Rated
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 105
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racist!Is natuurlijk weer niet mooi allemaal, maar als blijkt dat hij echt bijna dat politiewapen te pakken heeft (of al had) dan is het natuurlijk te rechtvaardigen dat hij beschoten wordt. Zonde dat hij dood is natuurlijk, maar om nou weer met z'n alleen de politie zwart te gaan maken slaat ook nergens op.
Wanneer gaan de mensen daar eens doorhebben dat als ze simpelweg gehoorzamen deze situaties onbestaand zijn. Persoon verzet zich hevig en zou naar een wapen hebben gegrepen.. Wat wil je dan? De politie is in de US nu eenmaal strenger omdat er een zo goed als vrij wapen beleid is.
In Amerika vinden ze je nu eenmaal al snel 'tegenstribbelen' en dan is het ook heel snel gerechtvaardigd om te gaan schieten en weet ik het wat.
Beetje dit principe: http://www.youtube.com/watch?v=oEVKdZmqq0s
Gaan ze hem eerst taseren, de man maakt vreemde bewegingen: "hee hij stribbelt tegen, hij probeerde mij wapen te pakken volgens mij, knal hem maar'.
Dit, Politie maakt veel mee dus denken ze soms het ergste.Wanneer gaan de mensen daar eens doorhebben dat als ze simpelweg gehoorzamen deze situaties onbestaand zijn. Persoon verzet zich hevig en zou naar een wapen hebben gegrepen.. Wat wil je dan? De politie is in de US nu eenmaal strenger omdat er een zo goed als vrij wapen beleid is.
Dit, Politie maakt veel mee dus zijn ze vaak op het ergste voorbereid.
Nu schoot hij wel 6x, ook wel merkwaardig
Wacht nu nog maar even af voor je moord en brand schreeuwt.