Fitness Seller

Lu's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nope zijn warming up setjes.En nee kan niet direct zwaarder gaan wat dan loop ik te snel tegen een platau aan. Ik werk met progressieve overload watin houddatik iedereweek iets zwaarder ga trainen met extra setjes of gewicht

als de grote dit jou hebben verteld hier op dbb , zal het wel kloppen lup , maar met zo weinig gewicht bouw je toch bijna helemaal niks op - of zie ik dit verkeerd

Dat zie je helemaal verkeerd en zeel sterker ben ik ook niet hooguit 10kg overal bij op

Hooguit 4 oefeningen en dan low reps moet sneller voor verhooging van gewicht zorgen dan
3x10 in een splt schema

oke je doet low reps - nou ik ben benieuwd lup - zet hem op dan

Vervelend om te horen en al helemaal voor jou Luppie. Nu begrijp ik iets meer van je achtergrond etc.Mijn respect heb je in ieder geval voor 100% nu nog van de andere leden ook hoop ik.

Ik weet zeker dat de zware en goede trainingen zullen bijdragen aan een goed herstel om je lekkerder te voelen. Denk eerlijk gezegd dat het niet verstandig is om test only kuur te pakken momenteel. Maar het is jouw lichaam vanzelfsprekend. Even wachten totdat je wat lekkerder in je velletje zit is beter?

Veel succes met de trainingen en het nieuwe schema zal je blijven volgen!

Vervelend om te horen en al helemaal voor jou Luppie. Nu begrijp ik iets meer van je achtergrond etc.Mijn respect heb je in ieder geval voor 100% nu nog van de andere leden ook hoop ik.

Ik weet zeker dat de zware en goede trainingen zullen bijdragen aan een goed herstel om je lekkerder te voelen. Veel succes met de trainingen en het nieuwe schema zal je blijven volgen!

+1 :thumb:

Test weekje zit er nu op.
Vanaf maandag start ik met het schema.

A startgewicht
Squat 3-7x5 80kg
Benchpress 3-7x5 70kg
Row 3-7x5 70kg

Assistance
Dippen 3-7x5 of Lyining bb tri ext 3x8-10
Barbell curl 3-7x5 of db concentration curl 3x8-10

B startgewicht
Deadlift 3-7x3 110kg
Incline benchpress 3-7x5 60kg
Chinnen breed weighted 3-7x5 2,5kg
Military press 3-7x5 45kg

Assistance
Crunches 3-5x?? of legraises 3-5x??
Calfraises 3-5x??

Als het op den duur lekker gaat komt er nog wat assistance oefningen bij maar
de eerste tijd nog niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede training Luppie.
Verstandig dat je de assistance nog achterwege laat.
Is onbelangrijk......!

Hoe voelt het tot nu toe aan?

Thnx, Jah voelde goed aan de 2 test trainingen om het start gewicht te bepalen.
Alle oefeniegen beginnen met 3x5 en iedere één tot twee week verhoog ik het aantel setjes met 2 extra setjes dit gaat door tot 7 setjes van 5 herhalingen
en erna word het gewicht verhoogd en begin ik weer bij 3x5.

Come on seagal. Welke curls bedoel je? Biceps curls? zwaar overbodig.

Leg curls kunnen wel voor de hams.

Bicep curls ja. Het was overigens een beetje sarcastisch.Ik zal ze iig nooit uit me schema wegdoen.Sterke biceps zijn gewoon handig bij veel oefeningen.

'Ik ben het niet met je eens, wat denk je van de belasting bij chinnen, bor etc voor je biceps?
Finetuning komt later wel....met al die isolated oefeningen eerst massa pakken met de compounds dat gaat onze Luppie ook doen!

Ik zeg er wel alvast bij dat als ik met die test only kuur ga beginnen gewoon een
bb split schema er bij ga hanteren maar goed dat duurt nog wel ff.
Ik ben namelijk nog niet droog genoeg en wil eerstminimaal8 week dit schema volgen
Dus ook tijdens de bulk zal ik een tijdje nog dit schema volgen

Ik zit tedenkenwat voor soort split schema ik kan gaan maken voor over een tijdje
+ 8-10 weken. Ik denk wel dat ik dan een aantal compound oefeningen op 5x3-7 hou
gewoon de belangrijke compound alsde grote 3.

Jah jongen ik weet het dat ik nu meer met mijn huidige schema bezigmoet houden
maar ik vind het leuk werk om met training schema's bezig te zijn. Ik ga dus alvast een
leuk bulk massa trainingsschema maken want dan heb ik nuff wat te doen.

Het zal wel zoiets worden:
Maandag benen biceps kuiten
Dinsdag schouders triceps buik
Woensdag Rust
Donderdag Rug (deadlift erbij) kuiten
Vrijdag borst buik

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou me eerst hier op focusses en kijken wat dit voor je doet. Als het werkt kun je misschien dingen laten terugkomen in je nieuwe schema?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven