- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey tijdje geleden dat ik hier heb gevolgd zie dat dit best goed loopt hier !
Congratz met je victory
en keep up the good work zou ik zeggen . sterke kerel!
En waarom moest je cardio doen, beter kan je die energie steken in het groeien...Thanks man. Loopt zekers goed. Deze week beetje rommelig trainen maar vrijdag naar ielja en dan gaan we plannen maken. Gisteren rug biceps gepakt niks bijzonders. Vandaag moest ik 40 min cardio. Dat was wel zuur haha
En waarom moest je cardio doen, beter kan je die energie steken in het groeien...
Thanks man. Loopt zekers goed. Deze week beetje rommelig trainen maar vrijdag naar ielja en dan gaan we plannen maken. Gisteren rug biceps gepakt niks bijzonders. Vandaag moest ik 40 min cardio. Dat was wel zuur haha
je zal ook goed gezweet hebben
veel succes morgen bij Ielja 
Cardio ben ik als de dood voor! al maanden niet meer gedaanje zal ook goed gezweet hebben
veel succes morgen bij Ielja
![]()
Heb je zelf ook nog inbreng in je trainingen of doe je alles wat Ielja zegt?
Idd dat wilt ze niet.
En heb een vraagje. Krijg sochtends me havermout niet meer door me strot. Is er een alternatief voor havermout?
Havermout in de blender.. Melk+havermout, ff blenden en je giet het zo weg.
Als je echt een bom wil maken, banaan+ 200g havermout+2 scheppen whey+pindakaas+nesquick+800-1000 ml melk. Zit je 3 uur lang vol.