MuscleMeat

Log Roderick

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tja ik zit met dezelfde vraag jong. Na de wedstrijd ga ik zonder meer ff die bench van me analyseren, kijken waar het mis gaat.

Hoe close is je close grip en hoe wijd is je normale grip dan? Bij mij zit er ook maar 5% (10 kilo) verschil tussen, vrij normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe close is je close grip en hoe wijd is je normale grip dan? Bij mij zit er ook maar 5% (10 kilo) verschil tussen, vrij normaal.

Close Grip is 20 cm handen uit elkaar echt best wel close en gewoon grip is wijsvinger op de ring. Heb ielja erover gesproken en zei dat het normaal was.

Ook heb ik het met haar over me beurten van volgende week gehad. ik dacht zelf 110-115-122,5 PR te gaan doen maar ielja vond dat te weinig voor mij.

Ze heeft me opgepept en gezegdt 115-120-125 te gaan doen. Dat zou een mooie pr worden volgende week! ik heb er echt veel zin in!

I have faith, my son :kiss:

Oh dat is zeker netjes Ro!!! Ben benieuwd!

Oh dat is zeker netjes Ro!!! Ben benieuwd!

Ze zegt dat ik het kan. dus dan moet ik haar niet teleur stellen toch. Helaas zit ze zelf in zweden want vrijdag heeft ze een wedstrijd. maar me volgende staat ze naast de bench en laat ze me drukken als een mofo:D

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 13:11 ----------

Rusty, is het goed als ik na me wedstrijd me Facepull post? aangezien ik nu rustig moet trainen van ielja in voorbereiding voor me wedstrijd. En eigenlijk vind ik het niet nodig om een filmpje te moeten posten. Ielja zei ook al dat ik zelf weet of ik eerlijk ben of niet over mijn gewichten die ik pak. En wat anderen daar van zeggen moet ik niet te veel van aantrekken.

Haha ofc is dat goed gek. Geen big deal ofzo hoor.

Haha ofc is dat goed gek. Geen big deal ofzo hoor.

maar snap je dat ik het niet leuk vind dat mensen denken dat ik onzin uit kraam. Op de oefening zelf vind ik het logisch dat je verschil hebt. Als ik bij bart zijn sportschool aan de cable machine hang is het veel zwaarder dan bij mij. volgens mij scheelt het gewoon heel veel per machine. ik heb bijvoorbeeld 4 katrollen ertussen zitten en bart maar 1tje.

ik weet niet hoor maar facepulls kan prima hoor , zie niet in waarom dat niet kan? trek hier ook zo hetzelfde weg met 1 katrol.

Laatste volluit training voor de wedstrijd:

Leg Extensions met 1 been

10x30

5x65
5x65
5x65
5x65
5x65

Close grip Pulldown

5x60

15x100
13x100
12x100

hij kan niet zwaarder:(

Hyper Extensions

10xBW
10xBW+10
10xBW+20
10xBW+30
10xBW+40
10xBW+50

Krakende apparaten motiveren mij:D Deed dit om zo me rug wat losser te krijgen voor een hogere arch. ben een stijve hark

Bent Over side raises

15x8
12x12
12x14

Barbell Curl

10xbar
12x35
12x35
12x35

Palm Down barbell curl

10xbar
10x20
15x25
15x30
12x40

Alternate Dumbbell curl

13x17,5
10x20
5x22,5

Comment:

Ben stuk:D

Wanneer ga je eens met echte gewichten beginnen trainen? Dit slaat toch nergens op!

:trollface:

J/K bro, was een nette training!

:D

waarom doe je die leg extensions voor een rugtraining? Verdeel je benen over verschillende trainingen? Of had je er gewoon zin in?

:D

waarom doe je die leg extensions voor een rugtraining? Verdeel je benen over verschillende trainingen? Of had je er gewoon zin in?

ik mag alleen leg extensions doen van de arts. Mag mijn enkels niet belasten vanwege extreme vorm van platvoeten. Daarom kan ik die gare oefening wel ergens voorproppen dacht ik zo. Baal echt dat ik niet DL of SQ kan doen

ik mag alleen leg extensions doen van de arts. Mag mijn enkels niet belasten vanwege extreme vorm van platvoeten. Daarom kan ik die gare oefening wel ergens voorproppen dacht ik zo. Baal echt dat ik niet DL of SQ kan doen
En legcurls en calve raises??

Mag je ook geen legpress, lunges, goodmornings ... doen?:o

En legcurls en calve raises??

Mag je ook geen legpress, lunges, goodmornings ... doen?:o

legpress doet ook fuarking zeer, bij lunges val ik om. Leg curls zou mogen maar op het apparaat hier krijg ik zeer veel last van mijn knieen. Met calve raises belast ik me enkel ook te veel:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven