Fitness Seller

Loshangend vel na veel afvallen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En de elite is al jaren bezig met het bouwen van ruimteschepen zodat ze op een andere planeet verder kunnen leven wanneer ze hier wat atoombommen gegooid hebben. Het vergiftigen van de samenleving is natuurlijk al lang begonnen, wat denk je wat er in die vliegtuigen zit? De elite is al tig jaar bezig het verspreiden van chemicaliën door chemtrails!! Wakker worden mensen!!

Helena nee sorry geen ervaring mee.
 
En de elite is al jaren bezig met het bouwen van ruimteschepen zodat ze op een andere planeet verder kunnen leven wanneer ze hier wat atoombommen gegooid hebben. Het vergiftigen van de samenleving is natuurlijk al lang begonnen, wat denk je wat er in die vliegtuigen zit? De elite is al tig jaar bezig het verspreiden van chemicaliën door chemtrails!! Wakker worden mensen!!

Helena nee sorry geen ervaring mee.

Of je echt serieus bent hier weet ik niet.
Maar in principe zit je niet ver uit de buurt.

Maargoed he mensen kijken liever naar popstars of sterren (rijke flikkers) dansen op het ijs. :D

Nothing to worry about
 
  • Like
Waarderingen: ACE
MxMGZmNTUucG5nIiwid2lkdGgiOiI8PTEwMDAifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6aW1hZ2Uub3BlcmF0aW9ucyJdfQ.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Of je echt serieus bent hier weet ik niet.
Maar in principe zit je niet ver uit de buurt.

Maargoed he mensen kijken liever naar popstars of sterren (rijke flikkers) dansen op het ijs. :D

Nothing to worry about
Kan Eagleone geen tin foil banner krijgen? bodybuilding.nl
 
De mensen die het hardste roepen dat ze sterk zijn, zijn dit meestal niet.
Als je echt “sterk” bent heb je niet de behoefte zo verheven boven iedereen je spreukjes te preken.

En laat mij je even uit een droom helpen, je bent niet gepest geweest omdat je sterker bent als de rest, integendeel. Ik zou nog wel willen geloven dat je er sterker uit bent gekomen als je niet zo de nood had om je hier constant als de wannabee motivatie expert te profileren.

Ik heb echt een tyfus hekel aan mensen die hier de held uithangen met hun “zware leven”

Groei een beetje op man, veel mensen hebben een kut jeugd gehad, jij bent echt geen uitzondering.

Hoe oud ben je eigenlijk? Werk je überhaupt of kijk je de hele dag filmpjes?

Bibian mag zeggen dat ze sterk is.

https://www.ad.nl/show/bibian-mente...aten-hadden-we-nooit-durven-dromen~a03f4449c/
 
Kan Eagleone geen tin foil banner krijgen? bodybuilding.nl

https://www.tracesofwar.nl/books/134/Uit-naam-van-al-de-mijnen.htm

Dit boek moet jij eens lezen. Het is een waargebeurd verhaal. Die gast smokkelde voor zijn familie en vrienden voedsel in en uit het ghetto in polen en gebruikte geld van de zwarte handel om dat voor elkaar te krijgen.
Wanneer iedereen een chip heeft of al het geld digitaal wordt. Geef je de regering totale inzicht over jou leven.

Wat die gast gedaan heeft word dus dan in een soort gelijk scenario totaal onmogelijk .

Daarom zeg ik, ze gebruiken veiligheid als excuus om alles digitaal te maken en al jou vrijheden af te pakken.

Het domme ik heb niks te verbergen koe volk gaat er toch mee akkoord ;)
 
Ach maak je niet druk, ons levenspad staat geschreven. Daar kunnen wij niets aan veranderen. Dus ga lekker achterover zitten met een pilsje, voetjes op de tafel en lekker genieten van hedendaagse programma’s zoals popstars of dansen op het ijs.
 
https://www.tracesofwar.nl/books/134/Uit-naam-van-al-de-mijnen.htm

Dit boek moet jij eens lezen. Het is een waargebeurd verhaal. Die gast smokkelde voor zijn familie en vrienden voedsel in en uit het ghetto in polen en gebruikte geld van de zwarte handel om dat voor elkaar te krijgen.
Wanneer iedereen een chip heeft of al het geld digitaal wordt. Geef je de regering totale inzicht over jou leven.

