BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Ga je nu weer stoppen met cutten? Post eens een foto van begin februari toen je serieus zei te cutten en nu, want je zei toen monsterprogressie te gaan maken, maar ik zie die eerlijk gezegd niet. Wat is er fout gegaan of waarom verander je meer van idee en gedacht dan ik van broek?
Beter kap je dus met nutteloze statements te maken over hoe goed je wel gaat gainen en doé je het gewoon eens. Je blijft afkomen met zaken als "eerste echte bulk, eerste sie eerste la" maar uiteindelijk moet er gewoon gegained worden. Zet je doelen niet te hoog en blijf gefocussed dan geraak je misschien op korte termijn ook nog eens ergens.
Zo niet zie ik je binnen een maand weer zeggen dat de bulk toch niet voor je doet wat het zou moeten doen en ga je weer wat anders proberen.
(nee, dit is geen gebash, ik wil je enkel maar zeggen hoe ik het zie, je lijkt wel een kip zonder kop.)
Om deze redenen denk ik snel en veel massa te pakken aankomende maanden
dat zijn:
-eerste echte serieuse bulk
-geen alcohol meer alleen zo nu en dan met mate (hooguit 1 keer per 2 week met mate)
-helemaal niet meer roken
-kom van uit een cut dus massa gaar rap dan in het begin als goed is
-en natuurlijk de winny kuur waar ik nu al een weekje mee bezig ben
Beter kap je dus met nutteloze statements te maken over hoe goed je wel gaat gainen en doé je het gewoon eens. Je blijft afkomen met zaken als "eerste echte bulk, eerste sie eerste la" maar uiteindelijk moet er gewoon gegained worden. Zet je doelen niet te hoog en blijf gefocussed dan geraak je misschien op korte termijn ook nog eens ergens.
Zo niet zie ik je binnen een maand weer zeggen dat de bulk toch niet voor je doet wat het zou moeten doen en ga je weer wat anders proberen.
(nee, dit is geen gebash, ik wil je enkel maar zeggen hoe ik het zie, je lijkt wel een kip zonder kop.)

Ik kom gewoon geen vet aan tijdens deze bulk dat zij ik wel. Volgend jaar weeg ik gewoon 90 kg mij dit bf.