AndroidHealthClinic

LR3 IGF-1 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aan al het goede komt een eind, zo ook aan de IGF-1.

Een 4tal weekjes ben ik bezig geweest. Samenvattend:

- Geen continue absurde pomp gehad, wel een aantal keer een hele goede en pijnlijke zelfs.
- Paar keer moest ik ingrijpen om een lage bloedsuikerspiegel de kop in te drukken.
- Gewicht iets toegenomen.
- Vet ietsje lager.
- De grootste veranderingen waren niet de meetbare issues, maar het spiegelbeeld. Dat was goed vooruitgegaan. Meerdere malen te horen gekregen dat ik erg goed de laatste tijd.
- IGF-1 combineren met AAS lijkt mij een 1+1=3 situatie. Hier kom ik nog op terug als ik weet wat AAS doen met die nieuwe cellen. ;)
 
MrJ, ik vind het jammer dat het alweer is afgelopen. Volgde je logboek met veel interesse. :) Ik ben (voorlopig) van plan het ook te gebruiken ergens volgend jaar.

Nu zal ik een ander logje moeten gaan zoeken over igf gebruik.
 
Kreeg jij ook de indruk dat bepaalde spiergroepen er gedefinieerder uit gingen zien MrJ?
 
Suat zei:
MrJ, ik vind het jammer dat het alweer is afgelopen. Volgde je logboek met veel interesse. :) Ik ben (voorlopig) van plan het ook te gebruiken ergens volgend jaar.

Nu zal ik een ander logje moeten gaan zoeken over igf gebruik.

Hehe, tnx.

Suc6 alvast in de toekomst en hou een logje bij zou ik zeggen. ;)


Leviathan zei:
Kreeg jij ook de indruk dat bepaalde spiergroepen er gedefinieerder uit gingen zien MrJ?

Yeps.

Vooral rug en schouders hier. :)
 
MrJ zei:
Yeps.

Vooral rug en schouders hier. :)

Ik tot dusver schouders, triceps (redelijk) en traps.

Ben nu net 10dgn bezig.
 
MrJ zei:
Aan al het goede komt een eind, zo ook aan de IGF-1.

Een 4tal weekjes ben ik bezig geweest. Samenvattend:

- Geen continue absurde pomp gehad, wel een aantal keer een hele goede en pijnlijke zelfs.
- Paar keer moest ik ingrijpen om een lage bloedsuikerspiegel de kop in te drukken.
- Gewicht iets toegenomen.
- Vet ietsje lager.
- De grootste veranderingen waren niet de meetbare issues, maar het spiegelbeeld. Dat was goed vooruitgegaan. Meerdere malen te horen gekregen dat ik erg goed de laatste tijd.
- IGF-1 combineren met AAS lijkt mij een 1+1=3 situatie. Hier kom ik nog op terug als ik weet wat AAS doen met die nieuwe cellen. ;)

Ik hoor iedereen die IGF zo geweldig vind, maar niemand met echte resultaten zoals bij aas. Klein beetje meer gewicht en iets minder vet vind ik voor de 400-600 euro die je eraan uitgeeft het niet waard. Het is misschien handig om samen met aas te gebruiken, maar zonder levert het niet veel op na wat ik heb gelezen.
 
tokkel zei:
Ik hoor iedereen die IGF zo geweldig vind, maar niemand met echte resultaten zoals bij aas. Klein beetje meer gewicht en iets minder vet vind ik voor de 400-600 euro die je eraan uitgeeft het niet waard. Het is misschien handig om samen met aas te gebruiken, maar zonder levert het niet veel op na wat ik heb gelezen.

Als je nieuwe cellen aanmaakt is het het geld zeer zeker waard.
 
MrJ zei:
Als je nieuwe cellen aanmaakt is het het geld zeer zeker waard.

Is het dan zo, dat al deze cellen voor altijd bij je draagt.
Zo ja, dan is dit toch de ultieme kuur voor BB'ers die niet meer natural verder kunnen. Want wanneer je dan klaar bent, kun je deze extra aangemaakte spiercellen natural voor de komende twee jaar zeker verder ontwikkelen.
 
Ik zie niet in waarom je die nieuwe cellen zou inleveren. ;)
 
hey kerel,

krijgen we een eind conclusie van de igf only?

-waar voor je geld of gewoon lekkere pomp en lekker trainen.
-volgende keer wat test erbij....
-nog een hypo'tje mogen ervaren ;)

tell us!
 
De voorlopige eindconclusie is deze post. :)
 
younggod zei:
er zit 1000 mcg in 1 ml.. dus hij zet 0.10 ml voor 100 mcg per keer.


Ik heb die van igtropin en daar zit per bottle maar 100 mcg in en daar spuit ik 1 ml bac. water bij . dan met slinspuit 25 eruit per dag
 
maakt het nieuwe cellen aan oke kan wel wat meer hersencellen gebruiken
lijkt me oke dan. ( lol )
 
SAHR zei:
Ik heb die van igtropin en daar zit per bottle maar 100 mcg in en daar spuit ik 1 ml bac. water bij . dan met slinspuit 25 eruit per dag

als 25mcg per dag genoeg is dan is het waarschijnlijk dus goedkoper om igtropin te gebruiken.. toch?

BTW: een hypo van IGF? dat is toch niet de bedoeling eigenlijk ofwel? Of is het bij IGF en insuline?
 
hatsjoe1234 zei:
als 25mcg per dag genoeg is dan is het waarschijnlijk dus goedkoper om igtropin te gebruiken.. toch?

BTW: een hypo van IGF? dat is toch niet de bedoeling eigenlijk ofwel? Of is het bij IGF en insuline?

Via een linkje in de startpost kom je bij wat IGF-1 info. Lees dat maar. :)
 
Back
Naar boven