Wat die gast gedaan heeft word dus dan in een soort gelijk scenario totaal onmogelijk .

Daarom zeg ik, ze gebruiken veiligheid als excuus om alles digitaal te maken en al jou vrijheden af te pakken.

Het domme ik heb niks te verbergen koe volk gaat er toch mee akkoord ;)
Als iets gesmokkeld moet worden is het vaak niet legaal dus beter toch dat zoiets dan niet meer kan? Ik zeg ook zolang ze het niet iedereen verbieden zie ik er geen erg in als anderen er wel gebruik van willen maken.
 
https://www.tracesofwar.nl/books/134/Uit-naam-van-al-de-mijnen.htm

Dit boek moet jij eens lezen. Het is een waargebeurd verhaal. Die gast smokkelde voor zijn familie en vrienden voedsel in en uit het ghetto in polen en gebruikte geld van de zwarte handel om dat voor elkaar te krijgen.
Wanneer iedereen een chip heeft of al het geld digitaal wordt. Geef je de regering totale inzicht over jou leven.

Wat die gast gedaan heeft word dus dan in een soort gelijk scenario totaal onmogelijk .

Daarom zeg ik, ze gebruiken veiligheid als excuus om alles digitaal te maken en al jou vrijheden af te pakken.

Het domme ik heb niks te verbergen koe volk gaat er toch mee akkoord ;)
Hahahaha we hebben een anarchist in ons midden, welkom.
 
Ach maak je niet druk, ons levenspad staat geschreven. Daar kunnen wij niets aan veranderen. Dus ga lekker achterover zitten met een pilsje, voetjes op de tafel en lekker genieten van hedendaagse programma’s zoals popstars of dansen op het ijs.

Gewoon bullshit.
Je schrijft zelf je levensverhaal.
Waarom train je anders als je geen vrije wil had.
 
Gewoon bullshit.
Je schrijft zelf je levensverhaal.
Waarom train je anders als je geen vrije wil had.

Hij wordt gedwongen. Iedereen wordt gedwongen, denk je dat Vonk en HillR uit vrije wil voor elkaar gekozen hebben?
 
Hij wordt gedwongen. Iedereen wordt gedwongen, denk je dat Vonk en HillR uit vrije wil voor elkaar gekozen hebben?

Dat denken ze wel maar eigelijk is t allemaal zo opgezet door de illuminatie cq de vrijmetselaars cq de joden
 
Hij wordt gedwongen. Iedereen wordt gedwongen, denk je dat Vonk en HillR uit vrije wil voor elkaar gekozen hebben?

Mwa lach maar lekker.

Er is een reden waarom ik me arrogant ben gaan gedragen en gasten zoals jou zo behandel.(Tussen haakjes ik bedoel hier niet iedereen mee hier)
Ik begon hier gewoon met normaal te posten en ik kreeg alleenmaar gezeik wat mij laat zien dat ik hier de leeuw ben en jij een zeurend schaap.
Voor mensen die het bewijs willen zien kijk zelf maar https://forum.bodybuilding.nl/topics/myfitnesspal-buddies-gezocht.422593/
Ik gaf gewoon advies wat voor mij gewerkt heeft waar ik nu ben op mijn foto's.
Ondanks dat heb ik naar mijn mening gewoon op een redelijke manier gereageerd. Terwijl aan jou foto's te zien is dat jou resultaten geen FUCK vooruit zijn gegaan en ik wel tevreden ben met mijn resultaten.
En dan kom ik op jullie logs en dan zie ik dat jullie constant goedkeuring nodig hebben van anderen geslijm nodig hebben en in elkaars REET moeten kruipen om je goed te voelen voor de dag van vandaag.
Daar moet ik gewoon keihard om lachen.
Vandaar dat ik er ook om moet lachen dat je bij een therapeut gaat zitten janken om een vrouw.
En daar zo'n reactie op terug geef.
Precies hetzelfde verhaal.


Dit is dan ook mijn laatste post hier.

Ik ben pleite! veel succes ermee!


9e5531c5f6285674bd11f7048ee24127.jpg


9e5531c5f6285674bd11f7048ee24127.jpg


9e5531c5f6285674bd11f7048ee24127.jpg
 
:fa: "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep"

:fa: "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep"
:fa: "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep"
:fa: "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep"
:fa: "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep"
 
Dat jij dit forum ging verlaten stond al vast. :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven