AndroidHealthClinic

Logboek Thorian

Data input van productie onderhande. Moet gelijk na de nachtshift gebeuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
opzich wel fijn om te trainen dan;..kan je rond 3 uur trainen;..is de sportschool nog leeg

opzich wel fijn om te trainen dan;..kan je rond 3 uur trainen;..is de sportschool nog leeg

In mijn sportschool ben ik altijd de enige :p Train thuis namelijk ;)
Maar idd, het heeft zijn voordelen. Helaas het nadeel ervan is ook dat
je vaak uren slaap te kort komt.

ja joh dat geloof ik wel.
Ik begin om 7 uur en moet om 6 uur mn bed uit;..en ik heb al vaak te weinig slaap

vandaag lekker getrained.
Keek er tegenop omdat ik licht grieperig was. En het leek ook allemaal 10 keer zo zwaar. maar toch uitgebreid en goed mijn borst en triceps kunnen doen

ben ik wel blij mee

heey man bedoeling van een log is wel je oefeningen aantal sets en reps en kg's te vermelden!
succes met je doelen behalen.

heey man bedoeling van een log is wel je oefeningen aantal sets en reps en kg's te vermelden!
succes met je doelen behalen.

Oh ok..ik dacht dat de bedoeling was dat je elke week je doelen reviewde. Qua BF en gewicht.
Maar ik weet ook nog niet alle namen van die oefeningen.
I
Borst:
Ik heb smithmachine gedaan om bank te drukken.:...4x8x50 kilo
toen op bankje op mn rug gelegen en armen elke keer bij elkaar brengen :.....4x10x10 kilo per hand
Toen peckdeck: 4x10x74 kilo

Triceps:
Zo'n apperaat waar je gaat zitten en elke keer je armen strekt: 4x10x55 kilo
Toen op bankje gaan leunen en elke keer mn arm strekken: 4x10x10 kilo
Toen in crosscable rek;..zo'n touw aan gehangen en elke keer naar beneden trekken. 4x10x45 kilo

Waarom bankdrukken in de smith? En ik neem aan dat je op een gegeven moment wel meer losse oefeningen gaat doen ipv apparaten?

Waarom bankdrukken in de smith? En ik neem aan dat je op een gegeven moment wel meer losse oefeningen gaat doen ipv apparaten?

Zou je van die apparaten dan niet ook gespierd kunnen worden? En ik doe bankdrukken in de smith omdat ik alleen train en ik vaak tot failure doorga. en dan ben ik bang dat ik anders die halter op mn gevoelige tepels krijg :p

En de reden die ik vaak hoor om gewoon bank te drukken ipv met smith;.is dat je dan ook andere spiergroepen meetraint. maar tjha....dat hoef ik niet, ik doe die oefening juist voor mn borst.
Of zeg ik daar iets raars?

suc6 man! :thumbs:

Het is Pec Deck, hoe heb je deze gedaan, schuin?
Wat is het idee achter dit schema, en de oefeningen?
Kan je daar iets over schrijven?

Groet Friso

Recht gedaan. En verder geen idee achter dit schema. Ik ga 3/4 keer per week en mijn doel is om spieren te kweken. Afvallen doe ik door veel te mountainbiken. Ik doe elke keer 2 spiergroepen. Borst/triceps....Rug/biceps...schouders/benen.....buik/cardio.

En dan doe ik korte reps 8-10 keer met wat voor mij maximaal is

Zou je van die apparaten dan niet ook gespierd kunnen worden? En ik doe bankdrukken in de smith omdat ik alleen train en ik vaak tot failure doorga. en dan ben ik bang dat ik anders die halter op mn gevoelige tepels krijg :p

En de reden die ik vaak hoor om gewoon bank te drukken ipv met smith;.is dat je dan ook andere spiergroepen meetraint. maar tjha....dat hoef ik niet, ik doe die oefening juist voor mn borst.
Of zeg ik daar iets raars?

Met losse gewichten train je ook je coördinatie en je stabilisatoren (= meer kracht, minder kans op blessures...), je gebruikt meer/andere spier(groep)en... Ik vind losse gewichten way better dan apparaten.

Ga eens op zoek naar meer/andere oefeningen. Met bijvoorbeeld alleen een lat pulldown en een hyper extension voor je rug schiet je niet echt op.

Met losse gewichten train je ook je coördinatie en je stabilisatoren (= meer kracht, minder kans op blessures...), je gebruikt meer spieren... Ik vind losse gewichten way better dan apparaten.

ok dank je voor je tip

ik zal er eens over nadenken

dank je friso.

Ik zal wat meer gewichten erin gaan gooien.

Ik denk dat in jouw geval een 3daags splitschema + 3 keer cardio ideaal is. Daarnaast veel eiwitjes.

Maar is er geen instructeur die met jou een maximaaltest en een schema voor verschillende oefeningen kan doen?

SUCCES!!

Ok,....nieuwe metingen gedaan en in de eerste post verwerkt.
Valt niet tegen. Het blijft tuurlijk erg een momentopname.
Ik heb veel cardio gedaan dus ben blij met 2,8 kilo verlies. Alhoewel 2 kilo daarvan natuurlijk water is. De rest is nog te vroeg om te zeggen;..keer poepen en buikomtrek is weer 3 cm minder ;)

Hoi Thorian,

heb je een week rust ?... hoor niks meer van je training.

Groet Franco

Terug
Naar boven