XXL Nutrition

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Wat je ook kan doen (het is wel ranzig:D)! paar eetlepels olijfolie of andere olie in een laagje water fl*kkeren, neus dicht en achterover kappen. En meteen een kauwgumpje in je mond dan voor de nasmaak. Maar de kans dat je daarvan misselijk word, is wel reëel natuurlijk :D Misschien eens naar de dokter gaan voor je eet-probleem?

• Topic Starter Topic Starter
Wat je ook kan doen (het is wel ranzig:D)! paar eetlepels olijfolie of andere olie in een laagje water fl*kkeren, neus dicht en achterover kappen. En meteen een kauwgumpje in je mond dan voor de nasmaak. Maar de kans dat je daarvan misselijk word, is wel reëel natuurlijk :D Misschien eens naar de dokter gaan voor je eet-probleem?

Ja of een hap pindakaas nemen ofzo hehe, maar ik ben al naar de dokter geweest ;) heb bloedgeprikt en extra vezels gekregen maar ik schijt er niet sneller van :scratch:

Ik ga trouwens morgen denk ik quads, hams, schouders en kuiten doen. Eigenlijk 2 trainingen in 1 maar ik moet dat echt allemaal trainen ik loop gewoon dik achter. Gewoon voor een keer helemaal kapot trainen.

Laatst bewerkt:
Ja of een hap pindakaas nemen ofzo hehe, maar ik ben al naar de dokter geweest ;) heb bloedgeprikt en extra vezels gekregen maar ik schijt er niet sneller van :scratch:

Ik ga trouwens morgen denk ik quads, hams, schouders en kuiten doen. Eigenlijk 2 trainingen in 1 maar ik moet dat echt allemaal trainen ik loop gewoon dik achter. Gewoon voor een keer helemaal kapot trainen.

mijn moeder had hetzelfde probleem. dat ze niet kon scheiten dan he! ze had een heleboel meuk van de dokter maar dat werkte allemaal niet.. nu heeft ze een product dan ..... dat heet "superschoon" en dat werkt!

mijn moeder had hetzelfde probleem. dat ze niet kon scheiten dan he! ze had een heleboel meuk van de dokter maar dat werkte allemaal niet.. nu heeft ze een product dan ..... dat heet "superschoon" en dat werkt!

Nouja ik kan wel schijten maar dan zou ik nog meer moeten. Ik ga dat superschoon eens googlen. :)

Ik heb er wat over gelezen dat mensen ervan gingen diareeën en dat dan reinigend is ofzo maar aangezien ik niet verstopt zit wacht ik wel op het advies van me dokter/resultaat van me bloedonderzoek, toch bedankt voor de tip man ;)

Training vandaag: Kuiten en schouders

Kuiten doe ik redelijk explosief omhoog, even wachten bovenaan en langzaam naar beneden en daar even wachten :thumbup:

Calf Raise in hacksquat

10x160
7x180
5x200
5x200
5x200
5x200

Donkey Raise
10x210
10x210
10x210
10x210

Seated Raise
10x45
12x40
15x35
10x35

Schouders: ging niet, focking pijn in rechter schouders tijdens smith press met 20kg, normaal altijd last van m'n linker schouder.

****ed van je schouder, vooral omdat nu ook de andere is. Blessure ooit opgelopen ofso ?
Wel lekker die kuiten geknald :thumbup:

****ed van je schouder, vooral omdat nu ook de andere is. Blessure ooit opgelopen ofso ?
Wel lekker die kuiten geknald :thumbup:

Nouja blijkbaar, niet echt duidelijk waarom. Snik snik, ik ben al zo smal, ik moet dikke bowling ball deltoids om mijn lange skinnyness te compenseren.

vandaag de 4900kcal bereikt :)

Laatst bewerkt:
Vandaag quads & hams:

Squatrek was bezet voor lange tijd, dus geen squat dit keer.

Leg Extensions even vasthouden bovenin
10x50
10x80
10x80
10x80

Hacksquat
10x80
8x100
8x100

Walking Lunges
20x17 per hand
20x21
20x21

Romanian DL
10x60
10x100
10x120

Lying leg curl
10x50
8x60
10x50

Morgen naar de dermatoloog hopelijk krijg ik dan eindelijk Roa, en morgen armen trainen met een gozer uit m'n gym :thumbup:

Vandaag dus armen getraint met een kerel van 20 uit m'n gym. Even lang, 110kg en wat droger dan mij.

Ik zou om 4uur gaan eten maar om 4u had ik afgesproken met hem te trainen dus ik dacht ik eet wel daarna pas, om 5u was ie er eindelijk :P maar ik kreeg 2 shakes van hem.

Toen 2uur armen getraint, 3 oefeningen biceps, alles 4 sets. 4 oefeningen triceps, 4 sets.
Hij curlt focking 47,5kg voor herhalingen als 5e set, en geen hammer curls echt volledige ROM.

