XXL Nutrition

Contest Log (v) Log romina

• Topic Starter Topic Starter
Zometeen komt m'n vriendin en gaan we foto's maken. Sta nu voor de spiegel poses te doen ... most musculair :D whahaha, tsjah heb nu gezien hoe het moet he ;)

1ste foto is van het begin, de 2 andere zijn van vandaag.

P1010057.jpg

P1010077.jpg

P1010079.jpg

1ste foto is van het begin, andere zijn van nu en nog een fotootje van m'n bicepje erbij gedaan ;)

P1010058.jpg

P1010076.jpg

P1010071.jpg

P1010067.jpg

Netjes hoor! :thumb:

Mooi :thumbs:

Die tat (sterre) vind ik ook wel nice :)

heel goed :thumbup:

Nice zeg! al een beste bicep:D

jij ook al mooie foto's!! goed gedaan meid! nog 4wkjes:)

Lats zien er al een pak scherper uit. Laatste pose ziet er wat vreemd uit ;)

Mooie pics Romina, je staat er goed op!!! :thumbs:

super mooie rug! Mag je erg trots op zijn! Ben benieuwd naar het 4 weken eind resultaat!

Maandag 8 juni:
8.30 : 1 schep whey
ff weer geslapen
10.30 : 1 boterham pindakaas
12.15 : 1 banaan
13.30 : 1 schep eiwitpoeder
14.30 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
16.30 : halve pizza tonijn met 56 gr extra tonijn
17.45 : 1 schep whey
18.00 : trainen : borst/schouders
19.00 : 1 banaan / halve schep whey
20.00 : 200 gr zeevruchten / kopje gesneden aardappels
21.30 : 1 boterham / 2 eieren / blikje manzotin
23.30 : 225 gr magere kwark
0.30 : 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: schouders gingen weer goed, hoorde/voelde helemaal niets knakken dit keer.

Maandag 8 juni:
8.30 : 1 schep whey
ff weer geslapen
10.30 : 1 boterham pindakaas
12.15 : 1 banaan
13.30 : 1 schep eiwitpoeder
14.30 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
16.30 : halve pizza tonijn met 56 gr extra tonijn
17.45 : 1 schep whey
18.00 : trainen : borst/schouders
19.00 : 1 banaan / halve schep whey
20.00 : 200 gr zeevruchten / kopje gesneden aardappels
21.30 : 1 boterham / 2 eieren / blikje manzotin
23.30 : 225 gr magere kwark
0.30 : 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: schouders gingen weer goed, hoorde/voelde helemaal niets knakken dit keer.

Je probeert ons af te leiden(whey/eiwitpoeder), maar je neemt gewoon 5x een schep whey als maaltijd :P

Wat je ook kan doen, schep whey in bv cereals/havermout/brinta in de ochtend + schep whey in de avond combineren met je kwark (in blender met water)!
Heb je niet zo achterlijk veel mini-hapjes.., we hebben het al druk met al die maaltijden....

Maar als dit voor jou lekker werkt, gewoon blijven doen :thumbs:

Je probeert ons af te leiden(whey/eiwitpoeder), maar je neemt gewoon 5x een schep whey als maaltijd :P

Wat je ook kan doen, schep whey in bv cereals/havermout/brinta in de ochtend + schep whey in de avond combineren met je kwark (in blender met water)!
Heb je niet zo achterlijk veel mini-hapjes.., we hebben het al druk met al die maaltijden....

Maar als dit voor jou lekker werkt, gewoon blijven doen :thumbs:

Hahaha, dat is voor mezelf om het verschil te zien tussen welke ik gebruik op dat moment. Heb er 2 namelijk. Soms neem ik idd wel meer dan anders. Net als vandaag bv dat ik wakker wordt, gauw ff een shake neem en dan weer m'n bed in duik. Of zoals vanmiddag dat ik ff geen tijd had, maar toch iets binnen moest krijgen. En ik vind het makkelijk om vaker mini hapjes te eten dan in 1 x iets meer. Ben een langzame eter en anders doe ik er op dat moment echt te lang over en ik krijg het niet weg.

Prima toch, al kun je jezelf natuurlijk ook aanleren om bv om de 3 uur iets te moeten opeten, zin of niet...

Maar als dit goed gaat, lekker door blijven gaan!

Heb daarnet benen/billen getraind. Dacht echt dat ik dood ging zeg :D. Nu ben ik 's morgens toch al niet op m'n best, maar dit was echt erg. M'n hart ging als een gek tekeer, terwijl ik echt nog geen zware gewichten eraan heb. Moest echt lang rusten tussen de sets en dat terwijl ik nog wel gestopt ben met roken ;) (wat overigens prima gaat).

Terug
Naar boven