XXL Nutrition

Lu's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lol nee gelukkig niet. Ik ga zo ff vissen trouwens de koolvis is op en heb geen geld.
Dus dan maar een paar baarsjes vangen en meenemen :D

Natuurlijk kan ik dat. Vis al zo'n 15 jaar serieus op roofvis.
Wat ik zo af en toe mee neem uit schoon water zijn:
-snoekbaars
-baars
-paling

Slachten vind ik niet zo'n leuk werk, dat laat ik aan de buurman of pa over.
Niets gevongen trouwens, had wel zin in een lekker baarsfilet.
Word dus koolvis eten.

Als ik wat had gevongen at ik het ook niet vandaag gelijk op. Moet namelijk eerst 24 uur op zout water staan

Dit was voor ik begon met veel krachttrainen en 1 foto van een paar maand trug en de onderste foto is een paar week trug genomen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede vooruitgang!

Ik merk gewoon aan je posts dat je gevoelig bent voor kuren hehe.

lekker doorknallen lup! :thumb:

Geen last van de graten?

Bij baars filet niet nee.
Je snijd heel rustig net langs de wervel(graden) een filet af met een goed scherp
mes, Als je dit goed doet heb je een schone lekkere filet. Liefst wel baarsjes van 25cm+
anders heb je er aan 2 niet genoeg

Ligt het nou aan de foto of zit je tattoo nou scheef wtf???

Goede progressie Luppie is duidelijk meer massa gekomen.

Goede training Luppie
Bovenstaand reactie van Boto is niet goed en begrijp ik ook niet.
De kunst van Fullbody training is dat je juist niet het zwaarste gewicht gaat pakken 70/80% 1rm. Anders raak je opgebrand.

Natuurlijk moet hij niet gelijk gaan maxen, maar zeg nu zelf, met deze sets en reps moet je gewoon zwaarder kunnen gaan :

10x20
5x30
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45 +2 setjes extra

:rolleyes:

Ligt het nou aan de foto of zit je tattoo nou scheef wtf???

Goede progressie Luppie is duidelijk meer massa gekomen.

Ja leuk zeg, die eerste foto is meer dan 5 jaar oud, hoezo goede progressie? Tussen enkele maanden geleden en nu zie ik al bijna geen effect van zijn fameuse cut.

Het is goede progressie als jij naar mijn verleden kijkt boto
En decut werkg goed ik boek daar goede progressie mee
Waar heb jij trouwens last van gezien joun reactie

Het is goede progressie als jij naar mijn verleden kijkt boto
En decut werkg goed ik boek daar goede progressie mee

Verleden, verleden... Mijn verleden is ook al 3 jaar hooguit 4-5 maaltijden per dag, drinken tegen de sterren op en tussendoor af en toe maanden amper trainen. Maar dat maakt een prestatie nog niet beter of slechter door de omstandigheden.

HAHA TUURLIJK NIET. mijn verleden wil je niet eens weten.
maanden niets eten extreem drug gebruik waarik niet trots op ben.
weekends helemaal niets eten en paar karaaten bier drinken bruin roken
Ikmag nog blij zijn dat ik uberhoud leef en gezond ben

uberhoud? :o

Als je zo extreem drugs gebruikte zoals je zegt dan had je er toen wel wat erger voor gestaan. Maar ja, jij zal het wel weten. Overal waar mensen kritiek geven op je progressie of werkethiek ga jij zitten lopen brullen hoe zwaar je het wel niet hebt gehad, alsof je de enige bent met problemen en alsof dat alles kan goedpraten.
Ik zie de laatste maanden geen fameuse progressie hoewel je er nu wel voor lijkt te gaan. En dat was dan ook mijn voornaamste punt trouwens, niet dat je vroeger amper vooruit ging, want dat kan ik nog begrijpen.

Dit was voor ik begon met veel krachttrainen en 1 foto van een paar maand trug en de onderste foto is een paar week trug genomen
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/24/1235461238-480.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/24/1235461348-180.jpg
[Link niet meer beschikbaar]

DIT zijn progressiepics Luppie, netjes, hier zie ik wel een duidelijk verschil!

Jammer dat je weer in die eeuwigdurende cut blijft hangen, een goede rustige cleanbulk is all you need

Succes verder

uberhoud? :o

Als je zo extreem drugs gebruikte zoals je zegt dan had je er toen wel wat erger voor gestaan. Maar ja, jij zal het wel weten. Overal waar mensen kritiek geven op je progressie of werkethiek ga jij zitten lopen brullen hoe zwaar je het wel niet hebt gehad, alsof je de enige bent met problemen en alsof dat alles kan goedpraten.
Ik zie de laatste maanden geen fameuse progressie hoewel je er nu wel voor lijkt te gaan. En dat was dan ook mijn voornaamste punt trouwens, niet dat je vroeger amper vooruit ging, want dat kan ik nog begrijpen.
Leuk datje nu voor jezelfpraat je je beordeeld jezelf nu want je kraakt andermans kritiek over mijn progressie af losser

DIT zijn progressiepics Luppie, netjes, hier zie ik wel een duidelijk verschil!

Jammer dat je weer in die eeuwigdurende cut blijft hangen, een goede rustige cleanbulk is all you need

Succes verder

Thnx maar die cleanbulk die gaat zeker komenover een niet al te lange tijd!! Ik gan iig geen maanden meer aan de cat plakken hooguit 8 week nog

op deze foto's kan je idd goed het verschil zien:) ghehe beter dan elke dag een foto!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven