AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log romina

Hopelijk blijft het goed gaan :( de troubles van van de week waren serieuzer dan gedacht, ben weer single. Kan nu op zoek naar een woning ... misschien wel ergens in Den Haag, vlak bij Kneets Gym ;) :D heeft het toch nog iets positiefs :cool: Maar ik rook nog steeds niet :D (dat ik het zelf ook niet snap haha, na zo lang een pakkie per dag gerookt te hebben ;) )

Super :) dat met al je problemen niet hebt gerookt!
Blijkt maar weer dat je alleen door wilskracht een heel eind kan komen, respect meid :cool:

Sterkte met deze periode en ik hoop dat je een leuk huisje kunt scoren!

• Topic Starter Topic Starter
Balen zeg ... ben ik net gaan vragen bij de sportschool tot wanneer m'n abbo loopt en dat is dus 19 juni en ik heb een maand vantevoren een opzegtermijn. Hopelijk als ik de situatie uitleg dat ze een uitzondering maken, anders zit ik nog een jaar aan deze sportschool vast, terwijl ik hier straks helemaal niet meer in de buurt woon.

Balen zeg ... ben ik net gaan vragen bij de sportschool tot wanneer m'n abbo loopt en dat is dus 19 juni en ik heb een maand vantevoren een opzegtermijn. Hopelijk als ik de situatie uitleg dat ze een uitzondering maken, anders zit ik nog een jaar aan deze sportschool vast, terwijl ik hier straks helemaal niet meer in de buurt woon.

jammer zeg! toch naar Den-haag hahaha:)
succes!!
Hoe is hetmet je vader?

De dagelijkse banaan komt vandaag weer, na het trainen ;) :D
O, ik tel de calorien niet ??? maar heb niet constant honger. net op het moment dat ik weer honger krijg dan eet ik weer.
Had niet het idee dat het zo weinig was ???
Als ik los tel ,tel ik ook max 1000, zoals eerder gezegd zou ik ook grotere maaltijden van +- 400 calorieën er tussen steken en misschien wat meer variatie. Voor jou doel te bereiken moet je niet zo streng op je eten letten.

jammer zeg! toch naar Den-haag hahaha:)
succes!!
Hoe is hetmet je vader?

Ook al niet zo best. Hij heeft levercirose en z'n nieren werken ook nog maar voor 45%. Maar hij was laatst wel geinteresseerd in hoe het met m'n training ging. Want een paar weken geleden had ik hem verteld dat ik weer naar de sportschool aan het gaan was en dat ik op dieet was. Hij dacht gelijk dat ik ging lijnen haha, maar heb ff uitgelegd hoe het zat. En vorige week vroeg ie uit zichzelf hoe het ermee stond. En hij vond het ook netjes dat ik met roken en alcohol gestopt ben :). Hij mag nu ook geen druppel alcohol meer en misschien kan ik hem hierin dan steunen ofzo.

Als ik los tel ,tel ik ook max 1000, zoals eerder gezegd zou ik ook grotere maaltijden van +- 400 calorieën er tussen steken en misschien wat meer variatie. Voor jou doel te bereiken moet je niet zo streng op je eten letten.

Maar de zomer zit er wel aan te komen he ;) En ik kom nog steeds in gewicht aan. Zat gister al op 54 kg. Vanaf half september ergens wil echt gaan bulken en kijken wat het met m'n lichaam doet. Ik ben ook maar klein he, 1,54m, weet niet of dat nog veel uitmaakt eigenlijk?

Maar de zomer zit er wel aan te komen he ;) En ik kom nog steeds in gewicht aan. Zat gister al op 54 kg. Vanaf half september ergens wil echt gaan bulken en kijken wat het met m'n lichaam doet. Ik ben ook maar klein he, 1,54m, weet niet of dat nog veel uitmaakt eigenlijk?
Je zou je vetpercentage moeten bijhouden, dan ben je zeker dat wat je aankomt geen vet is.

Ook al niet zo best. Hij heeft levercirose en z'n nieren werken ook nog maar voor 45%. Maar hij was laatst wel geinteresseerd in hoe het met m'n training ging. Want een paar weken geleden had ik hem verteld dat ik weer naar de sportschool aan het gaan was en dat ik op dieet was. Hij dacht gelijk dat ik ging lijnen haha, maar heb ff uitgelegd hoe het zat. En vorige week vroeg ie uit zichzelf hoe het ermee stond. En hij vond het ook netjes dat ik met roken en alcohol gestopt ben :). Hij mag nu ook geen druppel alcohol meer en misschien kan ik hem hierin dan steunen ofzo.

O bah... nou sterkte er mee.......
Ja tuurlijk kan je hem daar mee steunen!!
Sterkte meid!

Je zou je vetpercentage moeten bijhouden, dan ben je zeker dat wat je aankomt geen vet is.

Jah, ik weet het :( maar ze doen niet aan huidplooimeting bij mij in de sportschool en met die weegschaal kwam ik wel vet aan, waarvan ik zeker weet dat het niet klopt. Dus ik hou het op de spiegel. En volgens mij blijft dat een beetje gelijk zo van wat ik ervan zie.

