XXL Nutrition

Log: Road naar being a Beeer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als preworkout addict kan ik het je streng afraden om down die road te gaan.
Voordat je idd vol bazzer moet gaan mixtapen met 9 pwo's :roflol:

Test het zelf een beetje ;) Ik haat het feit dat ik koffie/energie nodig heb om goed te trainen en me er soms futloos door voel overdag, maar ik train er wel beter door.

• Topic Starter Topic Starter
Heb m'n voedingsschema weer en beetje bijwerkt, vanwege de melk die ik eruit heb gegooid en whey erin. Ook weer een lekkere training vandaag met koffie vooraf ;) Dinsdag weer pr's zetten

1zg6dr9.png

2zgriub.png

Gekeken naar totaal niet naar dagelijks doel

Laatst bewerkt:
Voordat je idd vol bazzer moet gaan mixtapen met 9 pwo's :roflol:

Test het zelf een beetje ;) Ik haat het feit dat ik koffie/energie nodig heb om goed te trainen en me er soms futloos door voel overdag, maar ik train er wel beter door.

4.5 scoops is me PR :o

Rijst met ketchup that's it mane

Prima schema verder :)

Vandaag weer een heerlijk traininkje;) merkte wel dat m'n wei shake nu steeds vol klonten zit en kreeg het maar niet weg. Iemand toevallig een idee waar dat aan ligt?

Pre workoutje van te voren, heerlijke smaak maar merkte er alleen niet veel van. M'n gewicht schommelt steeds tussen de 75 en 77 kilogram. groetjes

Squat:
10x20kg
1x5x60kg
2x5x70kg (Hnngg)
1x5x65kg
70 ging met gemak, de 65 voelde eigenlijk zwaarder

BOR
1x5x40kg
4x5x60kg

Cable Flyes Alle bankjes bezet vandaar
23kg per kant 2 setjes

Dumbell Benchpress:
3x5x18kg met gemak
en 3 setjes met 12kg incline, borst was namelijk al aardig uitgeput

Wat bi en tri

Nette Squat, goede diepte ook? Hoezo niet meer setjes tho?

Nette Squat, goede diepte ook? Hoezo niet meer setjes tho?

Sta in de gym er om bekend dat ik zo diep ga :p 5 setjes staat in t schema en vind ik eerlijk gezegd ook wel genoeg. Wel een aantal setjes incline bankdrukken erbij gedaan omdat m'n bovenkant borst toch wel wat aandacht nodig heeft.

Sta in de gym er om bekend dat ik zo diep ga :p 5 setjes staat in t schema en vind ik eerlijk gezegd ook wel genoeg. Wel een aantal setjes incline bankdrukken erbij gedaan omdat m'n bovenkant borst toch wel wat aandacht nodig heeft.

Ja maar bedoel meer van eerste setje is opwarmen. 5*60 is al meer werk. En dan heb je je echte werksetjes van 65 en 70. Daar zou ik er dan vijf van pakken. Maar als het voor jou werkt is het goed, doe zelf sowieso ub/lb dus dat verschiltook wel van jouw schema.

Haha en goed dat je squats diep genoeg gaan :)

Ja maar bedoel meer van eerste setje is opwarmen. 5*60 is al meer werk. En dan heb je je echte werksetjes van 65 en 70. Daar zou ik er dan vijf van pakken. Maar als het voor jou werkt is het goed, doe zelf sowieso ub/lb dus dat verschiltook wel van jouw schema.

Haha en goed dat je squats diep genoeg gaan :)
Mwa, vind het opzich wel lekker zo, mijn benen lopen sowieso zwaar voor op de rest van m'n lichaam. Ze zijn zowat twee keer zo dik als m'n armen :roflol: ga rond december over op leg/push/pull.

Merkte echt duidelijk verschil dat ik geen pwo had genomen, middelmatige training voorderest

Squat
1x8x20kg
1x5x60kg
1x5x70kg
1x3x70kg (faalde bij de 3e rep:rolleyes:)
verder gegaan met 60kg

Shoulderpress in Machine supercontractie en voelde goed zwaar
5x5x47kg

Barbell BOR
5x5x50kg Even wat lichter gedaan vandaag

Deadlift
1x5x80kg PR
kon hem nog makkelijk houden met m'n handen:)

Tricep Extensions

Cable Cheat Curl 2sets + Chin Ups (assistance) 2 sets

Lekkere deadlift man!

Nog even flink doorrammen, maak die kickstart voordat de rest überhaupt begint met liften

Lekkere deadlift man!

Nog even flink doorrammen, maak die kickstart voordat de rest überhaupt begint met liften
Yo thanks man :) Heb wel dat als ik in de spiegel kijk, dat ik nog echt niet tevreden ben (vooral chest en armen die zwaar leggen)Best wel demotiverend af en toe.

Denk dat ik ook maareens over moet gaan op leg/push pull voorderest wel lekkere krachtgains

In!
Lekker bezig man!
Leuk om te leze training heeft wel iets weg van t mijne. En je bent zelf ook niet zo oud net als ik

In!
Lekker bezig man!
Leuk om te leze training heeft wel iets weg van t mijne. En je bent zelf ook niet zo oud net als ik
Welkom! Heb je log gezien, ziet er ook nice uit.

Wat een training weer vandaag, was wel hartstikke druk in de sportschool en alle bigboys waren weer aanwezig. Helaas armen niet zogoed belast omdat veel bezet was o.a de cables. Kreeg ook het advies om op dit schema te blijven ipv leg/push/pull, en ik ga nu dus extra arm en pec werk aan het eind of tussen mijn training toevoegen

Squat:

10x20kg
1x5x60kg
3x5x70kg Victory
1x5x60kg
Keihard gegaan

BOR
5x5x50kg
Even rustig aan gedaan, goede contractie en snel uitgevoerd

Cable Flyes
Staand uitgevoerd op de Bradley Martyn manier
18kg per kant 3 setjes
viel nog best tegen op deze manier

Dumbell Benchpress:
3x5x18kg

Incline Dumbbell Benchpress
3x5x14kg (super licht, maar heb hem al een jaar niet gedaan. Is denk ik wel een goede manier om inner Chest en bovenkant te pakken)

Wat bi en tri
Doe ze nu met in super sets (bi en tri afgewisseld)

Ik zou de DB bench gewoon vervangen met barbell bench. En uitvoeren voor de flyes. Makkelijker om te overloaden.

Meteen een goed begin om te connecten aangezien je dan een spotter nodig hebt. :)

Ik zou de DB bench gewoon vervangen met barbell bench. En uitvoeren voor de flyes. Makkelijker om te overloaden.

Meteen een goed begin om te connecten aangezien je dan een spotter nodig hebt. :)
Moet even kijken hoe ik dat aan gaan pakken, m'n bench is zo zwak dus om dan iemand te laten spotten is ook weer zowat ;)

Opzich zou je toch ook kunnen benchen in een powerrack?

Moet even kijken hoe ik dat aan gaan pakken, m'n bench is zo zwak dus om dan iemand te laten spotten is ook weer zowat ;)
is srs alleen maar motivatie en 99% van de tijd zijn ze supportive, zo was het bij mij iig

En anders zijn het schrale klootzakken. :)

Opzich zou je toch ook kunnen benchen in een powerrack?
Zekers, als je de spotters zo in kan stellen dat je je chest kan touchen maar er wel onder vandaan kan kruipen, ideaal

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven