Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Trainingslog van 2010-2011
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
75 haal je makkelijk dit jaar nog man, zal me niet verbazen als je misschien nog wat daarboven zit..

Weet niet of je sarcsm bent, maar anders ben je echt een dikke nerd.
TS: begin post ziet er goed uit man, lekker blijven eten / trainen dan komen de kilo's vanzelf.
Ziet er goed uit, succes.

Was vooral blij met me nieuwe Deadlift Record, Squatten vind ik nietecht een lekkere oefening, ben weer bang voor een fail als ik hoger ga, en voorlopig is dit denk ik wel genoeg omdat ik eerst niet te diep ging. Ik probeer nu vooral echt 90 graden te gaan. Benchen ga ik wel redelijk omhoog de laatste tijd, ik bleef eerst de hele tijd hangen op 45 en sinds vorige week doe ik 50kg Bench Press
naja, met 6 broodjes en wat pindakaas / ontbijt excl. kom je er niet.
Probeer te varieren met rijst / kip, pasta's / tonijn etc.. Die hebben meer invloed als brood.
En litertje volle melk / chocomel erbij knallen als je niet vies bent van wat vet.
Mooie training. Normaal zal je squat nog een tijdje omhoog gaan voor je failt dus daar zou ik zeker niet mee inzitten. Gewoon verder doen.
En als je niet bijkomt meer etenwat bij mij nu helpt is meer melk drinken omdat ik ook niet zoveel tijd heb om te eten dus misschien kan je dat ook doen.
Melk drink ik al veel maar meer is nooit slecht
Dat is het 'm juist, ik kan niet warm eten overdag.
jups, neem ook rijst en kipfilet mee naar school..Je kan ook makkelijk wat rijst met tonijn of kip koud eten hoor.
je doet rippetoe toch? Je realiseert je dat je iedere training het gewicht moet verhogen dus met 2,5 kilo? Ben je dan niet te zwaar begonnen?

) de training.