Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maargoed je kunt dingen en gebeurtenissen niet veranderen.
Uiteindelijk is PIJN en tegenslagen een twee snijdend zwaard.
Mijn therapie is niet duur xD Slechts 80 euro per consult !
Just kidding ik geloof niet in geld, in my world in my eyes everything is free
Flesh grows weak. Steel becomes brittle. But the will is indomitable.
Omdat ik, net zoals iedereen, natuurlijk niet wist hoe ik met zulk soort dingen om moest gaan toen ik jong was.
Je word geboren in een wereld waarin je moet leren zwemmen en word in het diepe gegooid en daarmee zoek je het maar uit.
Ik zocht een uitweg in verkeerde vrienden en veel eten en blowen. Gelukkig nooit verder gegaan als die shit.
Velen die ik in die tijd leerde kennen zijn nu nog verslaafd aan hard drugs. En lopen nog steeds in hetzelfde circeltje rond.
Ik ben altijd al een zoekend persoon geweest. Voelde me anders als de mensen en de groepen waar ik toen mee omging.
Werd altijd vaak als de pispaal gebruikt of in de zeik genomen en uitgelachen. Uiteindelijk zie ik het nu zo dat ik altijd al anders als hun was.
Ik was gewoon sterker als hun. En meer zelfstandig. Maar omdat ik mezelf niet begreep werd dat als zwakte gezien.
Een fucked up gezins situatie. Mijn vader en mijn moeder waren uit elkaar gegroeid. En ik en mijn zusje zaten tussen de ruzie in.
De ruzie werd niet onderling uitgevochten maar via ons (de kinderen) helaas... Uiteindelijk woonde ik nog bij mijn moeder maar raakte de kloof tussen ons steeds groter omdat mijn moeder toevlucht zocht bij het uitgaan en nieuwe mensen (vooral mannen ) ontmoeten.
Ik kon het niet waarderen dat mijn moeder vaak met een andere vent over de vloer kwam en daarom ontstond er steeds vaker conflict .
Toen mijn moeder de man ontmoette die ze nu heeft werden wij gedwongen om in zijn huis te gaan wonen.
En dat ging voor mij niet goed...
Uiteindelijk heb ik nu weer gewoon goed contact met mijn ouders... Ik heb leren vergeven. Ook al vind ik dingen niet juist of stem ik er niet geheel mee in hoe ze gegaan zijn... Ik begrijp ze. Ik begrijp dat mijn moeder zich ook in de steek gelaten en verlaten voelde. En dat ze alleen moest vechten. En daardoor toevlucht zocht in wat ze deed. Het is fucked up dat het leven zo loopt maargoed.. Life is a b*ch.
En ik besef goed dat ik ook niet makkelijk geweest ben voor haar. Ik zie zelf in dat ook ik, veel dingen anders had moeten doen.
Maargoed je kunt dingen en gebeurtenissen niet veranderen.
Uiteindelijk is PIJN en tegenslagen een twee snijdend zwaard.
En hoe je ermee omgaat is aan jou.
Ga jij eraan ten onder of word je er een sterker persoon door?
Fouten maken doet iedereen. Vergeef jezelf en vergeef ook anderen en zie het als de ultieme training voor jou om een krachtig persoon te worden. Om te worden wie jij echt bent voorbestemd te zijn.
Nu heb ik in plaats van anderen de schuld te geven en te blowen te roken en andere shit te gebruiken mijn toevlucht gevonden in trainen en geestelijk op zoek te zijn naar antwoorden.
En natuurlijk mijn ervaring delen met anderen en zo mensen tot hulp zijn die in soortgelijke situaties verkeren.
Mijn therapie is niet duur xD Slechts 80 euro per consult !
Just kidding ik geloof niet in geld, in my world in my eyes everything is free
The Riddle of Steel is central to the plot of John Milius's 1982 movie, Conan the Barbarian.
"Crom is strong! If I die, I have to go before him, and he will ask me, 'What is the riddle of steel?' If I don't know it, he will cast me out of Valhalla and laugh at me." ~Conan the Barbarian
Conan is nailed to a dead tree in the desert for several days until rescued. As he heals, he reflects upon the Riddle of Steel. No longer does the barbarian limit himself to direct brute assault. Using covert methods and battlefield tactics, Conan and his friends inflict great damage to their enemy. However, the cumulative result of all Conan's vengeance does not harm the overall power of Thulsa's cult. It isn't until his father's sword is broken that Conan realizes the true answer to the riddle: all the power of both steel and flesh come from one's beliefs.
Flesh grows weak. Steel becomes brittle. But the will is indomitable.
Mwa, leuker als tv kijkenDBB toch. Op een paar pagina's gaan van een cosmetische ingreep naar iemands hele levensverhaal.
En dan nog cringey posts over regeringen en kapitalisme.

De mensen die het hardste roepen dat ze sterk zijn, zijn dit meestal niet.
Als je echt “sterk” bent heb je niet de behoefte zo verheven boven iedereen je spreukjes te preken.
En laat mij je even uit een droom helpen, je bent niet gepest geweest omdat je sterker bent als de rest, integendeel. Ik zou nog wel willen geloven dat je er sterker uit bent gekomen als je niet zo de nood had om je hier constant als de wannabee motivatie expert te profileren.
Ik heb echt een t*fus hekel aan mensen die hier de held uithangen met hun “zware leven”
Groei een beetje op man, veel mensen hebben een kut jeugd gehad, jij bent echt geen uitzondering.
Hoe oud ben je eigenlijk? Werk je überhaupt of kijk je de hele dag filmpjes?
Dit word trouwens de toekomst van kapitalisme.
Je bent gewoon lekker een ingemerkt nummertje.
28, werkloos, psychische problemen.Wat gaat jou dat aan ? Meneertje de arbeidsinspecteur.
Mijn verhaal staat je niet aan.. dus wat moet je met de rest ?
Mijn leeftijd staat trouwens gewoon op mijn profiel voor het geval je je bril kwijt bent.
Ik vind bij een therapeut gaan zitten janken om een meid triest.
staan we mooi gelijk. Opgelost.
28, werkloos, psychische problemen.
We hebben hier weer een pareltje te pakken.
weet je dat !
Dus ik sla de nagel op de kophahahahahaha!!!! Ik vind jou de leukste poster hierweet je dat !
I don't give a f**k![]()

denk het niet, ik ga slapen, moet morgen werken (@Eagleone jelly?)
Even off-topic
Mijn complimenten voor deze prestatie.
Dat is mijn ervaring ook inderdaad. Ik ben ooit gegaan na een stuk gelopen relatie, daardoor gedwongen verhuis... etc, via huisarts naar een psycholoog doorgestuurd.
Veel nuttige technieken aangeleerd gekregen voor coping. Medicatie is zelfs niet over gesproken geweest.
Niemand is normaal.In jou ogen ben ik niet normaal.
In mijn ogen is normaal de afgrond.
Het is maar hoe je het wil zien
![]()
Wel sterk van je, dat is er pas voor vechten, van die zware gebeurtenissen zijn ook ontzettend moeilijk meteen een plaats te geven. Goed dat je de problemen nu kunt handelen.Tja, psychologen kunnen geweldig zijn. Je moet echter wel de juiste vinden die op een goede manier met je kan binden.
Dat is gewoon lastig, ik heb zelf 4 psychologen versleten met mijn problematiek en niks sloeg aan.
In korte tijd was een vriendin verdronken, een aantal vrienden overleden (auto / brommerongeluk), een vriendin vermoord en had m'n beste vriend in mijn bijzijn zelfmoord gepleegd.
Daardoor een fobie voor het openbaar vervoer, vorm van PTST met flashbacks.
Of de psychologen waren heel zweverig met coping mechanieken, dat mij echt te ver ging.
Of weer veel te nuchter en simpel; Ja maar je moet natuurlijk niet heel je leven het OV vermijden, waar ik dus meer de 'No shit sherlock' kant opging.
Uiteindelijk onder medicatie zelf mijn problemen kunnen 'facen' en er zodoende mee kunnen leven. Is ook al wel een leven geleden allemaal. Is dus wel erg persoonsgebonden allemaal.
Sterker nog, in mijn ogen ben je een abnormale profiteur die hier de held probeert uit te hangen.In jou ogen ben ik niet normaal.
In mijn ogen is normaal de afgrond.
Het is maar hoe je het wil zien
![]()
Sterker nog, in mijn ogen ben je een abnormale profiteur die hier de held probeert uit te hangen.
Zowat alles waar ik een hekel aan heb.