Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zometeen komt m'n vriendin en gaan we foto's maken. Sta nu voor de spiegel poses te doen ... most musculairwhahaha, tsjah heb nu gezien hoe het moet he
![]()
spannnend
.... 
Lats zien er al een pak scherper uit. Laatste pose ziet er wat vreemd uit![]()

Ouderwetse front double bicep ?Dat van die bicep? Tsjah haha, weet niet goed hoe ik die het beste erop krijg![]()
tuurlijkMaandag 8 juni:
8.30 : 1 schep whey
ff weer geslapen
10.30 : 1 boterham pindakaas
12.15 : 1 banaan
13.30 : 1 schep eiwitpoeder
14.30 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
16.30 : halve pizza tonijn met 56 gr extra tonijn
17.45 : 1 schep whey
18.00 : trainen : borst/schouders
19.00 : 1 banaan / halve schep whey
20.00 : 200 gr zeevruchten / kopje gesneden aardappels
21.30 : 1 boterham / 2 eieren / blikje manzotin
23.30 : 225 gr magere kwark
0.30 : 1 schep eiwitpoeder
Opmerking: schouders gingen weer goed, hoorde/voelde helemaal niets knakken dit keer.

Je probeert ons af te leiden(whey/eiwitpoeder), maar je neemt gewoon 5x een schep whey als maaltijd
Wat je ook kan doen, schep whey in bv cereals/havermout/brinta in de ochtend + schep whey in de avond combineren met je kwark (in blender met water)!
Heb je niet zo achterlijk veel mini-hapjes.., we hebben het al druk met al die maaltijden....
Maar als dit voor jou lekker werkt, gewoon blijven doen![]()
. Nu ben ik 's morgens toch al niet op m'n best, maar dit was echt erg. M'n hart ging als een gek tekeer, terwijl ik echt nog geen zware gewichten eraan heb. Moest echt lang rusten tussen de sets en dat terwijl ik nog wel gestopt ben met roken
(wat overigens prima gaat).