XXL Nutrition

Maandag filmpje dag: dakloze doodgeschoten in LA.

In het kader van bezuinigingen zullen we maar zeggen, daklozen brengen alleen maar kosten en lasten met zich mee.

Als hij naar een pistool grijpt is neerschieten de enigste oplossing. Behalve als je graag neergeschoten wordt door een zwerver.

Is natuurlijk weer niet mooi allemaal, maar als blijkt dat hij echt bijna dat politiewapen te pakken heeft (of al had) dan is het natuurlijk te rechtvaardigen dat hij beschoten wordt. Zonde dat hij dood is natuurlijk, maar om nou weer met z'n alleen de politie zwart te gaan maken slaat ook nergens op.

Is natuurlijk weer niet mooi allemaal, maar als blijkt dat hij echt bijna dat politiewapen te pakken heeft (of al had) dan is het natuurlijk te rechtvaardigen dat hij beschoten wordt. Zonde dat hij dood is natuurlijk, maar om nou weer met z'n alleen de politie zwart te gaan maken slaat ook nergens op.
Racist!

Is wat een n*ger zou zeggen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had die maar lekker thuis moeten blijven

Wanneer gaan de mensen daar eens doorhebben dat als ze simpelweg gehoorzamen deze situaties onbestaand zijn. Persoon verzet zich hevig en zou naar een wapen hebben gegrepen.. Wat wil je dan?

De politie is in de US nu eenmaal strenger omdat er een zo goed als vrij wapen beleid is.

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer gaan de mensen daar eens doorhebben dat als ze simpelweg gehoorzamen deze situaties onbestaand zijn. Persoon verzet zich hevig en zou naar een wapen hebben gegrepen.. Wat wil je dan? De politie is in de US nu eenmaal strenger omdat er een zo goed als vrij wapen beleid is.

In Amerika vinden ze je nu eenmaal al snel 'tegenstribbelen' en dan is het ook heel snel gerechtvaardigd om te gaan schieten en weet ik het wat.

Beetje dit principe: http://www.youtube.com/watch?v=oEVKdZmqq0s

Gaan ze hem eerst taseren, de man maakt vreemde bewegingen: "hee hij stribbelt tegen, hij probeerde mij wapen te pakken volgens mij, knal hem maar'.

In Amerika vinden ze je nu eenmaal al snel 'tegenstribbelen' en dan is het ook heel snel gerechtvaardigd om te gaan schieten en weet ik het wat.

Beetje dit principe: http://www.youtube.com/watch?v=oEVKdZmqq0s

Gaan ze hem eerst taseren, de man maakt vreemde bewegingen: "hee hij stribbelt tegen, hij probeerde mij wapen te pakken volgens mij, knal hem maar'.

'murica

beetje het risico als je gaat lopen stelen en daarna niet meteen meewerkt bij de politie en dan ook nog probeert een wapen te pakken

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

off topic :
goeie docu trouwens mbt schietincidenten in NL [Link niet meer beschikbaar]

Wanneer gaan de mensen daar eens doorhebben dat als ze simpelweg gehoorzamen deze situaties onbestaand zijn. Persoon verzet zich hevig en zou naar een wapen hebben gegrepen.. Wat wil je dan? De politie is in de US nu eenmaal strenger omdat er een zo goed als vrij wapen beleid is.
Dit, Politie maakt veel mee dus denken ze soms het ergste.

Nu schoot hij wel 6x ofso, ook wel merkwaardig

Die agenten hadden ook bodycams dus de zaak zal nog wel worden onderzocht.

Wacht nu nog maar even af voor je moord en brand schreeuwt.

Die beelden worden gemanipuleerd! Die beelden zijn niet meer natty, ze zijn illuminatty!!

Weer een daklozen minder, boeiend...

Wat ik wel merkwaardig vind aan deze situatie, is het moment waarop de zwerver het pistool in handen zou hebben gekregen, tot het moment waarop geschoten wordt. Je zou verwachten dat de politie hem onmiddellijk zou neerschieten, want een pistool is door die zwerver in een mum van tijd afgevuurd. Je gaat dan niet meerdere keren vragen of hij het pistool wil laten vallen, met een groot risico om zelf neergeschoten te worden. Dat zou een argument zijn tegen de agenten, dat de zwerver wellicht helemaal geen pistool vast had. Hopelijk wijzen de bodycams dat uit.

Goed gehandeld, lekker professioneel ook.

Terug
Naar boven