Fitness Seller

Maakt (veel) geld gelukkig

het is te zien in welk perspectief dat je het plaatst.
arme mensen zullen hierop anders reageren dan mensen die uit een normaal of welgestelde famillie komen.
Beeld je maar in dat je vanaf je eerste maandloon iets moet gaan huren, geen vriendin hebt en nergens op financieel steun kan rekenen.
Je hebt overigens geen auto of persoonlijke bezittingen buiten een gsm en kleren.
Hoeveel denk je dat je overhoudt op het einde van de maand?
Daarvan kan je onmogelijk sparen voor iets.
Mensen die geen startkapitaal hebben of normale ouders zijn gedoemd om financieel ongelukkig te worden.

what up met al die beertjes?

werkt u?

Begrijp mens niet die NEE zeggen :S

Ik ben op het moment werkloos.

Mijn leven staat ook in een negatief daglicht op het moment en ik kan je eerlijk vertellen dat zelfs al het geld in de wereld daar niks aan zou kunnen veranderen.

Ik ben btw zeer vereerd dat je me met u aanspreekt.:o

Laatst bewerkt:
Meer geld = meer geluk. En voor degene die zeggen dat dit niet klopt, hier heb je het bewijs:

Code:
void geluksmeter(abnormaal_groot_datatype bedrag) {
   if (bedrag > 0) {
      printf("Geluk\n");
      geluksmeter(bedrag-1);
   }
}

:roflol:

Zolang ik en de mensen die mij dierbaar zijn gezond zijn word ik er heel gelukkig van.
Als je niet meer hoeft te werken, en je hebt genoeg geld dan kun je je leven pas echt kwaliteit geven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben op het moment werkloos.

Mijn leven staat ook in een negatief daglicht op het moment en ik kan je eerlijk vertellen dat zelfs al het geld in de wereld daar niks aan zou kunnen veranderen.

I am verry sorry for u m8, dit is gemeend, no sarcasm

Geld zou het misschien niet weg kunnen halen, maar toch wel een stukje draaglijker kunnen maken toch?

Whats with all the bears :|

on-topic: geld maakt me niet volledig gelukkig, want ookal heb je al het geld vande wereld, liefde en gezondheid is niet te koop ;)

I am verry sorry for u m8, dit is gemeend, no sarcasm

Geld zou het misschien niet weg kunnen halen, maar toch wel een stukje draaglijker kunnen maken toch?

Kijk, met een boel geld kan je laten we zeggen een flink huis kopen, een auto, toekomst van je familie vaststellen.

Maar vrienden koop je niet, liefde koop je niet, een goede gezondheid ook niet.

Geld zou je luxe kunnen geven, maar geen geluk.

Als jij mentale problemen hebt dan veranderd geld daar niks aan, fysieke problemen kan je dragelijker maken.

Geluk zit tussen je oren, externe factoren zoals je financiële positie zullen daar uiteindelijk geen invloed op hebben.

Topic titel zegt het al

Irl heb ik m al aan veel mensen gevraagd dr komt 1 overeenkomstig ding uit.

Verder ga ik hem (nu nog) niet onderbouwen anders valt er weinig te discussiëren.

Ben benieuwd naar jullie visie, dus

Maakt (veel) geld gelukkig?

Succes :D

Ik zeg btw JA

Geluk komt van binnen uit, zou je moeten weten vriend.

Mijn conclusie :

Brengt geluk

vooral op gebied van arbeid :

- Je doet de job die je wilt en werkt net hoeveel je wilt.
- Brengt meer vrijheid : meer vrije tijd, je kan de wereld afreizen.
- Als je echt heel erg financieel gesteld bent vermakkelijkt het je leven wel en neemt het een hoop kopzorgen weg (wat hier niet bij veel het geval zal zijn)

Zeker niet dat je die dingen nodig hebt voor geluk, maar het brengt gewoon een bijdrage.

Verder hoort een groter huis, duurdere auto, zwembad etc allemaal niet gelukkiger te maken. Met die ingesteldheid ga je nog altijd niet voldaan zijn eenmaal je het allemaal hebt.
Meer op je rekening hebben om het maar te hebben maakt ook niet gelukkig.

Denk dat dit niet beter gezegd kan worden :)

Voor de mensen die ja zeggen.

Jullie zijn liever moederziel alleen, zonder vrienden/vriendin waar je leuke dingen mee kan doen, zonder afgemaakte opleiding omdat je een grote geldsom hebt gewonnen.

Maar wel met 25 miljoen op je bankrekening.

Dan dat jullie genoeg vrienden hebben om mee te gaan stappen en een leuke vriendin, maar dat je wel hard moet werken voor je geld?

Yes, dan maak ik reclame, zorg ik ervoor dat ik beroemd word en hou ik me alle dagen bezig met stomme liedjes opnemen en domme verhalen schrijven die ik dan met m'n eigen geld uitgeef.:D:dance:

Voor de mensen die ja zeggen.

Jullie zijn liever moederziel alleen, zonder vrienden/vriendin waar je leuke dingen mee kan doen, zonder afgemaakte opleiding omdat je een grote geldsom hebt gewonnen.

Maar wel met 25 miljoen op je bankrekening.

Dan dat jullie genoeg vrienden hebben om mee te gaan stappen en een leuke vriendin, maar dat je wel hard moet werken voor je geld?

ja man als je veel geld heb kan je geen vrienden of vriendin hebben. vrouwe zulle voor je in de rij staan sowieso, en vriende ja, oplette dat ze je niet alleen aardig vinden vanwege je geld.

en waarom een opleiding hebben als je toch 25 miljoen hebt? nutteloos.:roflol: en dan heb je toch alle tijd van de wereld om alsnog een opleiding te volgen mocht je dat willen.

bullshit argumenten dus.

denk toch wel gedeeltelijk maar het zal niet je zorgen qua gezondheid wegnemen.
wel je financiele zorgen. of je moet zoveel hebben gewonnen dat iedereen je probeert kaal te plukken.

Geld en geluk hebben niets met elkaar te maken. Tot op een baalde grens wel teverstaan, als je als dakloze moet leven denk ik wel dat ik depri ga worden.

Dit klopt. Dit is onderzocht en niet echt een kwestie van mening.

Ook al lijk je van meer geld gelukkiger te worden, je went er heel snel aan en dan is het speciale weg.

Het maakt wel gelukkiger, maar niet altijd gelukkig.

Geld maakt je leven niet gelukkiger, wel gemakkelijker.

Terug
Naar boven