Fitness Seller

Lyy En Ge-Tm Labs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik heb een vraag over de betrouwbaarheid van GE-TM labs.

Ik heb voorheen altijd LYY gehad en super bevallen, nu is opeens midden in mijn kuur het spul niet meer beschikbaar.

Ik kan nu GE-TM labs krijgen in plaats. maar kan hier bar weinig over vinden.

Wie kan mij vertellen of dit spul kwa kwaliteid vergeleken kan worden met LYY.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iig heel erg bedankt als iemand mij wat info kan verschaffen.

mvg

• Topic Starter Topic Starter
Heeft verder niemand ervaring met deze Gear?

Herinnering: bespreken van leveranciers of beschikbaarheid en posten van e-mailadressen voor bronnen is niet toegestaan en wordt altijd met 2 strafpunten gesanctioneerd. Gelieve hier rekening mee te houden!

Waarom krijg ik een gele kaart? Kan niet terug pmen? Ik heb niet na een bron gevraagd :S enkel gevraagd of de gear van GE-TM vergelijkbaar is met LYY?

2000mg? Ik hoop per 10ml? Haha.

En wat is Arachis olie? Iemand ervaring mee? Is volgens mij pinda olie?

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 01:14 ----------

2000mg? Ik hoop per 10ml? Haha.

En wat is Arachis olie? Iemand ervaring mee? Is volgens mij pinda olie?

Schijnt een nieuw lab te zijn, zou goed moeten zijn. Maarja moet zich nog wel bewijzen natuurlijk.

mei 2012 lid....komt ff lab aanprijzen....goed lab hoor......

Zat even te googlen en arachis oil is inderdaad pindaolie.
Schijnt niet de beste keuze te zijn, voor mensen met een pinda allergie (die vervolgens in anafylactische shock kunnen raken en mogelijk kunnen overlijden.
Een beter alternatief zou grapefruit zaad olie zijn.

Kwam de post hier tegen: [Link niet meer beschikbaar]

Geen idee of het ook echt zo is, klinkt wel als gevaarlijke soep.

las een stukje in de quest over iemand die een pinda alergie heeft, IM is dat dus einde verhaal,brrrr. Maar uiteraard weet je dat je zo een reaktie krijgt als je zoiets hebt.

Pinda olie is imo meest cheapest bunk wat er is.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 16:20 ----------

again is wel in usp verkrijgbaar..... Dus wordt ook pharma toegepast...

idd erg link,ze zullen maar net ipv grape ff alternatief oid gebruiken....dan is het gebeurd met je

Hmm maar goed dat ik het ff aanhaald dat het op pinda olie is. Je zal het idd maar niet weten en een allergie hebben. "Anabolen gebruiker overleden door anabolen gebruik". Staat leuk in de krant.

Waarom gebruiken ze pinda olie dan? Maar als je geen allergie hebt voor noten is dit dus wel goede gear? Want ik heb weinig reactie gehad van mensen die gebruikers ervaring hebben hier op het board.

Maar mensen die ik zo sprak waren zeer te spreken over de kwaliteid ervan. Maar nu wou ik dus even navraag doen hier of er nog andere mensen zijn die dit kunnen bevestiggen.

Heb het bedrijf een bericht gestuurd en kreeg dit als reactie:

''About the oils, its written on the box, but we are not using it anymore, it was only in the beginnig but than we change it to USP filtred oils, no one is allergic for that, but we printed out a thousands of boxes, so its still written there, but when we will print it again it will be removed, so please dont worry, no one will get allergic reaction.''

Zijn USP filtered oils wel goed? Wil alleen graag weten of deze gear good to go is

Vreemd, fl**ker dan gewoon die doosjes weg en druk nieuwe als dit zo is. Gierig hoor.

Hoe zou je eventueel kunnen testen of je de olie kan handelen? Wat op je huid smeren ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven