wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Bij mij "zit" het niet, het hangt...
Over mijn riem!![]()
ach, dat ken ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij "zit" het niet, het hangt...
Over mijn riem!![]()

Ik wil je graag geloven Wim.Valt wel mee. Er schieten nog een paar hele mooie trainingen in de pijplijn![]()

Ik wil je graag geloven Wim.
Ik weet nog hoe zwaar het was, en ik deed alleen het bankdruk gedeelte van zo'n training...
Beesten zijn jullie!![]()
te worden omdat je een doel voor ogen hebt.Ook nu ben ik geneigd je te geloven Wim.Je raakt er aan gewend en dan begint het juist zo leukte worden omdat je een doel voor ogen hebt.

Hahaha, het zou toch wel heel erg arrogant zijn voor iemand als mij om iemand als jij niet op je woord te geloven Wim..?![]()

Als het uit overtuiging of wetenschap voortkomt is het wel begrijpelijk, maar als het puur arrogantie op zich is, vindt ik het over het algemeen alleen maar dom, en irritant.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke weg ik ga volgen, maar ik geniet wel van het zoeken ernaar.
Spreek je latijn, of heb je even geGoogle'ed..?![]()

Hmmm, dat wist ik niet...Spyker hanteert ook zoiets volgens mij en heb voor de zekerheid even Wiki gecheckd![]()
Nou nou Wim, niet zo lelijk doen tegen me éh..?De valkuil van zoeken is dat men het excuus maakt/neemt om maar "niks" te doen![]()

Hmmm, dat wist ik niet...
Hetzelfde..?
Nou nou Wim, niet zo lelijk doen tegen me éh..?
Ik ben al wat ouder, en een beetje krakkemikkig...
Ik ga niet meer zo hard als jullie.
Je hebt wel gelijk hoor.
Maar ik doe niet helemaal niks.![]()
En by the way, qua leeftijd schelen we niet zoveel hoor
Het sporten houd mij op de been en zorgt ervoor dat ik minder tot geen last meer heb van "pijntjes". Alleen dat ik weer begon met structureel trainen waren de eerste vijf weken afzien 

Nogmaals Thx