Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
12 april
squat
5 x 70kg
3 x 120kg
5 x 3 160kg (met riem)

front squat 3 x 5 100kg

leg extension 4 x 8

bankdrukken
5 x 60kg
5 x 3 95kg

smal bankdrukken
3 x 5 85kg

smal bankdrukken met flesje (75% zakken)
3 x 5 80kg

smal bankdrukken 75% uitdrukken
3 x 5 80kg

decline bench 3 x 5 90kg

bloksquat 3 x 5 100kg

buikspieren 3 x 50

Flinke training weer man. :thumb:

Ik wil je graag geloven Wim.
Ik weet nog hoe zwaar het was, en ik deed alleen het bankdruk gedeelte van zo'n training... :o
Beesten zijn jullie! :bow:

Je raakt er aan gewend en dan begint het juist zo leuk :rolleyes: te worden omdat je een doel voor ogen hebt.

Hahaha, het zou toch wel heel erg arrogant zijn voor iemand als mij om iemand als jij niet op je woord te geloven Wim..? ;)

Als het uit overtuiging of wetenschap voortkomt is het wel begrijpelijk, maar als het puur arrogantie op zich is, vindt ik het over het algemeen alleen maar dom, en irritant.

Je hebt mijn sig ontcijfert! :D

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke weg ik ga volgen, maar ik geniet wel van het zoeken ernaar. ;)
Spreek je latijn, of heb je even geGoogle'ed..? :D

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke weg ik ga volgen, maar ik geniet wel van het zoeken ernaar. ;)
Spreek je latijn, of heb je even geGoogle'ed..? :D

Spyker hanteert ook zoiets volgens mij en heb voor de zekerheid even Wiki gecheckd :)

De valkuil van zoeken is dat men het excuus maakt/neemt om maar "niks" te doen ;)

Spyker hanteert ook zoiets volgens mij en heb voor de zekerheid even Wiki gecheckd :)
Hmmm, dat wist ik niet...
Hetzelfde..?
De valkuil van zoeken is dat men het excuus maakt/neemt om maar "niks" te doen ;)
Nou nou Wim, niet zo lelijk doen tegen me éh..? ;)
Ik ben al wat ouder, en een beetje krakkemikkig...
Ik ga niet meer zo hard als jullie.

Je hebt wel gelijk hoor.
Maar ik doe niet helemaal niks. ;)

Hmmm, dat wist ik niet...
Hetzelfde..?
Nou nou Wim, niet zo lelijk doen tegen me éh..? ;)
Ik ben al wat ouder, en een beetje krakkemikkig...
Ik ga niet meer zo hard als jullie.

Je hebt wel gelijk hoor.
Maar ik doe niet helemaal niks. ;)

Dat zeg ik ook niet ;) En by the way, qua leeftijd schelen we niet zoveel hoor :) Het sporten houd mij op de been en zorgt ervoor dat ik minder tot geen last meer heb van "pijntjes". Alleen dat ik weer begon met structureel trainen waren de eerste vijf weken afzien :D
Baltus ervaart nu hetzelfde.

Ik heb me afgelopen weekend geblesseerd tijdens een training met dr.bench (Artak) :o
Ik drukte de laatste tijd zonder problemen met een smalle greep.
Ik werd daarop geattendeerd, en dacht: laat ik het weer eens wat breder proberen. :thumb:
Pats!
Mijn elleboog weer naar de kl... :mad:
Even wat rustig aan doen, en dan weer lekker verder met een smalle greep! ;)
Daarnet proberen te kniebuigen met 30kg...
Het leek wel of er iemand met een brander op mijn knie tekeer ging!
Nee, mijn weg is wel wat smaller dan van de meeste, maar ik ga 'm wel vinden.
En als ik hem dan gevonden heb, luister ik nog wel naar anderen, maar zal niet zo maar meer van mijn weg afdwalen. ;)

Terug
Naar boven