XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

Ik zou iets meer eiwitten in het eetschema doen. Bij het opstaan. na de lunch, na de training. Bakje kwark voor het slapen gaan. 's avonds nog een shakie ofzo..

75 haal je makkelijk dit jaar nog man, zal me niet verbazen als je misschien nog wat daarboven zit..

• Topic Starter Topic Starter
75 haal je makkelijk dit jaar nog man, zal me niet verbazen als je misschien nog wat daarboven zit..

Denk het ook wel, ben iig wel gemotiveerd :D

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Weet niet of je sarcsm bent, maar anders ben je echt een dikke nerd.

TS: begin post ziet er goed uit man, lekker blijven eten / trainen dan komen de kilo's vanzelf.

Ziet er goed uit, succes.

Bedankt voor je reactie Daniel ik ga gewoon door:)

Gvd sta ik dat hele ding te typen gaat hij perongeluk op vorige :fuu:

Training van vandaag:

10x 20kg Squat
5x 35kg Squat
5x 55kg Squat
5x 65kg Squat

5x 70kg Squat
5x 70kg Squat
5x 70kg Squat

10x 20kg Bench Press
5x 25kg Bench Press
5x 35kg Bench Press
5x 45kg Bench Press

5x 50kg Bench Press
5x 50kg Bench Press
5x 50kg Bench Press

10x 20kg Deadlift
5x 40kg Deadlift
5x 60kg Deadlift
5x 70kg Deadlift

5x 80kg Deadlift

8x bodyweight-14kg Chin up (Assisted machine)
8x bodyweight-14kg Chin up (Assisted machine)

Lekkere Training:D Was vooral blij met me nieuwe Deadlift Record, Squatten vind ik nietecht een lekkere oefening, ben weer bang voor een fail als ik hoger ga, en voorlopig is dit denk ik wel genoeg omdat ik eerst niet te diep ging. Ik probeer nu vooral echt 90 graden te gaan. Benchen ga ik wel redelijk omhoog de laatste tijd, ik bleef eerst de hele tijd hangen op 45 en sinds vorige week doe ik 50kg Bench Press:D

Laatst bewerkt:
Heeft echt niemand nog wat tips voor m'n voeding? Ik kom niet echt aan merk ik en ik wil graag de middag ofzo nog opvullen, moet ik anders gewoon brood doen??

naja, met 6 broodjes en wat pindakaas / ontbijt excl. kom je er niet.

Probeer te varieren met rijst / kip, pasta's / tonijn etc.. Die hebben meer invloed als brood.
En litertje volle melk / chocomel erbij knallen als je niet vies bent van wat vet.

Wat ongezouten nootjes voordat je kwark eet is ook een goeie.
Bevatten veel Kcal en gezonde vetten + vertraagt opname van de langzame eiwitten nog een beetje dus.

Mooie training. Normaal zal je squat nog een tijdje omhoog gaan voor je failt dus daar zou ik zeker niet mee inzitten. Gewoon verder doen.

En als je niet bijkomt meer eten :p wat bij mij nu helpt is meer melk drinken omdat ik ook niet zoveel tijd heb om te eten dus misschien kan je dat ook doen.

naja, met 6 broodjes en wat pindakaas / ontbijt excl. kom je er niet.

Probeer te varieren met rijst / kip, pasta's / tonijn etc.. Die hebben meer invloed als brood.
En litertje volle melk / chocomel erbij knallen als je niet vies bent van wat vet.

Dat is het 'm juist, ik kan niet warm eten overdag.
Maar de melk en chocomelk zal goed komen!
Ongezouten nootjes zal ik ook halen maandag!

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Mooie training. Normaal zal je squat nog een tijdje omhoog gaan voor je failt dus daar zou ik zeker niet mee inzitten. Gewoon verder doen.

En als je niet bijkomt meer eten :p wat bij mij nu helpt is meer melk drinken omdat ik ook niet zoveel tijd heb om te eten dus misschien kan je dat ook doen.

Okey dan ga ik mooi door :) Melk drink ik al veel maar meer is nooit slecht:D

Yeah **** yeah, straks eten halen en vanavond trainen!!:):)

je doet rippetoe toch? Je realiseert je dat je iedere training het gewicht moet verhogen dus met 2,5 kilo? Ben je dan niet te zwaar begonnen?

je doet rippetoe toch? Je realiseert je dat je iedere training het gewicht moet verhogen dus met 2,5 kilo? Ben je dan niet te zwaar begonnen?

Ik train al ongeveer 2 maanden, dus dit zijn de gewichten na 2 maanden;)

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Ik heb cashewnootjes gekocht, samen met alle kwark en kipfilet, en met nog wat nieuws: Druivensuiker. Was toch 0,4xLichaamsgewicht? Dan kom ik iig uit op 30gram nodige inname voor (en na???) de training.

Kan ook banaan voor training en dextrose erna :)

Hmmm als we het hebben thuis zal ik het doen:)
Maar kan dextrose niet ervoor èn erna? :) Of alleen ervoor?

Alles kan :P
Maar dacht dat dextrose voor onregelmatige pieken zorgt, weet dit niet helemaal zeker dus mocht iemand het wel weten, let us know :P

Terug
Naar boven