- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
thx robke,...goede tip!
Wat ben je trouwens vroeg op man
tja ... aanwezig van 5u30 tot 14

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx robke,...goede tip!
Wat ben je trouwens vroeg op man

opzich wel fijn om te trainen dan;..kan je rond 3 uur trainen;..is de sportschool nog leeg
Train thuis namelijk 
heey man bedoeling van een log is wel je oefeningen aantal sets en reps en kg's te vermelden!
succes met je doelen behalen.
heey man bedoeling van een log is wel je oefeningen aantal sets en reps en kg's te vermelden!
succes met je doelen behalen.
Waarom bankdrukken in de smith? En ik neem aan dat je op een gegeven moment wel meer losse oefeningen gaat doen ipv apparaten?

Het is Pec Deck, hoe heb je deze gedaan, schuin?
Wat is het idee achter dit schema, en de oefeningen?
Kan je daar iets over schrijven?
Groet Friso
Zou je van die apparaten dan niet ook gespierd kunnen worden? En ik doe bankdrukken in de smith omdat ik alleen train en ik vaak tot failure doorga. en dan ben ik bang dat ik anders die halter op mn gevoelige tepels krijg
En de reden die ik vaak hoor om gewoon bank te drukken ipv met smith;.is dat je dan ook andere spiergroepen meetraint. maar tjha....dat hoef ik niet, ik doe die oefening juist voor mn borst.
Of zeg ik daar iets raars?
Met losse gewichten train je ook je coördinatie en je stabilisatoren (= meer kracht, minder kans op blessures...), je gebruikt meer spieren... Ik vind losse gewichten way better dan apparaten.