XXL Nutrition

Maandag filmpje dag: dakloze doodgeschoten in LA.

vrij weinig te zien

las ergens dat die zwerver in de worsteling pistool wist te pakken van een van de agenten, tja

zullen wel weer 10 tallen protestmarsen komen tegen zinloos politie geweld

KUT politie , die moeten afgeschoten worden..
echt niet normaal meer, ik hoop dat er weer rellen komen !!!

6 man om een man heen en het dan vreemd vinden dat die man iets probeert,
dat gezegd, is het natuurlijk geen slimme actie mits dit waar is, wat ik weer niet geloof..

had al GEEN 6 man om hem heen gemoeten :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Los Angeles police Commander Andrew Smith said the man was suspected of robbery. When officers tried to arrest him, he started fighting with them.

Smith said police tried to shock him with a Taser, but that didn't work. After the man reached for an officer's gun, three officers fired at him.

wat zielig

taser werkt trouwens ook niet bij iedereen

Ze houden niet van half werk daar.

2 in the chest 1 in the head.

5 agenten vs homeless guy.

nope better shoot him.

vrij weinig te zien

las ergens dat die zwerver in de worsteling pistool wist te pakken van een van de agenten, tja

zullen wel weer 10 tallen protestmarsen komen tegen zinloos politie geweld

Waarom post de rest hier dan dat het onterecht was dat ze schoten, logisch dat de politie schiet dan toch.

Kutzwerver moet sowieso niet tegenstribbelen, dan kan je dit verwachten.

Waarom post de rest hier dan dat het onterecht was dat ze schoten, logisch dat de politie schiet dan toch.

Kutzwerver moet sowieso niet tegenstribbelen, dan kan je dit verwachten.
omdat de politie automatisch altijd alles fout doet en iedereen achter het toetsenbord te veel call of duty en GTA heeft gespeeld

Inderdaad politie doet alles gewoon perfect /case closed man dood who cares...

Ik heb ooit iemand doodgeschoten ook een zwarte man.
en volgens de politie was ik het zeker ,volgens mij denken ze het nu nog :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
omdat de politie automatisch altijd alles fout doet en iedereen achter het toetsenbord te veel call of duty en GTA heeft gespeeld

'De politie' heeft een functie die inhoud dat ze het aantal fouten MOET reduceren tot minimaal, vandaar dat er veel 'focus' wordt gelegd op het functioneren van dees of geen.

Kunnen politiemensen niet tegen deze kritische blik, adviseer ik de politieman om vuilnisman te worden.

'De politie' heeft een functie die inhoud dat ze het aantal fouten MOET reduceren tot minimaal, vandaar dat er veel 'focus' wordt gelegd op het functioneren van dees of geen.

Kunnen politiemensen niet tegen deze kritische blik, adviseer ik de politieman om vuilnisman te worden.

je onderschat de vuilnisman !

mij interesseert het werkelijk allemaal geen klote wat lui denken

Het komt ook gelukkig niet zo veel voor, dit..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maarja Amerika is datzelfde land waar al honderden doden zijn gevallen door het gebruik van een 'taser' (door de politie).
As of April 2013, there have been 538 taser-related deaths in the United States, and some of them have been children
Tsja, Amerika....

Waarom de politie ook geen excuus WILT aanbieden is mij ook een compleet raadsels,
ik heb dit echt nog nooit gehoord, dat de politie hun excuses aanbied door mede hun fouten..

Verder ben ik wel een fan van ze...

Iedereen die comment op YouTube is weer de expert

Waarom zoveel schoten?

Terug
Naar boven