Een alternatief is je heup omtrek bijhouden. Dit is niet ideaal, maar is een redelijk goede indicator.

Hopelijk blijft het goed gaan :( de troubles van van de week waren serieuzer dan gedacht, ben weer single. Kan nu op zoek naar een woning ... misschien wel ergens in Den Haag, vlak bij Kneets Gym ;) :D heeft het toch nog iets positiefs :cool: Maar ik rook nog steeds niet :D (dat ik het zelf ook niet snap haha, na zo lang een pakkie per dag gerookt te hebben ;) )

Meid wat naar! Succes met alles, enneh wie weet wat voor mooie dingen er allemaal gaan komen!

Donderdag 11 juni:
10.30 : 1 schep whey / 1 boterham pindakaas
11.15 : trainen : buik/ triceps
12.15 : 1 banaan ;) / 1 schep whey
13.15 : 2 boterhammen met 7 pl runderrookvlees
14.30 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
17.00 : halve buritto / 250 gr magere kwark
19.00 : 100 gr garnalen / 2 boterhammen / 2 kleine pannenkoeken
21.00 : 2 kleine pannenkoeken
23.00 : 250 gr magere kwark
1.00 : handje ongezouten cashewnoten / 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: Neem aan dat ik vandaag wel genoeg calorien op heb. Die pannenkoeken zijn best veel. Iets van 280 kc per 100 gr. En er zitten 8 stuks in een pakje en dat is in totaal 600 gr.

Donderdag 11 juni:
10.30 : 1 schep whey / 1 boterham pindakaas
11.15 : trainen : buik/ triceps
12.15 : 1 banaan ;) / 1 schep whey
13.15 : 2 boterhammen met 7 pl runderrookvlees
14.30 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
19.00 : 100 gr garnalen / 2 boterhammen / 2 kleine pannenkoeken
21.00 : 2 kleine pannenkoeken
23.00 : 250 gr magere kwark
1.00 : handje ongezouten cashewnoten / 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: Neem aan dat ik vandaag wel genoeg calorien op heb. Die pannenkoeken zijn best veel. Iets van 280 kc per 100 gr. En er zitten 8 stuks in een pakje en dat is in totaal 600 gr.

Ja, als 8 pannenkoeken 600kcals is, dan zijn 2 pannenkoeken 150kcal.. :D

Ik vind je schema erg grappig:D, je hebt btw toch niet die ander helft van die burrito weg gedonderd soms? :eek:

Normaal zie je staan:

19.00 : andere helft :P

Nu niet :(

Ja, als 8 pannenkoeken 600kcals is, dan zijn 2 pannenkoeken 150kcal.. :D

Ik vind je schema erg grappig:D, je hebt btw toch niet die ander helft van die burrito weg gedonderd soms? :eek:

Normaal zie je staan:

19.00 : andere helft :P

Nu niet :(

hahaha, jij bent echt grappig ook :D nee die heb ik niet weggegooid. Die had ik nog over van gister ;) Maar 8 pannenkoeken is geen 600 kc, maar 600 gram. En per 100 gr was het iets van 280 kc.
Morgen misschien wel 2x dezelfde vis :p had ik vandaag gekocht, waren 2 stukjes, maar heb het vandaag niet gemaakt.

hahaha, jij bent echt grappig ook :D nee die heb ik niet weggegooid. Die had ik nog over van gister ;) Maar 8 pannenkoeken is geen 600 kc, maar 600 gram. En per 100 gr was het iets van 280 kc.
Morgen misschien wel 2x dezelfde vis :p had ik vandaag gekocht, waren 2 stukjes, maar heb het vandaag niet gemaakt.

Ja, zit verkeerd te rekenen zie ik :o
Zit je toch met die pannenkoeken op 420kcal idd :P
Vis is lekker en gezond:meal:, betere keus ook imo dan pannenkoeken :)

En de banaan was ook weer netjes terug zag ik.., die was je gewoon vergeten mee te nemen uit de supermarkt :D

Jammer van je prive omstandigheden.. Goed dat je er zo positief mee omgaat!
Gaat het verder goed met de progressie? :)

Jammer van je prive omstandigheden.. Goed dat je er zo positief mee omgaat!
Gaat het verder goed met de progressie? :)

Jah, ik vind van wel. Zeker omdat ik pas sinds eind april weer train. Vond het er vanmorgen niet slecht uitzien in de spiegel in de sportschool ;) geil hoor die adertjes :D Krijg al een echt bicepje ;)

Jah, ik vind van wel. Zeker omdat ik pas sinds eind april weer train. Vond het er vanmorgen niet slecht uitzien in de spiegel in de sportschool ;) geil hoor die adertjes :D Krijg al een echt bicepje ;)

Pics? :D

Oh ja, onze ader club :lol:
Mooi hoor, gaat goed dus! :)

aderen for the win :cool:

Terug
Naar boven