Vet zwaar getraint en normaal als ik stop bij 10 herhalingen ging ik nu gewoon tot de 20.

Ben nu pas thuis terwijl ik om half 4 naar de gym ging.

training cijfer: 10.

Hoe de training er ongeveer uit zag, reps weet ik écht niet meer, maar ongeveer:

Bicep curl
20x17
20x19
15x21
10x23

Spider curl
20x20
20x30
10x40
20x30

Barbell curl
15x40
20x40
15x50
10x50

Waarom zoveel reps? Omdat ik niet wist dat ik zoveel kon totdat ik alles eruit haalde, ik ging maar door.

Tricep Pulldown laag gewicht want deze kabel installitie heeft minder katrollen dan een ander
20x35
20x40
20x35
15x35

Close grip BP in smith
50-60 kg en zo'n 20 reps vanwege schouder
4 sets

Seated tricep extension
20x30
15x40
15x40
10x40

Rope pulldown
beetje zitten kloten kreeg m'n armen niet eens meer gestrekt.

Laatst bewerkt:
Lekker getraint zie ik, wat voor probleem heb je precies met je schouders? Doe je al Rotator cuff oefeningen? Hebben mij heel goed geholpen namelijk.

Lekker getraint zie ik, wat voor probleem heb je precies met je schouders? Doe je al Rotator cuff oefeningen? Hebben mij heel goed geholpen namelijk.

Training was uber bruut ja.

Ik heb heel erg last ervan bij incline vooral heel snel en bij schouders ook. Eerst voel ik erge vermoeidheid/beetje verzuring opkomen tijdens het trainen en dan wordt het ineens heel erg :(
Welke rotator cuff oefeningen heb je gedaan? Heb je een linkje of filmpje ofz? Ik deed shoulder dislocations en volgens mij had het wel nut maar ik heb daarbij het gevoel m'n armen uit elkaar te trekken en daar weer last van te krijgen.

Training was uber bruut ja.

Ik heb heel erg last ervan bij incline vooral heel snel en bij schouders ook. Eerst voel ik erge vermoeidheid/beetje verzuring opkomen tijdens het trainen en dan wordt het ineens heel erg :(
Welke rotator cuff oefeningen heb je gedaan? Heb je een linkje of filmpje ofz? Ik deed shoulder dislocations en volgens mij had het wel nut maar ik heb daarbij het gevoel m'n armen uit elkaar te trekken en daar weer last van te krijgen.

Shoulder dislocations is meer om als warming up te doen en om te stretchen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rotator_cuff

Deze heb ik gedaan, gewoon met een gewichtje van een kilo en nooit meer dan 3 kilo als je er net mee begint.

Maar voel je alleen verzuring of ook echt pijn?

Ik deed er gewoon 3 sets van 10 reps, op trainingsdagen.

Het is trouwens beter als je de schouders en borst ff niet traint.

Oke man, bedankt voor de tip.
ja is wel beter eigenlijk he... maar ik dacht ik doe schouders even lichtjes voor de doorbloeding enzo. En borst is ook al zo klein :mad:

edit: Ik dacht ik zit vandaag op te weinig kcal omdat ik die maaltijd van 4u heb gemist maar ik zit alsnog nu al op 4600, dus zometeen boven de 5000 jeej. En ik ga morgen echt spierpijn hebben in armen.

Laatst bewerkt:
Rug vandaag

Deadlift
8x120
6x140
2x160 pr

Pull ups beetje zitten kloten ik kan me eigen lompe lichaan nauwelijks omhoog krijgen
8xbw
6bw
8x met voeten naar achteren geleunt op bankje
10x " "

BOR
8x100
10x100
8x100
13x50 met vasthouden bovenaan

Toen ging ik proberen te T-bar rowwen maar ging niet, pull over machine zoog ook, low row k*t machine. Dus ging ik wat kuiten doen.

12x100
12x100
10x100
8x100

beetje laten rekken onderaan, langzaam uitvoeren.

nog zittend calf raise gedaan wat niet lekker ging en wat lichte shrugs van 100kg met zo'n soort apparaat.
Niet echt fijne training..
Ik weeg nu 100kg ipv 98 als het goed is. Afgelopen dagen/week wel beter gegeten.

Laatst bewerkt:
gaat erg lekker hier
alleen je deads lopen een beetje achter op je andere stats?

gaat erg lekker hier
alleen je deads lopen een beetje achter op je andere stats?

Zekers, ik was daar altijd al slecht in, zo slecht dat ik ermee stopte en nu ben ik net weer begonnen ermee. Ik vind het zo'n zware oefening ik verbaas me steeds als ik die leeftijdsgenoten hier zoveel zie trekken :p

Ik zie dat het weer beter gaat hehe ! :D

Terug
Naar boven