AndroidHealthClinic

Log wedstrijd prep... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het een geweldige prestatie! Een beloning voor alles wat gegeven is. Tevens de juiste motivatie om verder te groeien. :bow:
 
T kan altijd harder, droger en groter... Vooral als je kritisch naar jezelf kan kijken... Ik wil m'n armen en benen voller hebben. Daar ga ik zeker aan werken en sws wil ik volgend jaar 5 kg wedstrijdgewicht erbij hebben en een betere conditie dus er is genoeg te doen.

5kg meer on stage én betere conditie is ambitieus! Dat zal op alle fronten flink gas geven worden het komende jaar. Ik hoop dat je je off season ook een beetje gaat loggen hier.

Ga je met Lorenzo ook een off season doen, of ga je het een beetje zelf doen allemaal?
 
5kg meer on stage én betere conditie is ambitieus! Dat zal op alle fronten flink gas geven worden het komende jaar. Ik hoop dat je je off season ook een beetje gaat loggen hier.

Ga je met Lorenzo ook een off season doen, of ga je het een beetje zelf doen allemaal?
Met Lorenzo sws... Ik zou t ook wel zelf kunnen maar tis makkelijker met iemand die je stuurde en op die manier heeft ie ook een duidelijker beeld van wat je gedaan hebt afgelopen maanden...
 
Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd, netjes man..:bow: 🥇 🏆
 
Bedankt voor het delen van je voeding en supps. Interessant en leerzaam.
 
Goedemorgen allemaal,

Ik heb inmiddels wat goeie pics van de wedstrijd...

Ik ben zeker tevreden voor een eerste wedstrijd en de plaatsing....vind wel dat ik wat vocht trok maar leek tijdens de open klasse wel iets harder, alleen heb ik daar nog geen foto's van, behalve de laatste PIC.

Kortom, zeker geslaagd, volgend jaar ga ik die overall pakken....als ik nog meer foto's krijg dan post ik ze.
 

Bijlagen

  • IMG_20201013_223926_915.jpg
    IMG_20201013_223926_915.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 238
  • IMG_20201013_223926_925.jpg
    IMG_20201013_223926_925.jpg
    71,5 KB · Weergaven: 241
  • IMG_20201013_223926_918.jpg
    IMG_20201013_223926_918.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 238
  • IMG_20201013_223926_926.jpg
    IMG_20201013_223926_926.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 241
  • IMG_20201018_214851_718.jpg
    IMG_20201018_214851_718.jpg
    164,8 KB · Weergaven: 249
Laatst bewerkt:
Zieke fysiek man. :eek:
 
Persoonlijk had ik die gast links op 1 gezet :o Upper body wise vind ik hem een stuk beter (van voren iig), delts, chest, arms, lats.

Maar jouw benen zijn dan wel weer een stuk harder en droger dan die van hem... dus misschien dat dat de doorslag gaf.

Veel succes nu in je off-season! Neem je nu een korte pauze qua trainingen en dieet of ga je juist vol voor het maximaal benutten van de rebound?
 
Persoonlijk had ik die gast links op 1 gezet :o Upper body wise vind ik hem een stuk beter (van voren iig), delts, chest, arms, lats.

Maar jouw benen zijn dan wel weer een stuk harder en droger dan die van hem... dus misschien dat dat de doorslag gaf.

Veel succes nu in je off-season! Neem je nu een korte pauze qua trainingen en dieet of ga je juist vol voor het maximaal benutten van de rebound?
Die was tweede, ik derde, dit is de open internationale klasse
 
Persoonlijk had ik die gast links op 1 gezet :o Upper body wise vind ik hem een stuk beter (van voren iig), delts, chest, arms, lats.

Maar jouw benen zijn dan wel weer een stuk harder en droger dan die van hem... dus misschien dat dat de doorslag gaf.

Veel succes nu in je off-season! Neem je nu een korte pauze qua trainingen en dieet of ga je juist vol voor het maximaal benutten van de rebound?
Volle rebound...!!! Inmiddels 6 kg zwaarder...
 
Volle rebound...!!! Inmiddels 6 kg zwaarder...
Ik ben zeer benieuwd naar hoe jij dit aanpakt, want ik verneuk mijn rebound en kom niets aan, ondanks een verdubbeling van kcal en vrij strikt (misschien te strikt) protocol, m.u.v. het weekend.
 
Ik ben zeer benieuwd naar hoe jij dit aanpakt, want ik verneuk mijn rebound en kom niets aan, ondanks een verdubbeling van kcal en vrij strikt (misschien te strikt) protocol, m.u.v. het weekend.
In principe zolang je niet aankomt zit je niet in een surplus aan calorieën...

Ik zit nu op 3800 en heb zelfs de 112 aangetikt, nu terug naar 108, dus vocht is wat minder...

Ik probeer t clean te houden maar als ik wat wil aan zoet of vet dan eet ik t wel, langzaam aan ga ik weer strakker maar nu gewoon trek in van alles.. loo
 
Wat een buffels! Blij dat je nu toch toegeeft dat je wat hardheid mist. Al met al sta je er super bij!
 
Back
Naar boven