XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha,ik krijg vaak dat soort complimenten,net op het moment dat ik verschrikkelijke vreetbuien heb gehad :''Goh,wat ben jij veel afgevallen zeg!Hoe doe je dat?'':o

:roflol: Ik krijg nooit dat soort complimenten, laatst zelfs het tegenovergestelde.
Had het met m'n 'schoonmoeder' over sporten en eten (je kent het soort gesprekje wel van middelbare huisvrouwen die altijd alles doen en niks werkt :rolleyes:). Beetje meelullen en op een gegeven moment zegt ze: "Ja, jij hebt daar natuurlijk geen last van, want jij ziet er echt altijd hetzelfde uit."
Terwijl ze me net pas weer voor het eerst zag nadat ik 11 kilo vet was kwijtgeraakt :roflol: !!

Heyhey!!! Hoe is het?
Misschien had je al gezegd hoor, maar waar ga je naar toe op vakantie?
Ga je maandagochtend vroeg? Vliegen?
Geniet lekker van je weekend alvast, en de voorpret op je vakantie!
OEHOE!!! Knocknock :p nog een keertje vragen... waar ga je eigenlijk naar toe met vakantie?

• Topic Starter Topic Starter
training zaterdag 5 september borst, triceps en buik
bankdrukken:
8x36
10x36 (volume PR)
8x40 (PR)
8x40

incline dummbell press
12x8 (stiekem was dit al een PR)
10x10
8x12
10x12 (Dit werd uiteindelijk me PR :D)

incline fly's
12x5
12x6
13x7
10x8 (PR)

triceps extensions op rechtbankje met barbel
Ik weet niet zeker of de barbell 10 kilo was maar als dat zo is:
12x10
10x14
10x14 (PR)

triceps pull down
12x10
12x15 (volume pr)
12x15
10x15

buik: cable crunches en leg raises gedaan.
Ik weet niet meer precies het aantal herhalingen, geloof de laatste 2 sets met 15x40 kg.
leg raises: 4x10xBW

Damn wat was dit een knal training zo net voor mijn vakantie.:D
Ik had voor de eerste 4 oefeningen een spotter dus heb uiteraard wel hulp gehad maar ook veel zelf gedaan.
Igg geleerd dat me bankje nu voortaan 1 gaatje minder schuin moet staan omdat je anders meer je schouders gaat gebruiken.
Verder nog relax gepraat en kleine dingetjes geleerd die ik nog niet wist.
Hij vindt het een goede beslissing dat ik eerst voor de 15% wil, hij zei zelfs dat ik daarna misschien zelfs eerst richting 12 en 10% wil voordat ik wil bulken.
Poeh dat klinkt wel heel laag ineens, maar zie tegen die tijd wel weer wat ik dan wil. :)

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Heyhey!!! Hoe is het?
Misschien had je al gezegd hoor, maar waar ga je naar toe op vakantie?
Ga je maandagochtend vroeg? Vliegen?
Geniet lekker van je weekend alvast, en de voorpret op je vakantie!
Hey Sue,
Na me training gaat het weer lekker, was een beetje down de laatste dagen terwijl ik daar vanwege me vakantie helemaal geen reden toe heb.:mad: en met jou?
Ik ga naar Turkije en vlieg maandag om 10.30.
Dankje wel ik ga nu wel van de voorpret genieten en niet meer sago zijn.
Jaaa, ik kan niet zonder de zon. ;)
Jeej, bijna op vakantie :banana: Lekker zeg!
zeker JEEEJ. :cool:
Hehe, jaja je moet oppassen met wat je aan ons vertelt/toegeeft hoor, we vergeten niks! :evil2:
Dat weet ik.:roflol:
En ik maar vergeten dat ze in de kast liggen.
Ik geef toe maar 1 pakje chocolade continue koekjes gegeten te hebben volgens schema. (ik kan het wel :p )
Daar moet je dan gewoon ff niet aan denken en gewoon alleen genieten van al die verbaasde, afgunstige smoeltjes als je voor de 3e keer opschept :roflol:
haha Zeker genieten, laat ze maar verbaasd zijn dat je dat allemaal op kan.:roflol:
Haha,ik krijg vaak dat soort complimenten,net op het moment dat ik verschrikkelijke vreetbuien heb gehad :''Goh,wat ben jij veel afgevallen zeg!Hoe doe je dat?'':o
Lol.
Toevallig kreeg ik donderdag ook nog een compliment de laatste dagen nog meer afgevallen te zijn, terwijl ik er het weekend 2 junkdagen had opzitten :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

