Fitness Seller

log van de zwakste hier op het forum

Gaat best goed zo te lezen. have fun on your holiday.:)

• Topic Starter Topic Starter
dankje roxy heb een leuke tijd gehad:D

na bijna 2 weken rust heb ik er weer zin in, vandaag een rug biceps training :)

het valt me nu pas op, maar train je nou voor je beide armen verschillende gewichten? Ik zal zorgen dat je beide armen even zwaar kan trainen. Ik heb dat ook gedaan, gewoon je slechtste arm gelijk trainen met je andere armen. Kost je paar weken maar je hebt er veel meer voordeel van.

hey jordy, bij biceps train ik rechts inderdaad zwaarder, en links dan meer sets.

stel dat ik beide armen hetzelfde train, dan is mijn linker kapot, maar heb ik het gevoel dat rechts nog veel meer aankan.

ik heb nog niet echt een oplossing gevonden;)

bedankt voor je hulp btw.

het valt me nu pas op, maar train je nou voor je beide armen verschillende gewichten? Ik zal zorgen dat je beide armen even zwaar kan trainen. Ik heb dat ook gedaan, gewoon je slechtste arm gelijk trainen met je andere armen. Kost je paar weken maar je hebt er veel meer voordeel van.

Hoeveel armen heb jij :p?

TS train je je benen niet? En voor de rest heeft jordybuild gelijk. Pak gewoon voor beide armen hetzelfde gewicht, zelfs als je linker arm sneller vermoeid is.

hey jordy, bij biceps train ik rechts inderdaad zwaarder, en links dan meer sets.

stel dat ik beide armen hetzelfde train, dan is mijn linker kapot, maar heb ik het gevoel dat rechts nog veel meer aankan.

ik heb nog niet echt een oplossing gevonden;)

bedankt voor je hulp btw.

Ik heb precies zelfde probleem, precies toen ik mijn log begon maand geleden heb ik dat eerste paar dagen in vermeld. En nu lopen ze bijna gelijk.

Gewoon gewoon je rechterarm(sterke) zwakker trainen , gewoon het niveau van je linker, net zo lang dat het gelijk is.

@vermeirio, ben bij het voetballen buiten door mn knie gegaan, buigen doet pijn, daarvoor squatte ik thuis met dumbbells ;) heb even tijd nodig hehe. zo ff rustig deadliften;)

@jordybuild thanks! straks rug&biceps, hopen dat het goed gaat

oh en btw

mijn schouders zijn best zwak, heel soms train ik ze apart. is het nu beter om schouders te isoleren 1x p/w?

29-7 RUG, BICEPS

Deadlift - 10x30, 10x40, 8x51, 4x59
Bent Over Row - 10x40, 10x40
Lying Row - 8x35

Barbell curl zittend 10x20
Dumbbell curl 10x6,25
Hammer curl 2x10x6,25
Concentration curl 10x7,5

opmerkingen:

6 setjes rug, vorige training waren dat er 8. Vorige training pakte ik ook meer. Ben ik na 2 weken rust (redelijk veel alcohol) zoveel achteruit gegaan? rustig beginnen denk ik maar.

biceps waren al snel kapot, hebben 2 setjes bent over en 1setje lying row zoveel invloed?

baal van mn kracht/uithoudingsvermogen. rustig opbouwen denk ik dan;)

Laatst bewerkt:
31-1 BORST, TRICEPS, VK SCHOUDER

Bench press – 8x30, 8x40, 8x51
Decline push ups met handvat, diep zakken – 1x10 – 1x6
Dumbbell Fly’s – 10x7,5 – 10x8,75 – 10x7,5 opmerking: (bij fly's liggend op bankje, heb ik al snel pijn aan mijn handen, tips?)
Dumbbell kickback – 10x2, 10x4,25- 10x4,25
Tricep dips, handen en voeten op stoel, 10x BW+10kg.
Barbell shoulder front raise – 10x10, 10x12,5, 10x10

volgende training extra setje bench press, voelt wel goed aan zo een oefening:D

Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant op, blijven knallen ! :)

Terug
Naar boven