
Abductor
Leg press (schuin omhoog), afwisseld met lunges
Calf raises

:D

+1 dus... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Teken dat je hard hebt gewerkt. Prima zoo... Spierpijn rules!
Ik vind het ook prima, zal morgen wel leuk worden met opstaan en me eerste zwemtraining. :roflol:
Heej peetje, nette training hoor ;)
Ik train natuurlijk maar drie x in de week maar doe zelf split
Als jij ook nog veel aan het hardlopen bent zou ik ze ook weer niet teveel gaan belasten.
hoevaak loop je per week?
Mijn benentraining zoals ik hem al een tijdje in grote lijnen uitvoer

Squat
Leg curl
Adductor
Abductor
Leg press (schuin omhoog), afwisseld met lunges
Calf raises

:D
Dankje wel!
Ik moet zeker 3/4 keer per week hardlopen komende weken.
Hmm terwijl ik jou reactie lees moet ik van mezelf het toch gewoon bij 1 benen training houden voorlopig, dankje je bent de drubbel van me besluit ;)
De zwemtraining 1x per week is ook al extra belastend voor de benen daar had ik nog geen rekening mee gehouden terwijl ik noterbene vanmiddag hier nog een zwempak voor heb gekocht. :roflol:

Ik ben zelf niet zo'n fan van de ad + ab, verder stemt die aardig overeen met mijn oefeningen.

Mijn eigen ziet er zo uit:
squaten
schuine leg press (als ik wat oversla is het deze oefening)
leg extension
leg curl
lunges
staande calf raises
zittende calf raises

Ik vind het ook prima, zal morgen wel leuk worden met opstaan en me eerste zwemtraining. :roflol:

Dankje wel!
Ik moet zeker 3/4 keer per week hardlopen komende weken.
Hmm terwijl ik jou reactie lees moet ik van mezelf het toch gewoon bij 1 benen training houden voorlopig, dankje je bent de drubbel van me besluit ;)
De zwemtraining 1x per week is ook al extra belastend voor de benen daar had ik nog geen rekening mee gehouden terwijl ik noterbene vanmiddag hier nog een zwempak voor heb gekocht. :roflol:

Ik ben zelf niet zo'n fan van de ad + ab, verder stemt die aardig overeen met mijn oefeningen.

Mijn eigen ziet er zo uit:
squaten
schuine leg press (als ik wat oversla is het deze oefening)
leg extension
leg curl
lunges
staande calf raises
zittende calf raises

Ziet er goed uit;)
Die ab en ad doen het goed voor mn dijen haha:p ben ook niet meer de jongste uch uch haha Maar moet zeggen dat ik het een heerlijke oefening vind. :D

Ziet er goed uit;)
Die ab en ad doen het goed voor mn dijen haha:p ben ook niet meer de jongste uch uch haha Maar moet zeggen dat ik het een heerlijke oefening vind. :D
Gelukkig maar, dan kan ik gewoon zo verder trainen.;)
Tja ik deed ze zelf ook altijd zonder problemen, maar sinds ik lid ben van me huidige gym heb ik ze ingeruild voor squaten en lunges.:D(die deed ik vroeger alleen bij bodypump)
Ben je al toe aan een wandelstok? :p

Gelukkig maar, dan kan ik gewoon zo verder trainen.;)
Tja ik deed ze zelf ook altijd zonder problemen, maar sinds ik lid ben van me huidige gym heb ik ze ingeruild voor squaten en lunges.:D(die deed ik vroeger alleen bij bodypump)
Ben je al toe aan een wandelstok? :p

Haha neej gelukkig niet :D mn dijen zijn nu strakker dan sommige 20gers ze hebben hehe
Bodypump wil ik er ook nog es bij gaan doen, lijkt me wel leuk voor der bij.
Humm eerst maar wat meer tijd heben;)

Stelletje fanatiekelingen hier hoor!:D

Haha neej gelukkig niet :D mn dijen zijn nu strakker dan sommige 20gers ze hebben hehe
Bodypump wil ik er ook nog es bij gaan doen, lijkt me wel leuk voor der bij.
Humm eerst maar wat meer tijd heben;)
Er zullen wel genoeg 20gers zijn met minder strakke dijen dan jou. :D ;)
Ik vind bodypump wel een aanrader om erbij te doen als je tijd hebt ervoor.
Ben er zelf voorlopig even mee gestopt anders wordt het me echt even te veel.:o

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Stelletje fanatiekelingen hier hoor!:D
Whehe ben jij niet zo fanatiek? :p

