MuscleMeat

Maandag filmpje dag: dakloze doodgeschoten in LA.

• Topic Starter Topic Starter
Goed gehandeld, lekker professioneel ook.

Tsja, door 4 man worden afgeknuppeld, met een stroomstootwapen worden bewerkt en dan beweren ze dat hij naar een pipa greep.

Als ik of wie dan ook zo wordt bewerkt ga je niet rustig op de grond liggen maar hap je naar adem en maak je oncontroleerbare reflexen die dan uiteraard naderhand door popo worden uitgelegd als "hij wilde grijpen naar mijn wapen, stribbelde tegen, was agressief, luisterde niet".

die robbery was zeker ook in scene gezet ?

Tsja, door 4 man worden afgeknuppeld, met een stroomstootwapen worden bewerkt en dan beweren ze dat hij naar een pipa greep.

Als ik of wie dan ook zo wordt bewerkt ga je niet rustig op de grond liggen maar hap je naar adem en maak je oncontroleerbare reflexen die dan uiteraard naderhand door popo worden uitgelegd als "hij wilde grijpen naar mijn wapen, stribbelde tegen, was agressief, luisterde niet".

Ben jij nu het geweten van de dakloze mensen in de VS?

Ik denk dat de zwerver het zelf niet meer zag zitten en geen lef had om het zelf te doen.

Ben jij nu het geweten van de dakloze mensen in de VS?

Ja, die gozer weet echt precies hoe 't werkt allemaal. Keurig ook die uitleg die hij er bij geeft, echt waar, ben oprecht blij dat we zo'n baken van objectiviteit in ons midden mogen hebben.

Zoals de n*gers met attitude vroeger al zeiden, neuk de politie.

Terug
Naar boven