gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
ik ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het brengt meer mogelijk heden en meer stres volgens me.
Wat ben je met 100 wagens, je kan maar met 1 rijden, je word een slaaf van je materieele dingen.
Je kan je nog steeds k*t voelen met veel geld hoor mensen.![]()
)jamaar rijke mensen hebben ook zorgen hoor is een veelgehoord cliché.dat zal best.
Maar ik verwerk mijn depressie etc. Liever op een prachtige zonnige locatie in een superdeluxe omgeving met alles wat je maar bedenken en wensen kunt, dan dat ik mijn ellende 3 hoog achter in een gribus buurt slijt bv.
Als je erg ziek bent dan helpt al dat geld ook niet, klopt maar zonder geld kom je op een wachtlijst te staan, eer je eindelijk aan de beurt ben is het vaak al te laat, of is de behandeling alleen in het buitenland mogelijk, dus peperduur. Dus dan wordt het gewoon sterven.
Als je geld hebt kun je je laten behandelen, opereren in de vele privéklinieken die er zijn in het buitenland of hier.
Natuurlijk maakt geld gelukkig, supergelukkig zelf.het is echt puur gelul om te zeggen dat dat niet zo is.dan weet je w's niet wat er te koop is in de wereld.