Hoe gaat het lopen hier door de duinen? :D

Er zullen wel genoeg 20gers zijn met minder strakke dijen dan jou. :D ;)
Ik vind bodypump wel een aanrader om erbij te doen als je tijd hebt ervoor.
Ben er zelf voorlopig even mee gestopt anders wordt het me echt even te veel.:o

Ja sjit 'k zeg al tijden dat te gaan doen maar het blijft er steeds bij:p
Man zo raar is dat niet van jou dat je er geen tijd meer voor hebt. Je doet al genoeg toch? bezig vrouwtje ;)

Ik heb me KT schema lekker een beetje door de war gegooid en er een 4 daagse split van gemaakt.:p
ma rust
di benen/kuiten
woe rug/triceps/buik
do rust
vrij schouders/traps/buik
za borst/biceps/onderarmen
zo rust

O ja tussendoor als ik zin heb train ik ook nog wel buik. ;) (2/3 keer per week)

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Hoe gaat het lopen hier door de duinen? :D
Heel goed :roflol: ;) Zaterdag zal ik het gaan doen als het droog is.;) Me eerst nat laten regenen op de fiets en daarna in de duinen lopen lijkt me niet zo'n goed idee, dan maar meteen vanaf huis de regen in lopen.:eek:
Ja sjit 'k zeg al tijden dat te gaan doen maar het blijft er steeds bij:p
Man zo raar is dat niet van jou dat je er geen tijd meer voor hebt. Je doet al genoeg toch? bezig vrouwtje ;)
Jammer ;)
BP is trouwens ook goed voor de dijen, spierpijn gegarandeerd. :D
Meer dan genoeg.:eek:

heel verstandig Pee, split routine is een prima schema, krijgt alles ook voldoende rust! Wel zo belangrijk eh ;)

Ik deed eigenlijk al een 4 dagen split maar op pagina 1 stond een 5 dagen split doordat ik tijdje terug wel 2x per week benen trainde of apart armen voor de body pump les.
Kwa aantal dagen dus niks verandert, alleen wel de dag indeling en heb triceps en biceps omgewisseld.

Nu helaas weer werken en daarna naar trimzwemmen.
Misschien doe ik thuis nog buikspieren.

Ik deed eigenlijk al een 4 dagen split maar op pagina 1 stond een 5 dagen split doordat ik tijdje terug wel 2x per week benen trainde of apart armen voor de body pump les.
Kwa aantal dagen dus niks verandert, alleen wel de dag indeling en heb triceps en biceps omgewisseld.

Nu helaas weer werken en daarna naar trimzwemmen.
Misschien doe ik thuis nog buikspieren.

Werk zuh meid, ik zit inmiddels ook op de zaak.... Mét nicotine pleister op me arm :rolleyes:

Tjonge, vind dat jullie veel oefeningen doen voor de benen
Ik dacht dat 3 a 4 verschillende oefeningen zat waren.

Ik hou het zelf maar op de Squat, horizontal leg press, Lunges en de staande calves raises. Heb daar al genoeg last van.

Je bent fanatiek bezig hoor Petra, kijk je uit dat je niet helemaal opbrand met al die trainingen. :)

ach ja, altijd het zelfde eh met die maandag ochtend! hehe
Kom op, ff doorbijten, neem nog een lekker bakkie leut, voor je ut weet ben je weer in de gym!
You wish... Vanavond tot 21.00u op kantoor in Diemen - trainen komt er vandaag niet van :(
Tjonge, vind dat jullie veel oefeningen doen voor de benen
Ik dacht dat 3 a 4 verschillende oefeningen zat waren.

Ik hou het zelf maar op de Squat, horizontal leg press, Lunges en de staande calves raises. Heb daar al genoeg last van.

Je bent fanatiek bezig hoor Petra, kijk je uit dat je niet helemaal opbrand met al die trainingen. :)
3 of 4 is volgens mij wel prima hoor, vandaar dat ik nog al eens wissel qua oefeningen (alleen standig gluteus houd ik er in op advies van de eigenaar).

You wish... Vanavond tot 21.00u op kantoor in Diemen - trainen komt er vandaag niet van :(

3 of 4 is volgens mij wel prima hoor, vandaar dat ik nog al eens wissel qua oefeningen (alleen standig gluteus houd ik er in op advies van de eigenaar).

Sjee wat maak jij lange dagen joh :eek:

Ik zit vanaaf ff lekker me pootjes zuur te maken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven