Fitness Seller

Log Roderick

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Triceps Extensions zonder katrol?

Goed luisteren he naar mevrouw Strik ;)

Hey tijdje geleden dat ik hier heb gevolgd zie dat dit best goed loopt hier !

Congratz met je victory ;)
en keep up the good work zou ik zeggen . sterke kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Hey tijdje geleden dat ik hier heb gevolgd zie dat dit best goed loopt hier !

Congratz met je victory ;)
en keep up the good work zou ik zeggen . sterke kerel!

Thanks man. Loopt zekers goed. Deze week beetje rommelig trainen maar vrijdag naar ielja en dan gaan we plannen maken. Gisteren rug biceps gepakt niks bijzonders. Vandaag moest ik 40 min cardio. Dat was wel zuur haha

Thanks man. Loopt zekers goed. Deze week beetje rommelig trainen maar vrijdag naar ielja en dan gaan we plannen maken. Gisteren rug biceps gepakt niks bijzonders. Vandaag moest ik 40 min cardio. Dat was wel zuur haha
En waarom moest je cardio doen, beter kan je die energie steken in het groeien...

Cardio ben ik als de dood voor! al maanden niet meer gedaan :D je zal ook goed gezweet hebben :D veel succes morgen bij Ielja ;)

Cardio ben ik als de dood voor! al maanden niet meer gedaan :D je zal ook goed gezweet hebben :D veel succes morgen bij Ielja ;)

thanks man! ja heb me de kolere gezweet. echt srs leek wel een zwembad!

Vandaag me beentjes gedaan met de leg extention en me biceps getraint. lekkah pompuh!

Zin in morgen!

Wajoo! Vandaag ging lekkah! Heb nu wel de 125 wedstrijd beurt gedrukt! Bamnn

Netjes! Hup naar de 130kg

Borsttraining gedaan zoals het van ielja moest. ik ga nu slapen want anders ben ik dood. t*ring wat was dat heftig

Vandaag gelukkig rust. Het volume en de gewichten die daarme gepaard zijn. Hebben er voor gezorgdt dat ik spierpijn heb die ik in geen maanden gehad heb.

Heb je zelf ook nog inbreng in je trainingen of doe je alles wat Ielja zegt?

Mag je niet posten wat je doet?

Idd dat wilt ze niet.

En heb een vraagje. Krijg sochtends me havermout niet meer door me strot. Is er een alternatief voor havermout?

Havermout in de blender.. Melk+havermout, ff blenden en je giet het zo weg.
Als je echt een bom wil maken, banaan+ 200g havermout+2 scheppen whey+pindakaas+nesquick+800-1000 ml melk. Zit je 3 uur lang vol.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven