MuscleMeat

Lyy En Ge-Tm Labs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik heb een vraag over de betrouwbaarheid van GE-TM labs.

Ik heb voorheen altijd LYY gehad en super bevallen, nu is opeens midden in mijn kuur het spul niet meer beschikbaar.

Ik kan nu GE-TM labs krijgen in plaats. maar kan hier bar weinig over vinden.

Wie kan mij vertellen of dit spul kwa kwaliteid vergeleken kan worden met LYY.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iig heel erg bedankt als iemand mij wat info kan verschaffen.

mvg

Jep klopt, ik ben ook niet allergisch. Een vriend van me is niet allergisch voor pinda's maar krijgt wel een allergische reactie van pindakaas. Dus is het van te voren natuurlijk wel veilig om uit te zoeken of je niet op tilt gaat wanneer je 2ml naar binnen drukt.

Doe een druppel van die olie op je arm, prik door die druppel met een steriele naald door je huid heen en plak er daarna een pleister op. Als het plekje 2 dagen later weg is of zo goed als weg is en het niet begon te jeuken of dik/rood werd ben je niet allergisch.

las een stukje in de quest over iemand die een pinda alergie heeft, IM is dat dus einde verhaal,brrrr. Maar uiteraard weet je dat je zo een reaktie krijgt als je zoiets hebt.

Pinda olie is imo meest cheapest bunk wat er is.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 16:20 ----------

again is wel in usp verkrijgbaar..... Dus wordt ook pharma toegepast...

precies had van arachis wat voorheen ook vaak in ug's zaten altijd flinke last.

Heb het bedrijf een bericht gestuurd en kreeg dit als reactie:

''About the oils, its written on the box, but we are not using it anymore, it was only in the beginnig but than we change it to USP filtred oils, no one is allergic for that, but we printed out a thousands of boxes, so its still written there, but when we will print it again it will be removed, so please dont worry, no one will get allergic reaction.''

Zijn USP filtered oils wel goed? Wil alleen graag weten of deze gear good to go is

Ik zou het er niet op wagen.
Ze maken zoveel winst op een vial, nieuwe doosjes printen kan daar dan wel vanaf lijkt me... als dat teveel moeite is dan zou het voor mij ook niet teveel moeite zijn om een ander lab te zoeken. ;)

@ Kevster: als je allergisch was geweest voor pinda's dan had je het wel geweten, mensen met pinda allergie kunnen zelfs al heftige reacties krijgen wanneer bijvoorbeeld voedsel in aanraking is geweest met pinda's. Daarom staat er ook op veel verpakkingen wanneer een product verwerkt is in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt. Grote kans dat je deze producten al eens gegeten hebt, dus lijkt me dat je dat dan wel gemerkt had.

Heb contact gehad met GE-TM Labs en het verhaal is gewoon waar. Het is nog de oude verpakking, maar aangezien ze daar een paar duizend stuks van hebben is het zonde om deze weg te gooien. Als er werkelijk arachis olie in zou zitten dan zouden jullie deze repy nooit gehad hebben want ik ben namelijk zelf zwaar allergisch voor noten. Ben nu sinds 5 weken bezig met hun gear en heb NERGENS last van.

Is gewoon goeie shit

Goeie shit??? Ze zijn te beroerd om nw doosjes te drukken. Cheap bastards, zo zullen ze vast op de inhoud en chemicalieen ook besparen denk ff na. Of ineens komt iedereen er 10 kg op aan uit je gym?

Ja daar heb je wel een punt krieltje, Hoor iig alleen nog maar goeie berichten van mensen om mij heen...

check de UK forums, GE-TM is daar al langer bekend en redelijk populair.

Maar is het redelijk populair omdat er gemakkelijk aan te komen is, of omdat het gewoon goeie shit is?

• Topic Starter Topic Starter
Ben er nu een weekje mee bezig, maar zo ver ziet het er allemaal top uit. Houd jullie wel op de hoogte.

Na een week kan je er natuurlijk nog geen reet over vertellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven