XXL Nutrition

Louise's log

• Topic Starter Topic Starter
Zeer tevreden over de wedstrijd.
Hier de resultaten

Squat:

1 x 60 PR
1 x 65 gefaald

Bench:

1 x 35
1 x 37.5 PR
1 x 40 gefaald

Deadlifts:

1 x 65
1 x 72.5
1 x 75 PR

Ziet er netjes uit!
Hoeveelste ben je geworden?

Dankjewel! Ik denk 2e of 3e. Er waren namelijk maar 3 vrouwen :p

Volgens mij was ik gelijk met een ander meisje of was ik wel 3e. ik weet het niet precies. Maarja, t gaat niet om het winnen. De ervaring opzich is gewoon leuk. En mn eerdere PR's overtreffen natuurlijk :)

Prima pr's. Nu Sheiko?

****ing sexy lifts, Louise. Claudio mirin the view.

Laatst bewerkt:
Nice die filmpjes! :) ervaring opdoen is zo wel leuk!

Gisteren niet heel veel gedaan ivm de blessure aan mn arm. Wel nog goodmornings en frontsquats geleerd van Leo voor Sheiko binnenkort. Dat ging beter dan verwacht eigenlijk :)

Leg press

1 x 15 x 117
1 x 10 x 125
1 x 8 x 133

Calf raises (leg press)

1 x 20 x 149
1 x 20 x 157
1 x 20 x 166

Nice!!! :D

hey, deze log had ik nog niet gevonden. Leuk.

Leuke filmpjes ook.
Ik haat die benchpresses, kom met mijn voeten niet op de grond als ik op dat bankje lig haha.

Frontsquats zijn dan wel weer gaaf, heb je die hetzelfde gewicht als je backsquat??

Ik ga je in ieder geval volgen!

hey, deze log had ik nog niet gevonden. Leuk.

Leuke filmpjes ook.
Ik haat die benchpresses, kom met mijn voeten niet op de grond als ik op dat bankje lig haha.

Frontsquats zijn dan wel weer gaaf, heb je die hetzelfde gewicht als je backsquat??

Ik ga je in ieder geval volgen!

Hey hallo,

Dankjewel! Ja ik ben ook nog maar net begonnen met een log. Hahah. Het is wel lastiger ook als je voeten plat op de grond moeten inderdaad. Ja inderdaad, best leuk om te doen. Nee, ik deed de frontsquats woensdag voor het eerst dus ik moest eerst even goed de techniek leren dus ik deed het gewoon met 30 kilo. Als de techniek goed is, gooi ik het gewicht omhoog. Binnenkort ga ik Sheiko doen en daarvoor moet ik dat kunnen, dus eerst nog even een paar weken goed oefenen.

Haha ****ing epic, claudio in die tire

Gisteren in een andere basic fit gesport. 3 keer niks. Geen squatrek te bekennen, dus dan maar wat extra leg presses gedaan. Verder weer voorzichtig wat oefeningen gedaan voor bovenlichaam, alleen was dat helaas niet zo'n succes. Pijn schoot er gelijk weer in.

Leg press
2 x 15 x 100
3 x 15 x 110
1 x 15 x 120
1 x 15 x 130

Calf raises (leg press)
1 x 25 x 150
2 x 20 x 150

Seated dumbell press
2 x 12 x 8
1 x 10 x 8

Standing dumbell press
1 x 8 x 8
2 x 10 x 8

Lat pulldown wide
3 x 8 x 35

Ga naar een normale gym dan

Jammer inderdaad dat sommige gyms zo beperkt zijn inderdaad.
Maar nette training! balen dat het er toch weer inschoot. Toch even oppassen dus weer.
Hoop dat het snel wegtrekt.

Terug
Naar boven