XXL Nutrition

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Kleine aanpassing in mn voeding...

Eiwitten zijn iets omhoog stonden op 275.

Nu word t.
Eiwit :320
Kh : 165
Vet :60

Carbs zijn rondom de training gepland om de trainingen goed te houden. Uiteindelijk is dat het belangrijkste kwa spierbehoud.

Ik denk dat ik wel een hogere carb dat ga inlassen maar eerst zien hoe aankomende week gaat.

Ik denk niet dat het nodig is om nog verder te zakken, maar we gaan dit even 1 a 2 weken aankijken... We kunnen daarna nog altijd een laatste zetje geven...
 
Hallo allemaal, nog 4 weken voor de wedstrijd..

Mijn shape is nu al beter dan vorig jaar op de heroes, sta droger harder en voller.. dus dat is heel positief.

Weeg nog altijd 108 kg dat is 5-6 kg zwaarder dan vorige wedstrijd in oktober.

Voeding staat nu op 2600 calorieen.

Peds zijn nu:

4 iu hgh.
1 x ripped mix per dag(100 test prop,75 tren ace ,75 mast prop.
60 mg winstrol.
60 mg anavar.
37.5 mcg T3.
80 mcg clen.
40 mg telmisartan.
20 mg yohimbine
1 tab aromasin per dag.

Dit veranderd voorlopig niet.
wanneer ik laag genoeg zit in vet zullen de vetverbranders eruit gaan.. zoals hgh, yohimbine en clen...
De eerste twee brengen toch wat vocht mee dus dat willen we eruit hebben natuurlijk. Heb nog wel Halotestin liggen voor de laatste 2-3 weken.

En miss dat ik test eruit ga doen maar hangt af van de de shape...

Vanaf maandag gaan we cardio opvoeren naar 2 x 40 minuten per dag.

Well thats it so far....

Loggen is nog altijd mn sterkste punt niet maar mochten jullie iets willen weten betreft mn prep antwoord ik graag.

🙏🙏😎
Waarom al telmisartan? Puur voor bloeddruk?

Voor de rest shape gaat lekker man!
 
Waarom al telmisartan? Puur voor bloeddruk?
Om allerlei redenen maar voornamelijk vocht...

Vaak denken we vocht vast te houden door oestrogeen maar aldosteron word getriggered door androgenen en oestrogenen, dus vaak ben je onnodig anti-e aan t nemen...
Ook zou het het brein beschermen tegen androgenen..
En moet zeggen, mn bloedwaardes zijn beter dan ooit, zelfs in prep en hou minder vocht vast... Telmisartan zou ook iets doen met de stofwisseling in positieve zin dus ik zal sws niet meer zonder telmisartan kuren...😎
 

Bijlagen

  • IMG_20210709_160052.jpg
    IMG_20210709_160052.jpg
    170 KB · Weergaven: 96
Om allerlei redenen maar voornamelijk vocht...

Vaak denken we vocht vast te houden door oestrogeen maar aldosteron word getriggered door androgenen en oestrogenen, dus vaak ben je onnodig anti-e aan t nemen...
Ook zou het het brein beschermen tegen androgenen..
En moet zeggen, mn bloedwaardes zijn beter dan ooit, zelfs in prep en hou minder vocht vast... Telmisartan zou ook iets doen met de stofwisseling in positieve zin dus ik zal sws niet meer zonder telmisartan kuren...😎
Olmesartan de enige die enkel in de negatieve kolom staat. Deze neem ik lol.
 
Laatst bewerkt:
Het is ook de bedoeling dat er nog t een en ander gaat gebeuren...😝

Alleen ik denk in positieve zin en jij meer in t negatieve denk ik... Das weer typisch hier op t forum
Ik weet niet waarom je denkt dat ik dit in negatieve zin bedoel? Als ik zie hoe je er nu al uit ziet en je nog 4 weken hebt dan ga je een hele goeie wedstrijd tegemoet, mits je peak week niet verneukt natuurlijk.

Als je me een beetje op dit forum zou volgen had je wel geweten dat ik hier ben om van elkaar te leren en motiveren.

Maargoed ik neem het je niet kwalijk hoor 4 weken uit, prep brein en de tren die je waarschijnlijk op verkeerde gedachte brengen:emo:
 
Ik weet niet waarom je denkt dat ik dit in negatieve zin bedoel? Als ik zie hoe je er nu al uit ziet en je nog 4 weken hebt dan ga je een hele goeie wedstrijd tegemoet, mits je peak week niet verneukt natuurlijk.

Als je me een beetje op dit forum zou volgen had je wel geweten dat ik hier ben om van elkaar te leren en motiveren.

Maargoed ik neem het je niet kwalijk hoor 4 weken uit, prep brein en de tren die je waarschijnlijk op verkeerde gedachte brengen:emo:
Ja de beruchte peakweek...

Wat gaat die brengen? 2-3 procent beter of 30 procent slechter... Snap vaak mensen, zelfs pro's niet waarom ze t überhaupt doen.. of in de extreme mate zoals totaal deplete etc...
 
Ja de beruchte peakweek...

Wat gaat die brengen? 2-3 procent beter of 30 procent slechter... Snap vaak mensen, zelfs pro's niet waarom ze t überhaupt doen.. of in de extreme mate zoals totaal deplete etc...
Al een ruw ‘plan’ voor het laden?Niets extreem leid ik hier uit af?
 
Al een ruw ‘plan’ voor het laden?Niets extreem leid ik hier uit af?
Ligt eraan hoe diep ik zelf ga nog.... Maar zal langzaam aan carbs wat omhoog gaan doen laatste week of dagen tot de look bereikt is en dan vast houden.
 
Ligt eraan hoe diep ik zelf ga nog.... Maar zal langzaam aan carbs wat omhoog gaan doen laatste week of dagen tot de look bereikt is en dan vast houden.
Ga je het hier uitgebreid beschrijven? Zou wel top zijn :)
 
Links was een dag voor de heroescup oktober en rechts was vandaag.... Aardige gains gemaakt al zeg ik t zelf😎😎
 

Bijlagen

  • IMG_20210814_230739_310.jpg
    IMG_20210814_230739_310.jpg
    188,1 KB · Weergaven: 213
Ik zie een hoop kwaliteit op mijn scherm. Easy beste fysiek hier op dbb. Ga zo door man!
 
Yooo...

Iets gezakt in carbs...

Macro's zijn nu:
150 Gr carbs.
280 Gr protein
50 Gr vet.

Bedoeling is protein iets te zakken samen met de tren om zo de druk op de nieren te verlichten wat hoop ik resulteert in minder vocht vast houden, niet dat ik veel vast hou maar we willen minder natuurlijk.

Dan kan ik de carbs iets omhoog doen om zo de trainingen goed te kunnen blijven doen. Een kwalitatieve training met de extra carbs zorgt voor meer spiermassa behoud dan de proteine die ik verlaag dus vandaar deze keus...en uiteindelijk kwam calorieën het zelfde dus vet verlies blijft in tact.

Glutes komen in nu....cardio is nu 2 x 30 minuten per dag....we gaan echt voor ripped as fuck dit keer...

Ik ga deze week Halo erbij doen en waarschijnlijk de anavar en winstrol iets verlagen... Die vallen toch in het niets vergeleken met Halo.

Ik ben ook nog van plan even m'n bloed te laten checken + oestrogeen en prolactine om zo te bepalen of ik nog iets van anti-e of caber ofzo moet nemen maar ik verwacht dat die niet heel hoog zullen zijn.. of m'n aromasin is fake.. lol.

Keep u posted...
 
Laatst bewerkt:
Leg workout vandaag:

Leg extensions
Leg press.
Horizontale leg press
Squat smitmachine.
Stiffed deadlift.
Hiptrust smithmachine
Seated leg Curl.
Abductor/adductor superset tot falen 3 sets.

Alle oefeningen doe ik 1-2 opwarm.sets en dat 2 sets tot falen.

😎😎😎
 
Beetje klote licht maar we hebben een idee...
Benen komen beter en beter met de dag...
Gewicht vanochtend was 105 kg...

vandaag is Pushday...
Zal later de workout posten voor de geïnteresseerden... En miss een update foto als ik een goeie weet te maken😎😎😎
 

Bijlagen

  • IMG_20210819_094941.jpg
    IMG_20210819_094941.jpg
    487,5 KB · Weergaven: 154
Kick hoor!!
 
Back
Naar boven