- Waardering
- 3.522
Is dit een verzoeningspoging?Ben het bijna nooit met je eens. Maar verslikte mij in mijn pasta van het lachen om deze post. Kan je ook high worden van een kuur en dingen gaan visualiseren?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit een verzoeningspoging?Ben het bijna nooit met je eens. Maar verslikte mij in mijn pasta van het lachen om deze post. Kan je ook high worden van een kuur en dingen gaan visualiseren?

Lol nee gelukkig niet. Ik ga zo ff vissen trouwens de koolvis is op en heb geen geld.
Dus dan maar een paar baarsjes vangen en meenemen![]()
Goede vooruitgang!
Ik merk gewoon aan je posts dat je gevoelig bent voor kuren hehe.
Goede training Luppie
Bovenstaand reactie van Boto is niet goed en begrijp ik ook niet.
De kunst van Fullbody training is dat je juist niet het zwaarste gewicht gaat pakken 70/80% 1rm. Anders raak je opgebrand.

Ligt het nou aan de foto of zit je tattoo nou scheef wtf
Goede progressie Luppie is duidelijk meer massa gekomen.
Het is goede progressie als jij naar mijn verleden kijkt boto
En decut werkg goed ik boek daar goede progressie mee

Dit was voor ik begon met veel krachttrainen en 1 foto van een paar maand trug en de onderste foto is een paar week trug genomen
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/24/1235461238-480.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/24/1235461348-180.jpg
[Link niet meer beschikbaar]
Leuk datje nu voor jezelfpraat je je beordeeld jezelf nu want je kraakt andermans kritiek over mijn progressie af losseruberhoud?
Als je zo extreem drugs gebruikte zoals je zegt dan had je er toen wel wat erger voor gestaan. Maar ja, jij zal het wel weten. Overal waar mensen kritiek geven op je progressie of werkethiek ga jij zitten lopen brullen hoe zwaar je het wel niet hebt gehad, alsof je de enige bent met problemen en alsof dat alles kan goedpraten.
Ik zie de laatste maanden geen fameuse progressie hoewel je er nu wel voor lijkt te gaan. En dat was dan ook mijn voornaamste punt trouwens, niet dat je vroeger amper vooruit ging, want dat kan ik nog begrijpen.
DIT zijn progressiepics Luppie, netjes, hier zie ik wel een duidelijk verschil!
Jammer dat je weer in die eeuwigdurende cut blijft hangen, een goede rustige cleanbulk is all you need
Succes verder