maaike1976
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m68
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet idd niet naar de gwichten kijken...Het is leuk om 1 dag in de week te toppen....Maar verder gaat het toch om de manier waarop jij je oefenening doet. Ga maar eens dropsetjes trainen en kijk na een maandje wat je spieren hebben gedaan![]()
Wat zie jij dan onder een dropsetje
kun je eens een voorbeeld geven van de biceps bijvoorbeeld
Morgen ga ik trouwens een uurtje met Leontien van Moorsel spinninen
ik geef eerst 1 uur les alleen, en daarna pakken we het tweede uur samen op het podium

Gaaaaf, Leontine is een geweldige vrouw! Ik zou bijna zeggen, doe haar de groeten, maar ik denk niet dat ze me nog kent van 9 jaar terug![]()

biceps
Dumbbell curl
pr dumbbell curl
barbell curl
Uitleg techniek.
Doe de herhalingen zonder rust, rust is er alleen bij het verlagen van het gewicht.
Neem een gewicht waarmee je 8 reps kan maken, ga door tot het uiterste.
Verlaag het gewicht met 15% probeer opnieuw 8 reps te halen (ga tot het uiterste).
Verlaag opnieuw het gewicht met 15% en ga voor de laatste 8 reps (alweer tot het uiterste).
Als je meer als 8 reps haalt is het gewicht te licht, als je minder dan 8 reps haalt is het gewicht te zwaar.
Ga altijd door tot faillure.
Dit is het trainingsprincipe......Hoop dat je er iets mee kan![]()
OS Sydney 2000Samen gezopen in het Holland Heiniken HuisOS Sydney 2000

Gewoon voor de gezelligheid ??
of heb je mee gedaan ??
Ohh ja zuipen en sporten gaat niet samen![]()
ohh super zeg
Ik zwem alleen nog met de 1/8 triatlon
of met mn outdoorwedstrijden maar dan wel met kleren aan

biceps
Dumbbell curl
pr dumbbell curl
barbell curl
Uitleg techniek.
Doe de herhalingen zonder rust, rust is er alleen bij het verlagen van het gewicht.
Neem een gewicht waarmee je 8 reps kan maken, ga door tot het uiterste.
Verlaag het gewicht met 15% probeer opnieuw 8 reps te halen (ga tot het uiterste).
Verlaag opnieuw het gewicht met 15% en ga voor de laatste 8 reps (alweer tot het uiterste).
Als je meer als 8 reps haalt is het gewicht te licht, als je minder dan 8 reps haalt is het gewicht te zwaar.
Ga altijd door tot faillure.
Dit is het trainingsprincipe......Hoop dat je er iets mee kan![]()

zo dat werkt wel, teminste ik voel iets branden ( ongeveer 1 dag lang )