Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

• Topic Starter Topic Starter
Wil je nog delen hoe je laatste dagen eruit zagen qua diuretica en laden? Ik las dat je woensdagavond met 25 mg aldactone was begonnen. Hoeveel heb je uiteindelijk genomen? En nog andere diuretica? En insuline gebruikt tijdens het laden?
Ja
We zijn begonnen met deplete fase op zondag tot en met donderdag
we zijn woensdag avond begonnen met aldactone op 25 Mg en dan volgende dagen 25 in de ochtend en in de avond...

Vrijdag:
10-15 min voor meal 1:

4 UNITS NOVORAPID
25MG ALDACTONE

Meal 1:
3 eieren waarvan 1 hele
120 gram havermout met 1 eetlepel kaneel
50 gram jam

Na meal 1:
4000-6000iu vitamine D3 (gel capsules, geen tabletten)
2 capsules Omega 3
200mg Magnesium Citraat
Animal Pak 1 schep

Meal 2:
150 gram kipfillet
100 gram ongekookte rijst
50 gram ananas

Na meal 3: 200mg magnesium citraat

Meal 3:
150 gram koolvis of tilapia
100 gram ongekookte rijst of rijstpoeder

Meal 4:
100 gram biefstuk
50 gram ananas
200mg magnesium citraat

Half uur voor meal 5 op lege maag: ZMA (zink/magnesium/b6)

Meal 5:
500 gram volle kwark

Na meal 5 (voor het slapen):
25MG ALDACTONE
2 capsules Omega 3
1000mg vitamine C

Pre-workout:
20 gram complex carb gainer
150-200mg caffeine
3g Beta Alanine
5g Citrulline Malaat
10g Glutamine
2g AAKG
1,5 gram HMB

Intra-workout:
10g EAA
20 gram Maltodextrin

Post-workout:
4 UNITS NOVORAPID
30 gram whey isolaat of hydrolisaat
50 gram rijstwafels of rijstpoeder
50 gram jam
10 gram Glutamine
5 gram Creatine Monohydraat
1,5 gram HMB
300mg R-Alpha Lipoic Acid
400mcg Chroom Picolinaat

Zelfde hoeveelheid zout als donderdag
5 liter water drinken verspreid over de dag

Training - niet tot failure, bovenlichaam goed vullen met bloed

Zaterdag:

10-15 min voor meal 1:

4 UNITS NOVORAPID
25MG ALDACTONE

Meal 1:
3 eieren waarvan 1 hele
150 gram havermout met 1 eetlepel kaneel
50 gram jam

Na meal 1:
2 capsules Omega 3
200mg Magnesium Citraat
Animal Pak 1 schep

Meal 2:
150 gram kipfillet
120 gram ongekookte rijst of rijstpoeder
50 gram ananas

Na meal 3: 200mg magnesium citraat

Meal 3:
150 gram koolvis of tilapia
120 gram ongekookte rijst of rijstpoeder

10-15 min voor meal 4:
4 UNITS NOVORAPID

Meal 4:
100 gram biefstuk
50 gram ananas
200mg magnesium citraat

Meal 5:
120 gram oats
3 eieren waarvan 1 hele

Meal 6:
500 gram volle kwark
30g rijstwafels

Na meal 6 (voor het slapen):
200ml rode wijn
25MG ALDACTONE
Halve moduretic ?? -> afwachten
2 capsules Omega 3
200mg magnesium citraat
1000mg vitamine C

Zelfde hoeveelheid zout als vrijdag
4 liter water drinken tot ongv 20.00 - beslissen of we water stoppen of minimaal door drinken

1 ronde poseren na elke meal - updates 3x per dag, ochtend, na meal 2 en na meal 5

Showday:

10-15 min voor meal 1:

6 UNITS NOVORAPID

Meal 1:
3 eieren waarvan 1 hele
150 gram havermout
50 gram jam
30 gram rijstwafels

Na meal 1:
2 capsules Omega 3
200mg Magnesium Citraat
Animal Pak 1 schep

Meal 2:
100 gram biefstuk
150 gram ongekookte rijst of rijstpoeder
50 gram ananas

Meal 3:
60 gram rijstwafels
50 gram jam
Zout

500ml water per meal
Zout op de helft voor meal 1 en 2, en meal 3 met normale hoeveelheid zout als de afgelopen dagen

1 ronde poseren na elke meal

Fotos voor meal 1 en na meal 2

Yooo brossss was een druk weekend maar resultaat was voor mij zeer goed.

Heb denk ik de beste shape neergezet die ik kon halen en kunnen houden de hele dag.

In de middag begon de new face klasse, we zouden met 2 man boven 90 kg staan maar die andere moest naar de open klasse.. wel jammer maar ik had die klasse dus gewonnen.

