XXL Nutrition

Maakt (veel) geld gelukkig

Beetje meer geld zou wel welkom zijn maar ik lig er niet echt van wakker.

Was trouwens eens een reportage over loterijwinnaars . Sommige van die mensen zeiden dat ze dat geld liever niet hadden gewonnen. Het had alleen maar miserie gebracht. Ruzie onder de familieleden , zogenaamde vrienden die profiteren ...

De mensen om je heen veranderen omdat ze dingen van je gaan verwachten. Die mensen kan je sowieso beter niet om je heen hebben. ;)

Als het over echt veel geld gaat zijn er ook maar heel weinig mensen wie hier echt mee om kunnen gaan.

Speelt een erg grote rol dus je kan zulke verhalen niet over één kant trekken.

Ja, ben een echte geldwolf. Ik ben gek op geld!

Als het over echt veel geld gaat zijn er ook maar heel weinig mensen wie hier echt mee om kunnen gaan.

Speelt een erg grote rol dus je kan zulke verhalen niet over één kant trekken.

Als je echt veel geld hebt, hoef je er niet mee om te kunnen gaan, want je hebt dan toch genoeg :D!

Op korte termijn denk ik wel, langere termijn wordt het een gewoonte, a fact of life.. dus weinig boeiends meer aan, dan heb je andere dingen nodig om je gelukkig te maken. Maar dat is slechts een gedachte, ik ben een arme student en streef nog steeds naar een flinke paycheck :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Was trouwens eens een reportage over loterijwinnaars . Sommige van die mensen zeiden dat ze dat geld liever niet hadden gewonnen. Het had alleen maar miserie gebracht. Ruzie onder de familieleden , zogenaamde vrienden die profiteren ...

Tsjah maar dat is ook gelijk een uiterste ook

In veel gevallen wel, maar niet altijd. Bv niet als je aan kanker lijdt of parkinson ofzo hebt.:cool:

Zelfs dan kan het gelukkig maken. Dit omdat je dan hulp kan kopen die een ander niet kan krijgen. Stel je staat hier op een wachtlijst of zo. Diegene met veel geld koopt zich dan die hulp gewoon de zelfde dag nog.

Ik zeg JA, omdat ik dan altijd genoeg geld heb. Mijn hobby (BB) beter kan uitoefenen. Je overal heen kan waar je wil. Het leven is er gewoon lekkerder door. Je kan vrouwen krijgen zoveel je wil. Je kan zorg kopen als je ziek bent.

Waneer zou veel geld niet gelukkig moeten maken? Als je eenzaam bent? Dan koop je vrienden :P Als je ziek bent? Dan koop je hulp. Eehm als je in oorlog leeft? Dan koop je een huis op de Fiji eilanden. etc etc etc

Wat is veel? 10.000, 50.000 een ton of twee een miljoen?

Als je het hebt over extreem veel geld zeg ik JA.
Denk dat het dan wel een enorme druk van je schouders des levens af kan halen + dat er veel deuren voor je open gaan en je dingen makkelijker kunt regelen.

Voor de mensen die ja zeggen.

Jullie zijn liever moederziel alleen, zonder vrienden/vriendin waar je leuke dingen mee kan doen, zonder afgemaakte opleiding omdat je een grote geldsom hebt gewonnen.

Maar wel met 25 miljoen op je bankrekening.

Dan dat jullie genoeg vrienden hebben om mee te gaan stappen en een leuke vriendin, maar dat je wel hard moet werken voor je geld?

Als je echt veel geld hebt, hoef je er niet mee om te kunnen gaan, want je hebt dan toch genoeg :D!

Ik doel eerder op dat je sterk genoeg in je schoenen moet staan.

Zoals vermeld dat sommig er ongelukkig door worden omdat ze ruzie krijgen enzo en telkens maar weer willen.

Sommige gaan ook even te hard door met feesten en komen hevig aan de coke.

Zulke dingen komen denk ik bij zwakkere mensen voor men teveel geld.

Jullie zijn liever moederziel alleen, zonder vrienden/vriendin waar je leuke dingen mee kan doen, zonder afgemaakte opleiding omdat je een grote geldsom hebt gewonnen.

Dan dat jullie genoeg vrienden hebben om mee te gaan stappen en een leuke vriendin, maar dat je wel hard moet werken voor je geld?

Niets sluit het ene uit van het andere te hebben.

Maar ik kies nog altijd ja.
Zonder geld ben ik nog altijd liever alleen.
Ik hou ervan om mezelf bezig te houden met sport en andere hobby's.
Uitgaan, op stap gaan, met vrienden rondhangen vind ik al lang niet meer zo leuk.

Ik geef er geen zak om, ik haal me geluk uit andere dingen.

Eeeh jah?
Als ik veel geld heb kan ik ook gewoon een vriendin hebben hoor.
En als ik veel geld heb wat moet ik met een opleiding? En waarom zou ik hard werken voor me geld als ik 25 miljoen heb ? ???
En als je veel geld hebt kan je ook echte vrienden hebben. Zeer waarschijnlijk zijn die ook rijk en komen ze dus niet alleen voor het geld.

Ik doel eerder op dat je sterk genoeg in je schoenen moet staan.

Zoals vermeld dat sommig er ongelukkig door worden omdat ze ruzie krijgen enzo en telkens maar weer willen.

Sommige gaan ook even te hard door met feesten en komen hevig aan de coke.

Zulke dingen komen denk ik bij zwakkere mensen voor men teveel geld.

Aaaah zo. Die heb je er altijd tussen inderdaad. Gelukkig ben ik niet zo, dus die jackpot kunnen ze wel bij mij komen deponeren :D!!

Met veel geld koop ik de mooiste homegym ter wereld en daar word ik gelukkig van.
:D

Geld maakt idd 'gelukkig'.. voor een maand ofzo

Ik kom steeds op de conclusie dat het een deel uit maakt van je geluk, maar niet het belangrijkste deel.

• Topic Starter Topic Starter
Eeeh jah?
Als ik veel geld heb kan ik ook gewoon een vriendin hebben hoor.
En als ik veel geld heb wat moet ik met een opleiding? En waarom zou ik hard werken voor me geld als ik 25 miljoen heb ? ???
En als je veel geld hebt kan je ook echte vrienden hebben. Zeer waarschijnlijk zijn die ook rijk en komen ze dus niet alleen voor het geld.

Vette antwoorden :D

Ik kom steeds op de conclusie dat het een deel uit maakt van je geluk, maar niet het belangrijkste deel.

Grootste deel ;)

Waarom gewonnen? misschien is er wel keihard voor gewerkt?! Of is iemand succesvol met een goed lopend bedrijf (en wél met een afgeronde opleiding) en daarmee verdiend iemand .. tja .. miljoenen. Kan toch? Als je zoiets bereikt, ben je toch gelukkig?

Niet iedereen die rijk is, heeft een loterij gewonnen.

Overigens, mocht ik een loterij winnen, ben ik ook gelukkig :D En dan laten mijn vrienden mij waarschijnlijk juist helemaal niet in de steek hoor :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

werkt u?

Begrijp mens niet die NEE zeggen :S

Terug
Naar boven