XXL Nutrition

Log Roderick

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Edwin begint nu over vloer belasting met het squatrek enzo. volgens mij houd ie me gewoon aan het lijntje

Dit verbaast mij dus echt totaal niet. Maar dit is wel complete bullshit..als je smith eruit gooit (toch waardeloos, wordt amper op getraind) en een squatrek erin, dat is misschien wel minder gewicht! Daarnaast is de vloer gewoon k*t, maar dan had hij het maar meer moeten versterken! Het buffelhok zit op de bovenste verdieping, dat is zijn keus geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Dit verbaast mij dus echt totaal niet. Maar dit is wel complete bullshit..als je smith eruit gooit (toch waardeloos, wordt amper op getraind) en een squatrek erin, dat is misschien wel minder gewicht! Daarnaast is de vloer gewoon k*t, maar dan had hij het maar meer moeten versterken! Het buffelhok zit op de bovenste verdieping, dat is zijn keus geweest.

Ja idd en ik begin het ook allemaal wel een beetje zat te worden. Zeker nu ik in een andere gym ben geweest. Ik ga waarschijnlijk dit jaar al het huis uit dan ga ik naar groningen. Daar heb je Hari Mau gym. Gym voor bodybuilders en PLers. De apparaten zijn allemaal zo dat je er zelf je schijven op moet gooien. Dumbbells tot 80kg volgens mij. squatrekken zat en 1000kg aan schijven per 2-3 apparaten. heerlijk zo'n gym. Kom je terug in zeewolde beginnen ze te zeiken als je met dumbbells van 75kg bezig bent. beetje klaar mee na bijna 2 jaar daar.

Mannen ik zit al weer een tijdje in te lezen over voeding.
Ik weet dat ik om de 2.5 a 3 uur moet eten. zodat ik meerdere kleinere maaltijden op een dag heb. Ik heb nu een heel mooi programma met voedings waardes. Waar ik dus na een paar uurtjes een schema uit moet kunnen halen. wil een schema maken met als doel:wil me massa graag behouden maar iets droger mag wel. maar het moet me ook niet te veel krach gaan kosten kwa kracht stats.

Maar nu heb ik al verschillende website's gelezen en ingevuld. maar elke website laat een andere energie behoefte zien.

Ook weet ik de verhoudingen niet, mede omdat ook elke site wat anders roept.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat mijn energie behoefte ongeveer is? en de verhoudingen kwa e/k/v.

Stats: 1.98m 114kG 16%

Dan kan ik aan de slag:D

Mannen ik zit al weer een tijdje in te lezen over voeding.
Ik weet dat ik om de 2.5 a 3 uur moet eten. zodat ik meerdere kleinere maaltijden op een dag heb. Ik heb nu een heel mooi programma met voedings waardes. Waar ik dus na een paar uurtjes een schema uit moet kunnen halen. wil een schema maken met als doel:wil me massa graag behouden maar iets droger mag wel. maar het moet me ook niet te veel krach gaan kosten kwa kracht stats.

Maar nu heb ik al verschillende website's gelezen en ingevuld. maar elke website laat een andere energie behoefte zien.

Ook weet ik de verhoudingen niet, mede omdat ook elke site wat anders roept.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat mijn energie behoefte ongeveer is? en de verhoudingen kwa e/k/v.

Stats: 1.98m 114kG 16%

Dan kan ik aan de slag:D

Je moet niet elke 2u eten. Het is makkelijker om zo aan je benodigde cals te komen, maar het heeft geen enkele meerwaarde dan 3 grotere maaltijden op 1 dag.

Zie mijn bijlage.
BMR = circa 2400cals
Onderhoud = 3700cals

Wil je cutten, ga je er +/-500 eronder zitten, cleanbulk circa 500 erboven. Dus 4200 per dag.

Betreft je doel en ekh verhoudingen. Je moet kijken hoe je lichaam reageert. Je kan bijv 3700cals eten op trainingsdagen en op rust dagen eet je dan 3200cals met 500cals aan cardio. Alleen moet je wel zorgen dat het je geen kracht gaat kosten. Betreft E/K/H verhoudingen, doen wat jij fijn vind.
In de bulk is zoiets wel redelijk 50/25/25 in de cut beter zoiets 40/30/30

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Je moet niet elke 2u eten. Het is makkelijker om zo aan je benodigde cals te komen, maar het heeft geen enkele meerwaarde dan 3 grotere maaltijden op 1 dag.

Zie mijn bijlage.
BMR = circa 2400cals
Onderhoud = 3700cals

Wil je cutten, ga je er *500 eronder zitten, cleanbulk circa 500. Dus 4200 per dag.

Betreft je doel en ekh verhoudingen. Je moet kijken hoe je lichaam reageert. Je kan bijv 3700cals eten op trainingsdagen en op rust dagen eet je dan 3200cals met 500cals aan cardio. Alleen moet je wel zorgen dat het je geen kracht gaat kosten. Betreft E/K/H verhoudingen, doen wat jij fijn vind.
In de bulk is zoiets wel redelijk 50/25/25 in de cut beter zoiets 40/30/30

Maar hoe komt het dan dat heel veel mensen zeggen dat je om de zoveel uur moet eten anders word je katabool?

enne heel erg bedankt met dat mapje en de info!!:D

Maar hoe komt het dan dat heel veel mensen zeggen dat je om de zoveel uur moet eten anders word je katabool?

enne heel erg bedankt met dat mapje en de info!!:D

bro science.

Google maar op IF (intermitent fasting) Dan eet je 8u niet, maar is een prima methode om af te vallen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/intermitent-fasting-118433/

Lees ook maar dit topic even door:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/1-portie-kipfilet-600-gram-286775/

Maakt weinig uit of je 1x600gram eet, of 3x200gram.

bro science.

Google maar op IF (intermitent fasting) Dan eet je 8u niet, maar is een prima methode om af te vallen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/intermitent-fasting-118433/

Lees ook maar dit topic even door:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/1-portie-kipfilet-600-gram-286775/

Maakt weinig uit of je 1x600gram eet, of 3x200gram.

oke oke sweet ja jij weet er veel meer van. wat is een redelijk termijn om van 16 naar 12% te gaan? wat is haalbaar? en moet ik er bij cardioen?

oke oke sweet ja jij weet er veel meer van. wat is een redelijk termijn om van 16 naar 12% te gaan? wat is haalbaar? en moet ik er bij cardioen?

Moet wel in 6 weken haalbaar zijn. (Zelf niet zo goed in schatten, ging van 15 naar 10 ofzo in 8 weken)

Cardio moet niet, maar is wel makkelijker. Zo creëer je alleen maar een groter cal tekort, en dat is waar het om draait.

Lees anders dit even door:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Moet wel in 6 weken haalbaar zijn. (Zelf niet zo goed in schatten, ging van 15 naar 10 ofzo in 8 weken)

Cardio moet niet, maar is wel makkelijker. Zo creëer je alleen maar een groter cal tekort, en dat is waar het om draait.

Lees anders dit even door:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

als ik maar niet te veel in kracht verlies want anders zou ik er liever wat langer over doen! maar 6 weken is dus haalbaar volgens jouw?

En dat schema moet ik elke weer veranderen? want elke week neemt je gewicht af en heb je dus een andere behoefte? of hou je het voor 6 weken aan?

als ik maar niet te veel in kracht verlies want anders zou ik er liever wat langer over doen! maar 6 weken is dus haalbaar volgens jouw?

En dat schema moet ik elke weer veranderen? want elke week neemt je gewicht af en heb je dus een andere behoefte? of hou je het voor 6 weken aan?

Geen idee hoe jij reageert om cutten en krachtverlies. Is maar 1 manier hoe je daar achter komt, en dat is proberen.

Betreft je eetschema, dat klopt. Maar dat hoef je niet elke week te veranderen, zou het na 3 weken even nakijken. Scheelt hoogstens 100cal ofzo, de kans dat je zo precies eet en ook precies 500cal verbrand met cardio is nihiel.

Dus 4200Kcal per dag en 50/25/25 zijn de dingen waar ik me aan moet houden als ik me schema op stel. Hoeveel maaltijden per dag zou jij adviseren?

Dus 4200Kcal per dag en 50/25/25 zijn de dingen waar ik me aan moet houden als ik me schema op stel. Hoeveel maaltijden per dag zou jij adviseren?

Gewoon invullen wat je eet op een dag, en post dat hier. Het aantal maaltijden is niet zo belangrijk, doe wat je fijn vind. Ik eet ook om de 2u, puur om geen honger te krijgen en makkelijker aan mijn cals te komen. Als jij het met 5 maaltijden red is dat geen probleem.

Gewoon invullen wat je eet op een dag, en post dat hier. Het aantal maaltijden is niet zo belangrijk, doe wat je fijn vind. Ik eet ook om de 2u, puur om geen honger te krijgen en makkelijker aan mijn cals te komen. Als jij het met 5 maaltijden red is dat geen probleem.

dat had ik gedaan maar dat is een ramp ik kwam op 5400kcall uit en meer dan 60% was eiwit. ik moet dus drastish veranderen haha want anders word het niks.

Ik denk ook dat ik meer noten moet gaan eten en meer gevarieerd. op school eet ik kwark,broodjes ham, eiwitshakes, en water. zit dus niet echt varriatie in...

Na een hele ochtend en middag bezig te zijn. met behulp van Dennis.

Is dit eruit gekomen:

fUut0.jpg

Wat vinden jullie ervan?

hahah, lees mn log maar, ben alweer aan het deadliften... Zij het lage gewichten :o 10x90 conventional, 3x130 bakdeadlift en 80 farmers alweer gedaan :D

goed bezig bart! je hersteld snel dan kerel. 2 weken geleden durfde je het niet eens te doen!

Klopt, is ook nog wel redelijk gevoelig, maar veel vreten, goed slapen en 4/5x per dag rekken doet wonderen :D

goed bezig baas! ik rek eigenlijk nooit.. zou ik wel eens moeten doen. heb al 3 dagen last van me rugs pierpijn haha masterlijk hard gebeuld de laaste keer

heerlijk die spierpijn. maar rekken zou wel beter zijn denk ik

goed bezig baas! ik rek eigenlijk nooit.. zou ik wel eens moeten doen. heb al 3 dagen last van me rugs pierpijn haha masterlijk hard gebeuld de laaste keer

heerlijk die spierpijn. maar rekken zou wel beter zijn denk ik

De fysio kon mij zo al mn spieren aanwijzen die ik eigenlijk nooit rek, die waren stuk voor stuk veel stijver en slechter doorbloed dan degene die ik regelmatig rek :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven