AndroidHealthClinic

Maakt (veel) geld gelukkig

Ja, het zou me heel gelukkig maken als ik morgen 5 miljoen win.

Wat moet je trouwens met familie en vrienden waar je ruzie mee krijgt als je veel geld wint, maar hun niets geeft? Lijkt me eerder dat je dan blij bent, omdat je achter de ware aard van die goorlappen bent gekomen.

IMO maakt geld absoluut gelukkig als met beide benen op de grond staat, andere pseudo manipulatieve spirituele koek praat die anders beweerd mist de essentie van ware metafysica.

Geld is gewoon macht en mogelijkheden, en vooral keuze naar tijdsindeling gedurende je levensloop, dat betekend dat je je altijd kunt schikken naar wat je zin je inlegt terwijl zonder financiële onafhankelijkheid je je zin niet altijd voor de volle 100 procent kunt invullen. En je bent nooit belemmerd met verplichtingen.

Deze realiteit runt een systeem waarbij het individu de mogelijkheden krijgt toegewezen die congrueren met het vermogen dat hij bezit.

Liefde op de Bahama's in het Hilton of liefde op de ruwe steppen is Afrika is dezelfde liefde, maar de setting waarin deze liefde wordt beleefd maakt natuurlijk een enorm verschil. Overigens zou ik in een steenrijke positie geen verslindend monster worden, maar me eerder inzetten voor behoud van natuurlijke bronnen in de natuur.

Laatst bewerkt:
het brengt meer mogelijk heden en meer stres volgens me.

Wat ben je met 100 wagens, je kan maar met 1 rijden, je word een slaaf van je materieele dingen.

Nou het zou me niet veel gelukkiger maken maar het zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel zijn als er ineens flink wat nulletjes bij komen op mijn rekening.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

het brengt meer mogelijk heden en meer stres volgens me.

Wat ben je met 100 wagens, je kan maar met 1 rijden, je word een slaaf van je materieele dingen.

Je gaat toch ook geen 100 wagens kopen?

Het maakt alles makkelijker.. je hoeft soms niet na te denken van goh dan moet ik misschien een maand zuinig aan doen, of je kan eens een dagje weg zonder te hoeven denken van nou moet ik wel opletten dat ik niet teveel uitgeef.

Zoals eerder gezegd, het maakt niet 100% gelukkig

Cash is koning en money talks

Veel geld maakt absoluut gelukkig, zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn allemaal weer van die sociaal wenselijke antwoorden.
Ik wil nog genoeg ondernemen in het leven maar besef ook dat heel veel dingen niet haalbaar zullen zijn vanwege het ontbreken van geld.

wazup was het toch?

Geld maakt vooral ongelukkig als je het te weinig hebt

Natuurlijk... het maakt je vrij van de dagelijkse verplichtingen. Je kan alles zien en doen wat je wilt wat voor anderen onbereikbaar blijft.

En ook liefde is te koop dus wat dat betreft hoef je ook niet bang te zijn :D

Nee maakt niet gelukkig, het maakt het leven wel wat makkelijker. Maar daar hoef je niet heel veel geld voor te hebben. Hangt ook allemaal samen met je levensT en filosofie.

gelukkig? meestal wel maar niet altijd dus
wat wel vaststaat is dat het het leven gemakkelijker maakt

mo money , mo problems

Jamaar rijke mensen hebben ook zorgen hoor is een veelgehoord cliché.Dat zal best.
Maar ik verwerk mijn depressie etc. liever op een prachtige zonnige locatie in een superdeluxe omgeving met alles wat je maar bedenken en wensen kunt, dan dat ik mijn ellende 3 hoog achter in een gribus buurt slijt bv.

Als je erg ziek bent dan helpt al dat geld ook niet, klopt maar zonder geld kom je op een wachtlijst te staan, eer je eindelijk aan de beurt ben is het vaak al te laat, of is de behandeling alleen in het buitenland mogelijk, dus peperduur. Dus dan wordt het gewoon sterven.
Als je geld hebt kun je je laten behandelen, opereren in de vele privéklinieken die er zijn in het buitenland of hier.

Natuurlijk maakt geld gelukkig, supergelukkig zelf.Het is echt puur gelul om te zeggen dat dat niet zo is.Dan weet je w's niet wat er te koop is in de Wereld.

Je kan je nog steeds k*t voelen met veel geld hoor mensen.:rolleyes:

Ik kan genoeg paradijselijke plekken verzinnen in de Wereld waar dat 'k*t' gevoel een stuk minder zal zijn.

jamaar rijke mensen hebben ook zorgen hoor is een veelgehoord cliché.dat zal best.
Maar ik verwerk mijn depressie etc. Liever op een prachtige zonnige locatie in een superdeluxe omgeving met alles wat je maar bedenken en wensen kunt, dan dat ik mijn ellende 3 hoog achter in een gribus buurt slijt bv.

Als je erg ziek bent dan helpt al dat geld ook niet, klopt maar zonder geld kom je op een wachtlijst te staan, eer je eindelijk aan de beurt ben is het vaak al te laat, of is de behandeling alleen in het buitenland mogelijk, dus peperduur. Dus dan wordt het gewoon sterven.
Als je geld hebt kun je je laten behandelen, opereren in de vele privéklinieken die er zijn in het buitenland of hier.

Natuurlijk maakt geld gelukkig, supergelukkig zelf.het is echt puur gelul om te zeggen dat dat niet zo is.dan weet je w's niet wat er te koop is in de wereld.

+10

Terug
Naar boven