Fitness Seller

Logje win only

Bezoekers in dit topic

Ieder zijn mening kerel. Ik heb er geen baat bij te overdrijven en jullie hebben er geen baat bij als ik overdrijf. Daarbij ga ik uit van mijn weegschaal.
 
zegt ie nou 10 klg bij een winstrol only kuur??
:rolleyes:
 
Nee joh, ben maar 3 kilo aangekomen en 2,5 kilo ervan is toch maar vocht. Rotzooi, die stromba.








Zo, kunnen er weer een paar gerust slapen vannacht.
 
Yzord zei:
Nee joh, ben maar 3 kilo aangekomen en 2,5 kilo ervan is toch maar vocht. Rotzooi, die stromba.








Zo, kunnen er weer een paar gerust slapen vannacht.
10kg met stromba is toch echt ongelooflijk hoor :eek:
dat halen de meesten nog niet met een hele boel deca en test, ik kan hieruit alleen afleiden dat je vééééél te vroeg bent begonnen met kuren, anders had je dit nooit kunnen bereiken met winny!
 
Ben 30 lieverd en train al 10 jaar ;)
 
dat wil niets zeggen, ken gozers die 10 jaar trainen en er uitzien alsof ze geen halter hebben aangeraakt... no offence, ofzo he, maar 10kg met winny only... no ****ing way dat jij dan aan je limiet aanzat bro.
 
Ok, ieder zijn mening natuurlijk. Ik kan er niet meer of minder van maken dan de weegschaal aangeeft. Kan wel, maar heeft geen nut. Ik heb eigenlijk geen zin in een ellenlange discussie hierover, want men zal het toch zelf moeten zien. Eerder gelooft men het toch niet. Ik kan je zeggen, ik ben er blij mee :)

Dus aub, mocht je het niet geloven, maar van de 10kg een 3kg in mijn berichten en iedereen is weer blij ;)
 
waarom geloven jullie hem gewoon niet? hij heeft er toch totaal geen baat bij ons voor de gek te houden?

en misschien reageert ie juist zogoed, omdat ie al wat ouder is (testlevels gaan wat omlaag) en omdat ie misschien nog niet zo'n spectaculair kuurverleden heeft.

Misschien heeft ie gewoon verdomd gevoelige receptoren!!
 
Inderdaad, Yzord heeft toch geen reden om hierover te gaan lullen?
Stelletje sceptici.
 
Hey, stelletje zeurpietjes!!

Als Yzord dat het 10 kil is dan is het 10 kilo, klaar.

Ging deze log trouwens niet over Elvis zijn winny kuurtje???

Dus kappen met dat gezeik op Yzord..
 
@ Elvis, hoe staat het met je vorderingen??
 
Pumpin' zei:
anhet einde van de 6 weken is het tijd voor een nieuwe garderobe bro ;)

Je kunt mss wel zeggen dat je genetisch goed bent aangelegd voor aas. Het is iig mooi dat je er zoveel mee hebt gewonnen.
 
jongens dit gaat helemaal nergens meer over gehehe,

Ik zal morgen weer even de echte results posten, dus als ik wakker ben, na het sanitair bezoek en voor mn ontbijt...
Maar goed, dacht net van ga eens even op de weegschaal staan en er stond (incl spijkerbroek en t-shirt, en natuurlijk overdag goed gegeten) 89 kilo(!?) op.
Das best veel moet ik bekennen en had het zeker niet verwacht, natuurlijk gaat daar een paar kilo af maar zal best wel eens morgenvroeg op 85,5-86 kilo kunnen uitkomen, ben dus erg benieuwd.

één ding staat vast, ik ga met mijn resultaten redelijk yzord achterna. Geen idee hoe het kan met een win only, heb het eens eerder gedaan en er toen heel normaal 4 kilo mee gepakt na 6 weken maar ben nu op de helft en zit al bijna op 6,5 kilo.


tot morgen.... :D :D :D
 
Tering man... hij zit op 10 kilo he... en jij nu al op 6,5.

Hoe zit het nou trouwens met je spullen? Heb je nou uiteindelijk wel het goede spul gekregen?
 
Volgens mij zijn jullie allemaal met oxy's afgezet.. :D
 
Arie, ik dacht toevallig aan methyl testosteron :D
 
Methoxybol schijnt ook goed te werken :D
 
Kunnen we weer ontopic?
 
Back
Naar boven