:roflol: Ik krijg nooit dat soort complimenten, laatst zelfs het tegenovergestelde.
Had het met m'n 'schoonmoeder' over sporten en eten (je kent het soort gesprekje wel van middelbare huisvrouwen die altijd alles doen en niks werkt :rolleyes:). Beetje meelullen en op een gegeven moment zegt ze: "Ja, jij hebt daar natuurlijk geen last van, want jij ziet er echt altijd hetzelfde uit."
Terwijl ze me net pas weer voor het eerst zag nadat ik 11 kilo vet was kwijtgeraakt :roflol: !!
Zal wel een leuk gesprek geweest zijn.:roflol:
Echt grappig hoe mensen kunnen reageren terwijl 11 kilo vet echt wel een verschil is daar is geen twijfel over mogelijk.:D
Waarschijnlijk vond ze je 11 kilo zwaarder je er al slank uit zien?
Mijn buurvrouw(wellicht dezelfde leeftijdscatagorie???) vind nl dat ik een perfect figuur heb en slank ben.:eek:
OEHOE!!! Knocknock :p nog een keertje vragen... waar ga je eigenlijk naar toe met vakantie?
Kom maar binnen. ;)
Ik ben wakker en heb gereageerd.:D

oh haha, sorry, ik dacht gewoon dat je me nie had gezien :p
Oh Turkije, leuk! Veel zon! Ga je met een vriendin?
Vervelend, dat je je zo voelde... hoop dat dat de zon je ook in die zin goed gaat doen!!!

oh haha, sorry, ik dacht gewoon dat je me nie had gezien :p
Oh Turkije, leuk! Veel zon! Ga je met een vriendin?
Vervelend, dat je je zo voelde... hoop dat dat de zon je ook in die zin goed gaat doen!!!
Ik zie alles.:cool: (bijna alles :p )
Zeker het is 30+ :D Ik ga met een vriendin.
Voel me vandaag toppie dus dat zal alleen maar beter worden zodra ik werkelijk in Turkije zit. :)

Lekker gewerkt Peej! Wanneer ga je eigenlijk op vakantie? Ga je de zon opzoeken of bliefie thuus?

euhmmm jah.... inmiddels ben ik wakker ja hahahaha...Dikke sukkel die ik ben muahaha :o Je gaat toch niet net als Sarge op je vakantie ook ff zwaar aan ut ijzer hangen eh? :D

Het is je vergeven haha.
Nee ik raak geen ijzer aan op vakantie.
Ik ga wel lekker zwemmen en wat oefeningen zonder gewicht doen om nog wel wat aan beweging te doen.;)
Als de disco van het resort leuk is zal ik ook wel regelmatig dansen en dan drink ik zoals heel de dag alleen water.
Alle kleine beetjes zullen helpen om niet ineens 5 kilo zwaarder terug te komen, dat wil ik echt niet meemaken. :(
Af en toe wel een beetje junken maar dat zal dan vooral kwa vlees zijn.

Het is je vergeven haha.
Nee ik raak geen ijzer aan op vakantie.
Ik ga wel lekker zwemmen en wat oefeningen zonder gewicht doen om nog wel wat aan beweging te doen.;)
Als de disco van het resort leuk is zal ik ook wel regelmatig dansen en dan drink ik zoals heel de dag alleen water.
Alle kleine beetjes zullen helpen om niet ineens 5 kilo zwaarder terug te komen, dat wil ik echt niet meemaken. :(
Af en toe wel een beetje junken maar dat zal dan vooral kwa vlees zijn.

Tis vooral de zooi eromheen waar je flink van aankomt heh? Lekker vlees kanen word je niet dik van hoor! Krijg je alleenmaar spieren van :p

Tis vooral de zooi eromheen waar je flink van aankomt heh? Lekker vlees kanen word je niet dik van hoor! Krijg je alleenmaar spieren van :p
Daarom drink ik bv al bewust geen alcohol dat scheelt al een hele hoop.:)
Haha ging dat maar zo makkelijk alleen vlees eten en de spieren komen er vanzelf aan.:p
Nee hoor geintje als dat echt zo zou zijn dan zal deze sport best saai worden.;)
Je moet er wel wat voor doen anders is het niet meer leuk.

Vandaag ben ik gaan hardlopen.
Voor me gevoel was het een aardig rondje, wellicht een wat traag tempo doordat ik nuchter was.
Net gemeten hoelang het rondje was, bleek het maar 2 km te zijn.:o
Toch wel tevreden om het feit dat ik niet heb hoeven te stoppen.
Na me vakantie pak ik het hardlopen weer meteen op voor 3/4 keer per week, want voor ik het weet is het de grote dag van mijn wedstrijd.
Het intervallen wat vooral voor de vetverbranding is bedoeld komt dan even op een lager pitje en richt me even volledig op conditie.

Ga nu weer vlug door met me huis netjes achter laten,laatste dingen inpakken en misschien nog even voor het laatst wat met gewichten trainen thuis.

Daarom drink ik bv al bewust geen alcohol dat scheelt al een hele hoop.:)
Haha ging dat maar zo makkelijk alleen vlees eten en de spieren komen er vanzelf aan.:p
Nee hoor geintje als dat echt zo zou zijn dan zal deze sport best saai worden.;)
Je moet er wel wat voor doen anders is het niet meer leuk.

Zo is het, en maakt je ook blij als je wat bereikt hebt na hard zwoegen in de gym :D Wanneer ga je weg?

Heel veel plezier op vakantie!

Veel plezier karmamaatje!!;)

Veel plezier meid! Lekker bakkos in de zonnos :D Zie je weer snel! ;)

HEEEEEEEEL VEEEEEEL PLEZIER op je vakantie!!!
Echt van genieten jij! Is verplicht! :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven