kfc
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 5%
Ging wel lekker,
Buikspieren niet te vergeten haha

thx
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thx
voor mij moeten leggen Wim op de deadlift zondag, anders ga ik je zo voorbij![]()

Tevreden over de lat ?
22 mei til ik ook de wedstrijd bij Henk, dus ........
Mijn doel voor het EK is 295 en ik denk/voel dat weer mogelijk is
Vandaag begin ik met buigen in een andere stand. Vrijdag pak aan om vast te stellen of het diepte probleem is opgelost![]()

2 April
Nou ja waar zal ik beginnen
Squat
5 x 100kg
4 x 120kg
3 x 160kg (met banden + riem)
3 x 185kg (banden+riem+pak) op de haak
3 x 212,5kg (banden+riem+pak)
3 x 212,5kg (banden+riem+pak)
Na 2de set ben ik weggevallen, nadat ik wat bijkwam bleef mijn hartslag hoog. Na 20 min hartslag normaal. Gestopt met kniebuigen.
Bankdrukken
3 x 3 100kg
Naar huis. Genoeg voor nu, paar dagen rusten merk dat mijn hartslag hele week veel hoger dan normaal was, krijg wat overtraining verschijnselen.
Paar dagen goed mijn rust pakken en dan weer aan de bak.
Dat is niet zo mooi hoe komt het dat je hartslag hoger is dan normaal?

Wegvallen, en daarna "gewoon" nog wat bankdrukken..?
Da's pas karakter!
Je hartslag in rust is wel heel erg laag, toch..?
flink volume draai je in een week man, zie je het in mei al een beetje zitten?
voel komende vrijdag hoe het zit, maar heb er vertrouwen in.Ja afgelopen 4 weken hoge volume getraind, afgelopen dagen rustig bijgekomen en vanaf vrijdag gaat de volume omlaag en kilo`s omhoog.
Ik heb wel zin in het EKvoel komende vrijdag hoe het zit, maar heb er vertrouwen in.50

Zooo, flinke training!
Jammer van je pak...
Allemaal spieren neem ik aan...?![]()
.Thx! Tja denk dat hij nog wat moet oprekken. Ben 4 kg in de laatste 4 maanden bijgekomen maar heb nog dezelfde pakken, tussen NK en nu een kg, merk je gelijk aan je pakken. En niet alles is spiermassa, haha.

Bij mij "zit" het niet, het hangt...Kijk zo maar naar zijn trainingsfilmpje, dan zie gelijk waar de KFC gaat zitten![]()