Doordat ik automatisch nummer 1 was ging ik dus naar de open klasse bodybuilding +90kg...

We stonden geloof met 7 man en ik zag het zwaar in, was een goeie lineup met internationale atleten...

Ik werd hier uit eindelijk 3e... Hoger had ik zeker niet verdiend gezien de nummer 2 en 1 zeker goed en beter waren.... Nr 1 pakte de dag ervoor z'n pro card al...

Al met al ben ik zeer tevreden en we gaan nu een jaar bouwen en we komen groter, droger en harder terug...

proficiat!!! Super mooi fysiek man!

Proficiat nette prestatie!

Gefeliciteerd! Benieuwd naar de wedstrijdfoto's en de line up.

Wat vind je zelf je verbeterpunten? Op die foto's lijkt het alsof je wat scherpte mist..ben je het daar mee eens?

Gefeliciteerd! Benieuwd naar de wedstrijdfoto's en de line up.

Wat vind je zelf je verbeterpunten? Op die foto's lijkt het alsof je wat scherpte mist..ben je het daar mee eens?
T kan altijd harder, droger en groter... Vooral als je kritisch naar jezelf kan kijken... Ik wil m'n armen en benen voller hebben. Daar ga ik zeker aan werken en sws wil ik volgend jaar 5 kg wedstrijdgewicht erbij hebben en een betere conditie dus er is genoeg te doen.

Prachtig fysiek, bedankt voor de uitgebreide uitleg van je prep ook!

T kan altijd harder, droger en groter... Vooral als je kritisch naar jezelf kan kijken... Ik wil m'n armen en benen voller hebben. Daar ga ik zeker aan werken en sws wil ik volgend jaar 5 kg wedstrijdgewicht erbij hebben en een betere conditie dus er is genoeg te doen.

Uiteraard. Maar op de dag van de wedstrijd wil je ofc zo hard mogelijk staan. Ik mis de strepen op je borst, rug, triceps en hamstrings.

Maar goed dat jij nie in de jury It, dan had ik laatste geworden...

Niet zo butthurt doen man, bb is vleeskeuring.
Het kan ook de belichting zijn maar het viel mij gewoon op, ik was zelf ontevreden over mijn hardheid op de eerste twee wedstrijden, op het nk was het beter.

Niet zo butthurt doen man, bb is vleeskeuring.
Het kan ook de belichting zijn maar het viel mij gewoon op, ik was zelf ontevreden over mijn hardheid op de eerste twee wedstrijden, op het nk was het beter.
Ik butthurt? Een internationale jury plaatst mij 3 op de zwaargewichten, mijn jaar kan niet meer stuk...

Ik kan heel goed tegen feedback, sorry dat ik niet reageer zoals jij wil dat ik doe.
Dat is tegenwoordig "in" hier op DBB. Als je ergens op reageert (feedback, kritiek, een belediging, een mening) dan word je butthurt genoemd en kan je niet tegen kritiek.

Een hele vervelende manier om iemand klem proberen te zetten in een discussie om zo te proberen overhand te krijgen.

Yooo brossss was een druk weekend maar resultaat was voor mij zeer goed.

Heb denk ik de beste shape neergezet die ik kon halen en kunnen houden de hele dag.

In de middag begon de new face klasse, we zouden met 2 man boven 90 kg staan maar die andere moest naar de open klasse.. wel jammer maar ik had die klasse dus gewonnen.

Doordat ik automatisch nummer 1 was ging ik dus naar de open klasse bodybuilding +90kg...

We stonden geloof met 7 man en ik zag het zwaar in, was een goeie lineup met internationale atleten...

Ik werd hier uit eindelijk 3e... Hoger had ik zeker niet verdiend gezien de nummer 2 en 1 zeker goed en beter waren.... Nr 1 pakte de dag ervoor z'n pro card al...

Al met al ben ik zeer tevreden en we gaan nu een jaar bouwen en we komen groter, droger en harder terug...

geheel uit nieuwsgierigheid en gewoon een serieuze vraag: welk vetpercentage sta je op deze foto’s? (Ongeveer?)

Dat is tegenwoordig "in" hier op DBB. Als je ergens op reageert (feedback, kritiek, een belediging, een mening) dan word je butthurt genoemd en kan je niet tegen kritiek.

Een hele vervelende manier om iemand klem proberen te zetten in een discussie om zo te proberen overhand te krijgen.
Ja als ik t zo hoor mis ik van alles, maar ik vind het wel goed dat er hier zo veel mensen zijn die echt verstand van zaken hebben, kwa hormonen en zelfs op wedstrijdniveau...

pfffff.... je ziet toch zelf ook wel dat hij geirriteerd reageert.

zijn jullie nou broers of nichten?

out.

Terug
Naar boven